Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies ei voi joustaa kaveritapaamisista lainkaan

Vierailija
22.03.2018 |

Siis ollaan nyt vasta tapailu kk verran. Kerran viikossa about, mutta viestitellään päivittäin. Mies ei oikein itse osaa ehdotella tapaamisia. Ehdotin huomista ja on kyllä tulossa, mutta kaverin kanssa pitää mennä syömään ensin ilta kahdeksan aikaan ja sitten vasta tulee luokseni. Siis nähdään kerran viikossa ja sitten se näkeminen on joku parin tunnin pe-ilta. Ei taida arvostaa minua lainkaan. Mietin että perunko koko näkemisen eli kutsuni..

Luulisi että kiinnostunut mies varaisi aikaa enemmän jos haluaa nähdä ja tutustua. Ellei ole vain seksin perässä.. Eikö niin?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, en kyllä ihmettele jos ei ole kovin kiinnostunut koska olen itse karannut keskellä yötä hänen luotaan :DDD

Ap

Outoja olette molemmat. Sovitte täydellisesti yhteen.

Vierailija
22/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä kommentteja, mun mielestä mies vaikuttaa kiinnostuneelta, mutta arvostaa myös ystäviään (ja hyvä niin)! Ootte vasta kk:n tapailleet kerran viikossa, eli pitäiskö sun takia unohtaa kaikki muu elämä? Mä just haluaisin tollasen itsenäisen miehen, jolle kaverit on tärkeitä. Ja haluaahan se nähdä suakin ja ilmeisesti on kuitenkin paljon yhteyksissä. Jos miestä ei kiinnosta, ei hän myöskään viestittele. Kaikki me ei olla hirveitä ripustautujia. Etsi toisenlainen mies jos ahdistaa. Ja löysää vähän nutturaa. T. Sinkkunainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla keskenkasvuisia vielä. Mutta kundi kannattaa heivata joka tapauksessa, kasvakoon vielä. Sinun pitäisi tulla ensin, kaverit sitten. Löydät kyllä paremman ajan kanssa.

Vierailija
24/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme äijä. Pysy kaukana. Tuollaiset ”poikien illat” kyllä tiedetään. Siellä harjoitellaan tappikiinnitystä.

Vierailija
25/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ehkä unohdan koko tyypin vaan. Oon hänelle jo sanonutkin aikaisemmin et tuntuu aika epävarmalta koko homma ja hän vain sanonut ettei montaa kertaa jaksaisi vakuutella kiinnostustaan. Mitä tosin ymmärtänyt ja kokemuksesta tiedän, niin kiinnostunut mies tosiaan käyttäytyy aivan eri tavalla.

Vierailija
26/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksumpi mies sanoisi heti, että huomenna ei kiinnosta, on jo sovittu menoa. Ja sitten odottaisi, ehdotatko jotain muuta. Silloin saisi rauhassa tavata kaveria ja jatkaa yhdessä iltaa, sinä voisit kutsua muuta seuraa luoksesi. Miksi miehen pitäisi perua sovittuja juttuja siksi, että nainen saa päähänsä, että huomenna nähdään?

Vierailija
27/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin suurin osa näistä alapeukuitusta perustuu

Vierailija
28/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
29/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut mitä itse haluat? Jos mies (poika) ei ole sitä niin move on!

Vierailija
30/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis näin että

1kk tyttöystävä > useiden vuosien kaverisuhteet

Vierailija
31/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä kommentteja, mun mielestä mies vaikuttaa kiinnostuneelta, mutta arvostaa myös ystäviään (ja hyvä niin)! Ootte vasta kk:n tapailleet kerran viikossa, eli pitäiskö sun takia unohtaa kaikki muu elämä? Mä just haluaisin tollasen itsenäisen miehen, jolle kaverit on tärkeitä. Ja haluaahan se nähdä suakin ja ilmeisesti on kuitenkin paljon yhteyksissä. Jos miestä ei kiinnosta, ei hän myöskään viestittele. Kaikki me ei olla hirveitä ripustautujia. Etsi toisenlainen mies jos ahdistaa. Ja löysää vähän nutturaa. T. Sinkkunainen

Kiitos kommentistasi. Siis mies on kokematon ja varmaan sinkku ollutkin kun on vielä aika kakara. En tosin tiedä jaksanko NS. kouluttaa tästä tyypistä naista arvostavaa. En ole tottunut tosin, että saa itse olla ehdottamassa ja vinkata miehelle että haloo. Oon itse epävarma ja ei ihme jos mies ei vielä tiedä, onko kiinnostunut jos olen itsekin kaksi kertaa tehnyt katoamistempun..

Vierailija
32/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, olette tapailleet kuukaude, tapaatte kerran viikossa-> olette tavanneet 4-5 kertaa. Melko syvällinen suhde. Missä vaiheessa suhteenne mielestäsi on?

Vierailija
33/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siis näin että

Rakkaussuhde asetetaan usein kaiken edelle. Tämä kannattaa ehdottomasti selvittää ennen kuin jatkaa mihinkään. Kyseinen mies kuulostaa kaveririippuvaiselta pikkupojalta. Vahva ignore.

Vierailija
34/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Provo. Mene tekemään läksysi.

Vierailija
35/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis emme me seurustella, muuten ymmärtäisi kun tuon että menee syömään kaverin kanssa jne. Mutta kun juttu on täysin alkutekijöissään, niin luulisi että löytäisi aikaa. La täytyykin sitten mennä perusbaari-illat viettämään..

Vierailija
36/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis näin että

Rakkaussuhde asetetaan usein kaiken edelle. Tämä kannattaa ehdottomasti selvittää ennen kuin jatkaa mihinkään. Kyseinen mies kuulostaa kaveririippuvaiselta pikkupojalta. Vahva ignore.

Eli naisetkin hylkää kaikki kaverinsa kun alkaa tapailemaan uutta miestä?

Ehkä ap:n poikaystävä ei pidä suhdetta vielä niin vakavana että kavereihin pitäisi ottaa etäisyyttä.

Vierailija
37/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seurustelusuhteen alussa mies ei pysty järjestämään tapaamista edes kerran 7 pv:n viikon ajassa muuten kuin tulemalla yöksi niin hohhoijaa, mies voi varmaan mennä kaverilleen yöksi tai kotiinsa. Kätevää miehelle joo mitäs mä nään kaverin ensin ja tuun siinä 22:00 sun tykö ja jään yöksi? Ai liian myöhä, ehtiihän siinä panna mut oota jos mä kysyn kaverita jos vaikka nähdään seitsemältä niin saattasin olla sun luona joku 21.. joo kiitos ei.

Vierailija
38/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis näin että

Eli naisetkin hylkää kaikki kaverinsa kun alkaa tapailemaan uutta miestä?

Ehkä ap:n poikaystävä ei pidä suhdetta vielä niin vakavana että kavereihin pitäisi ottaa etäisyyttä.

Kaverit nyt ovat vain kavereita. Rakkaus rakkautta.

Vierailija
39/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa vielä muutkin, mitä näin aikaisessa vaiheessa kannattaako tehdä johtopäätöksiä jo? Luulisi, että jo alussa näkee sitten, millainen mies on.. Silti pistää viestiä joka päivä, kyselee kuulumisia ja laittaa viestiä jäkismatsista jne. En tajua. Ei taida kuitenkaan olla mikään mahtava löytö, kun ei ikinä edes ole tajunnut tarjota mitään jos olen hänen luonaan ollut :D

Vierailija
40/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis näin että

Rakkaussuhde, hahhah!!

Salli mun nauraa.

Kundi ei ehdota tapaamisia, mutta tulee mielellään kerran viikossa polkaisemaan.

Rakkautta juu, todellakin.

Mutta on mimmikin tyhmä.

Ei noin helpot saa rakkautta.

Siksipä juuri. Ei rakkaudesta tietoakaan. Ignore.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan