Uusi mies ei voi joustaa kaveritapaamisista lainkaan
Siis ollaan nyt vasta tapailu kk verran. Kerran viikossa about, mutta viestitellään päivittäin. Mies ei oikein itse osaa ehdotella tapaamisia. Ehdotin huomista ja on kyllä tulossa, mutta kaverin kanssa pitää mennä syömään ensin ilta kahdeksan aikaan ja sitten vasta tulee luokseni. Siis nähdään kerran viikossa ja sitten se näkeminen on joku parin tunnin pe-ilta. Ei taida arvostaa minua lainkaan. Mietin että perunko koko näkemisen eli kutsuni..
Luulisi että kiinnostunut mies varaisi aikaa enemmän jos haluaa nähdä ja tutustua. Ellei ole vain seksin perässä.. Eikö niin?
Kommentit (59)
Jep. Unohda se. Ei arvosta sua, ei ole kiinnostunut.
Ja sä vielä suostut tuohon? Tyyppi käy tyhjentämässä kassit sun luona ja häipyy heti. Hohhoijaa. Ei ole kiinnostunut susta kuin panemismielessä. Peru huominen ja ala etsiä parempaa seuraa.
Ei vaikuta erikoisen kiinnostuneelta. Tyytyy, mutta häipyy maisemista heti jos tulee mielestään parempaan mahdollisuus.
Mistä tiedät milloin se kaverin kanssa tapaaminen on sovittu? Et kai luule, että sun takia mies peruisi sen? Ymmärrän täysin, että kaverit on tärkeitä. Ei kukaan ole sanonut, ettet sinä olisi tärkeä. Päinvastoin, mies jaksaa tulla tapaamaan sinua vielä kavereiden jälkeen.
Ei menoja ruveta perumaan, varsinkaan päivän varoitusajalla! Sopikaa uusi aika.
Mistä ihmeestä olet löytänyt tuollaisen hyväksikäyttäjän? Täysi ignooraus päälle - ihme debiili.
Täällä raati sanoo, et jos se ei ees ehdottele, ja tulossa pariks tunniksi, niin peru koko homma.
Kaverin kanssa illalliselle? Onko kaveri nainen?
Joo, mulla oli kerran tuollainen, ei siitä mitään tullut..
Turha valittaa. Sulle ei koskaan kelvannut se zumbaa harrastava kiltti mies.
Mun seukkailumiehet on halunneet nähdä väh. joka toinen ilta tai jatkuvasti. Outo tapaus..
Olisihan se aika kusipää jos peruisi syömisen kaverinsa kanssa jonka on sopinut ehkä ennen sinun booty call tyyppistä kutsuasi.
Valitettavasti taidat olla miehelle vain hetken viihdyke. Kun mies on tosissaan ihastunut, se kyllä löytää aikaa naiselle ja haluaa olla mahdollisimman paljon yhdessä. Tuo ei vaikuta kovinkaan innostuneelta tyypiltä. Sorry!
Joo, siis kysyi vielä että saako jäädä yöksi. No nyt hän viestitteli, että selvittää, voisiko aikaistaa, kun sanoin että menee liian myöhöiseksi.
Mut ei hän tosiaan kovin kiinnostuneelta vaikuta vaikka toki viestittelee töistäkin ja kavereiden luota jatkuvasti. Hmm
Tapailee muitakin naisia. Oot sille vain hyvä tyyppi.
No oo ilone et joku haluaa sua edes ilta kasin jälkee. Mä en oo saanu naisen kosketusta vuosiin.
Valitettavasti et ole maailman keskipiste ja miehellä on muutakin tekemistä kuin palvoa sinua päivittäin. Olet varsin omistushaluinen ripustautuja ja syystäkin mies polkee tässä vaiheessa jarrupoljinta lattiaan. Kuukausi on lyhyt aika tuntea ja olet jo omistamassa miestä kuin jotain 40 vuotta avioliitossa nujerrettua ikäloppua papparaista.
Noh, en kyllä ihmettele jos ei ole kovin kiinnostunut koska olen itse karannut keskellä yötä hänen luotaan :DDD
Ap
Sano sille että susta tuntuu että tämä homma ei toimi ja katso mitä vastaa.
Jos sanoo että ok, niin homma selvä.
Jos hätääntyy niin ehkä jatkoon.
Kyllä. Ei miutenkaan kuulosta miltään unelmien prinssiltä.