Uusi mies ei voi joustaa kaveritapaamisista lainkaan
Siis ollaan nyt vasta tapailu kk verran. Kerran viikossa about, mutta viestitellään päivittäin. Mies ei oikein itse osaa ehdotella tapaamisia. Ehdotin huomista ja on kyllä tulossa, mutta kaverin kanssa pitää mennä syömään ensin ilta kahdeksan aikaan ja sitten vasta tulee luokseni. Siis nähdään kerran viikossa ja sitten se näkeminen on joku parin tunnin pe-ilta. Ei taida arvostaa minua lainkaan. Mietin että perunko koko näkemisen eli kutsuni..
Luulisi että kiinnostunut mies varaisi aikaa enemmän jos haluaa nähdä ja tutustua. Ellei ole vain seksin perässä.. Eikö niin?
Kommentit (59)
Karkasitko ap miehen luota ennen vai jälkeen seksin, sekin kertoo paljon. Jos lähdit ennen seksiä niin mies ihmettelee mikä meni vikaan ja voi olla epävarma, jos lähdit seksin jälkeen niin mitä väliä. Teillä on seksisuhde, joka ei välttämättä muuksi muutu.
Tiedän, että on vaikea myöntää, mutta... Jätä se sika! Oikeasti tiedän itsekin päätä seinään hakanneena, että tuo on juuri merkki, ettei kiinnosta. Sitä haluaa uskoa, mutta pari tuntia viikossa... joo, eka kaverin kanssa illanviettoon, sulle nopeasti ja muuten omat menot. Sitten alat kärsiä siitä, lillut epävarmuudessa, hajotat itseäsi ja lopulta kyseenalaistat touhun ääneen tarpeeksi kypsyttyäsi, jonka jälkeen se loppuu siihen. Joko mies ei jousta tai haluaa lopettaa, koska ahdistat ja vaadit liikaa. Kyllä ne oikeat suhteet on menneet ihan toisella tavalla. Niissä mies on oikeasti nähnyt vaivaa, joustanut ja halunnut nähdä. Viesteillyt usein ja muutenkin ollut innokas. On ollut itselläkin helppoa, kun ei tarvi miettiä, että haluaako toi toinen nyt olla vai ei ja mitä se ajattelee. Kuvio on ollut vaan niin selvä ja oma olo tuntunut ihanan luottavaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siis näin että
1kk tyttöystävä > useiden vuosien kaverisuhteet
Rakkaussuhde asetetaan usein kaiken edelle. Tämä kannattaa ehdottomasti selvittää ennen kuin jatkaa mihinkään. Kyseinen mies kuulostaa kaveririippuvaiselta pikkupojalta. Vahva ignore.
Rakkaussuhde? Noin viiden tapaamisen jälkeen? :O Tapailua tuo vielä on.
Tietysti voisin antaa olla yötä mutta en harrastaa seksiä ja katsoa miten mies reagoi..
Tekstarilla on helppo hoitaa se pakollinen yhteydenpito, että vielä on saumaa seksiin. Sitten muutama tunti viikossa riittää seksisuhteeseen. Tosin mielenkiintoista ettei tyyppi edes ehdota tapaamista. Tai soita. No ei ehkä mikään vuosisadan juttu, enemmänkin ajankulua.
Joku naisvihaaja tuli ketjuun jankkaamaan *sigh*
Vierailija kirjoitti:
Tekstarilla on helppo hoitaa se pakollinen yhteydenpito, että vielä on saumaa seksiin. Sitten muutama tunti viikossa riittää seksisuhteeseen. Tosin mielenkiintoista ettei tyyppi edes ehdota tapaamista. Tai soita. No ei ehkä mikään vuosisadan juttu, enemmänkin ajankulua.
No kun niitä tekstareita tulee yli 10 joka päivä. Siksi ihmettelenkin. Kertoo innoissaan päivästä ja kyselee kaikenlaista. En tajua..
Ap
Se tyyppi on ilmeisesti naisvihaaja sanoi ap, siis ei se ap:n satunnainen deitti vaan sen kaveri kenen kanssa se kävi syömässä
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvin ihastunut mutta ujo😊
Niin ja siksi pitää tavata vain pimeässä keskellä yötä 😂
Jos se tyyppi on niin tottumaton naisiin tai seurusteluun, että se on pihalla miten pitäisi toimia, on vähän enemmän kaveri kuin miesehdokas. En tiedä, ei oikein itseä kiinnostaisi. Jos ei ap:lla ole muuta tekemistä niin anna tyypin hoitaa kuviot ja ehdottaa tapaamiset. Jos toimii ja ehdotus on ok niin suostut, jos ehdottaa klo 22 deittejä niin et suostu. Anna tyypin liidaa. Äh, kuulostaa just rasittavalta "kuinka deittailet" seurustelukoululta. Yleensä homma sujuu jos on sujuakseen ja muuten tökkii.
Jotkut naiset ottaa vaan ohjat ja vie tyypin haluamaansa suuntaan topakasti. Minulle ei sovi tuo. Itse pidän tyylistä, jossa mies vie mielellään päättäväisen rauhallisesti ja naisen on helppo seurata. Se mies, jolla oli parhaimmat otteet niin no, en ole koskaan halunnut naimisiin mutta niin me vaan menimme koska oi luoja mitkä muuvit mun miehellä oli. Ehkä sekin auttoi, että olimme toisillemme niin sopivat. Kaverit sanoivat, että teistä vaan heti näki, että kuulutte toisillenne.
Todellakin toivon, että suurin osa vastaajista trollaa. Ei kai kukaan nyt oikeasti vaadi että uuden tapailusuhteen takia pitää unohtaa koko muu elämä 😲
Ite ainakin haluan nähdä mahdollisimman usein tapaillessa, eli poislukien pakolliset menot (työ lähinnä) melkein mikä vain vapaapäivä (pitkät työvuorot). Ei vaikuta hirveän kiinostuneelta miekkonen.
M29
Vierailija kirjoitti:
Todellakin toivon, että suurin osa vastaajista trollaa. Ei kai kukaan nyt oikeasti vaadi että uuden tapailusuhteen takia pitää unohtaa koko muu elämä 😲
Hetkinen, miten niin pitää unohtaa muu elämä jos miettii että olisiko vaihtoehtoista aikaa tavata kuin kerran viikossa (plus viikonlopussa) silleen deitti klo 21-22 ja jäädään yöksi? Silleenkö sinä deittailet, myöhäiset pyjamapartyt kerran viikossa?
Tai sitten se on vaan juntti, joka ei tajua. Itse sanoikin, että ottaa rennosti ja sanoi minullekin ettei stressaisi liikaa. Kaikki menee lopulta hyvin omalla painollaan, sanoi. Kiinnostunut mies on yleensä hieman hermostunut, koska haluaa että juttu sujuu. Saattoi kertoa minulle että viime kesänä baarissa meni juttelee tytöille jne. Pitää varmaan minua enemmän kaverina jota voi panna.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten se on vaan juntti, joka ei tajua. Itse sanoikin, että ottaa rennosti ja sanoi minullekin ettei stressaisi liikaa. Kaikki menee lopulta hyvin omalla painollaan, sanoi. Kiinnostunut mies on yleensä hieman hermostunut, koska haluaa että juttu sujuu. Saattoi kertoa minulle että viime kesänä baarissa meni juttelee tytöille jne. Pitää varmaan minua enemmän kaverina jota voi panna.
Toi mullakin tulis mieleen, jos ei ole valmis edes suosimaan tapaamisissa, vaan kavereiden kanssa hengailut menee edelle.
M29
Laitoin viestiä että parempi ettei nähdä kun aina vaan joku hetken näkeminen. Eipä sitten enää vastannut. Täys pelle. Tyypillä oli vanhoja koulukuvia seinät täynnä ja Aku Ankka joka paikassa :D Ei selkeesti vaan osaa
Ap
Juuri olin hänen luonaan su, emmekö harrastaneet seksiä. Lähdin vain leffojen jälkeen pois. Silti laittoi viestiä heti seuraavana päivänä.
Ap