Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies ei voi joustaa kaveritapaamisista lainkaan

Vierailija
22.03.2018 |

Siis ollaan nyt vasta tapailu kk verran. Kerran viikossa about, mutta viestitellään päivittäin. Mies ei oikein itse osaa ehdotella tapaamisia. Ehdotin huomista ja on kyllä tulossa, mutta kaverin kanssa pitää mennä syömään ensin ilta kahdeksan aikaan ja sitten vasta tulee luokseni. Siis nähdään kerran viikossa ja sitten se näkeminen on joku parin tunnin pe-ilta. Ei taida arvostaa minua lainkaan. Mietin että perunko koko näkemisen eli kutsuni..

Luulisi että kiinnostunut mies varaisi aikaa enemmän jos haluaa nähdä ja tutustua. Ellei ole vain seksin perässä.. Eikö niin?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ei miutenkaan kuulosta miltään unelmien prinssiltä.

Vierailija
2/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Unohda se. Ei arvosta sua, ei ole kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä vielä suostut tuohon? Tyyppi käy tyhjentämässä kassit sun luona ja häipyy heti. Hohhoijaa. Ei ole kiinnostunut susta kuin panemismielessä. Peru huominen ja ala etsiä parempaa seuraa.

Vierailija
4/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta erikoisen kiinnostuneelta. Tyytyy, mutta häipyy maisemista heti jos tulee mielestään parempaan mahdollisuus.

Vierailija
5/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät milloin se kaverin kanssa tapaaminen on sovittu? Et kai luule, että sun takia mies peruisi sen? Ymmärrän täysin, että kaverit on tärkeitä. Ei kukaan ole sanonut, ettet sinä olisi tärkeä. Päinvastoin, mies jaksaa tulla tapaamaan sinua vielä kavereiden jälkeen.

Vierailija
6/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei menoja ruveta perumaan, varsinkaan päivän varoitusajalla! Sopikaa uusi aika.

Vierailija
7/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä olet löytänyt tuollaisen hyväksikäyttäjän? Täysi ignooraus päälle - ihme debiili.

Vierailija
8/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko miehen vai kynnysmaton?

Vierailija
9/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä raati sanoo, et jos se ei ees ehdottele, ja tulossa pariks tunniksi, niin peru koko homma.

Vierailija
10/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kanssa illalliselle? Onko kaveri nainen?

Joo, mulla oli kerran tuollainen, ei siitä mitään tullut..

Vierailija
11/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha valittaa. Sulle ei koskaan kelvannut se zumbaa harrastava kiltti mies.

Vierailija
12/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun seukkailumiehet on halunneet nähdä väh. joka toinen ilta tai jatkuvasti. Outo tapaus..

Vierailija
13/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se aika kusipää jos peruisi syömisen kaverinsa kanssa jonka on sopinut ehkä ennen sinun booty call tyyppistä kutsuasi.

Vierailija
14/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti taidat olla miehelle vain hetken viihdyke. Kun mies on tosissaan ihastunut, se kyllä löytää aikaa naiselle ja haluaa olla mahdollisimman paljon yhdessä. Tuo ei vaikuta kovinkaan innostuneelta tyypiltä. Sorry!

Vierailija
15/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis kysyi vielä että saako jäädä yöksi. No nyt hän viestitteli, että selvittää, voisiko aikaistaa, kun sanoin että menee liian myöhöiseksi.

Mut ei hän tosiaan kovin kiinnostuneelta vaikuta vaikka toki viestittelee töistäkin ja kavereiden luota jatkuvasti. Hmm

Vierailija
16/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailee muitakin naisia. Oot sille vain hyvä tyyppi.

Vierailija
17/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oo ilone et joku haluaa sua edes ilta kasin jälkee. Mä en oo saanu naisen kosketusta vuosiin.

Vierailija
18/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti et ole maailman keskipiste ja miehellä on muutakin tekemistä kuin palvoa sinua päivittäin. Olet varsin omistushaluinen ripustautuja ja syystäkin mies polkee tässä vaiheessa jarrupoljinta lattiaan. Kuukausi on lyhyt aika tuntea ja olet jo omistamassa miestä kuin jotain 40 vuotta avioliitossa nujerrettua ikäloppua papparaista.

Vierailija
19/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, en kyllä ihmettele jos ei ole kovin kiinnostunut koska olen itse karannut keskellä yötä hänen luotaan :DDD

Ap

Vierailija
20/59 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että susta tuntuu että tämä homma ei toimi ja katso mitä vastaa.

Jos sanoo että ok, niin homma selvä.

Jos hätääntyy niin ehkä jatkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi