Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko kokenut joskus epäreilua kohtelua virastoissa tai muissa julkisissa palveluissa?

Vierailija
22.03.2018 |

Jaetaan huonoja kokemuksia virkamiehistä, lääkäreistä jne.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kailkilla pelkästään hyviä kokemuksia?

Vierailija
2/54 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, lääkärikäynneillä pahimmat, niin julkisella kuin yksityisellä puolella. Olin sen verran nuori, etten oikeesti osannut vaatia, kipeenä muutenkin väsynyt yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäkipuani ei otettu todesta julkisella. Minut ohjattiin vain vääriin hoitoihin jotka pahensivat oireita. 

Vierailija
4/54 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkäkipuani ei otettu todesta julkisella. Minut ohjattiin vain vääriin hoitoihin jotka pahensivat oireita. 

..neljä terveyskeskuslääkäriä totesi selkäni olevan kunnossa. Kuvautin selkäni vihdoin yksityisellä. Kaksi välilevyä oli revennyt ja muuta kivaa

Vierailija
5/54 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
6/54 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

#metoo työkkärissä laittoivat paskakursseille vaikka tiesivät että eivät hyödytä mua yhtään.

Vierailija
7/54 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#metoo työkkärissä laittoivat paskakursseille vaikka tiesivät että eivät hyödytä mua yhtään.

sama

Vierailija
8/54 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku sitten joskus saanut hyvää ja reilua kohtelua virkakunnalta? En minä ainakaan.

Vierailija
9/54 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani suu ei mennyt kokonaan kiinni ja itku kurkussa vein sen eläinlääkärille. Leuka oli vain ilmeisesti venähtänyt ja ell vastaanotolla koira oli jo ok. Ell totesi, että olisi ollut mielenkiintoista nähdä paikaltaan mennyt leuka. Joo, niin munkin mielestä..

Muuten mua ei ole kohdeltu missään huonosti. Ei virastoissa tai lääkärissä.

Vierailija
10/54 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku sitten joskus saanut hyvää ja reilua kohtelua virkakunnalta? En minä ainakaan.

Toivottavasti edes joku on saanut

Vierailija
11/54 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kirjoittaa kokonaisen romaanin omista huonoista/epäreiluista kokemuksista

Vierailija
12/54 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran allekirjoittamassa yhtä sopimusta kunnan kanssa. Maksoi vajaan kymppitonnin. Kun nimet oli paperissa niin kunnan puolelta vastapuoli kaivoi jostain laatikosta kaikenalaista lahjusta. Olin järkytyksestä lentää persielleni enkä meinannut niitä ottaa vastaan, mutta pakottivat ottamaan. Oli mahdotonta kieltäytyä lahjuksista kun 5 silmäparia tuijotti. Mitään näistä lahjoista en koskaan käyttänyt. Heitin roskiin.

Tunsin itseni likaiseksi kun en voinut kieltäytyä lahjukista. Kai he halusivat osoittaa minulle että "kaikki me lahjuksia otettaan heh heh".

Vierailija
13/54 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran allekirjoittamassa yhtä sopimusta kunnan kanssa. Maksoi vajaan kymppitonnin. Kun nimet oli paperissa niin kunnan puolelta vastapuoli kaivoi jostain laatikosta kaikenalaista lahjusta. Olin järkytyksestä lentää persielleni enkä meinannut niitä ottaa vastaan, mutta pakottivat ottamaan. Oli mahdotonta kieltäytyä lahjuksista kun 5 silmäparia tuijotti. Mitään näistä lahjoista en koskaan käyttänyt. Heitin roskiin.

Tunsin itseni likaiseksi kun en voinut kieltäytyä lahjukista. Kai he halusivat osoittaa minulle että "kaikki me lahjuksia otettaan heh heh".

Kunnon mafiatouhua. Halutaan "vihkiä" järjestöön ja tukkia suu.

Vierailija
14/54 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin terveyskeskuksessa valittamassa huonoa mielialaa, unettomuutta ja ahdistusta (unettomuudesta johtuvaa varmaan) ja tympääntynyt tk-lääkäri kysyi, että minkälaisia nappeja mä olen vailla.

Ääni muuttui kellossa, kun sanoin, etten mielelläni lääkkeitä söisi ja kysyin hänen kantaa melatoniiniin ja jos voisin päästä puhumaan jollekin. Sain melatoniinireseptin.

Parin vuoden päästä löysin itseni taas itkemästä tk:sta kun en saanut syötyä. He ottivat mut tosissaan, mutta sairaalassa (jonne sain lähetteen) mut tutki vain kaksi kandia, totesivat mun olevan kunnossa ja käskivät menemään kotiin ja syömään hyvin. Menin seuraavana päivänä uudestaan terveyskeskukseen, taas sairaalaan ja tällä kertaa jäin sinne 3 kuukaudeksi avoimelle psykiatrian osastolle opettelemaan syömään. (Syömishäiriö siis)

Vierailija
15/54 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kai tämä oli läppä?

Vierailija
16/54 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
17/54 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
18/54 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon mafiatouhua. Halutaan "vihkiä" järjestöön ja tukkia suu.

osti halvan tontin ja sai lahjaksi nallen?

Vierailija
19/54 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kai tämä oli läppä?

Ei kyseessä ollut kuin muutaman kympin lahjat, mutta en olisi halunnut ottaa niitä vastaan. Oli mm. pizzakuponkeja paikalliseen pitseeriaan. Kaikki latoin käyttämättöminä roskiin.

Vierailija
20/54 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kerran, tosin useiden vuosien saatossa ... siis virastossa töissä ollessani.