Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pian työhakemuksista kuuluu yleensä?

Vierailija
22.03.2018 |

Hain työhön, johon haettiin useita ihmisiä ja hakuaika loppui viime sunnuntaina. Työ alkaisi jo viiden viikon päästä. Koskakohan sieltä kuuluu tai pitää luopua toivosta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän me se tiedetään, toisin kuin siellä työnantajan päässä..

Vierailija
2/6 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan ois mukava kuulla miten teillä muilla on yleensä mennyt? Itse en ole 15 vuoteen joutunut töitä hakemaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kannattaa ehdottomasti olla itse yhteydessä rekrytoijaan, jos vaan on yhteystiedot ilmoitettu työpaikkailmoituksessa, sitten ainakin tietäisit, kun voisit suoraan kysyä. Mutta riippuu ihan hirveästi paikasta, jos hakemuksia on tullut monta sataa niin kyllähän siinä kestää karsia niitä huonoimpia pois. Toiset ilmoittelee ajoissa tyyliin kuukautta ennen työn alkua ja toiset vasta ihan viimetipassa, mutta kyllä yleensä nykyisin on useampi haastattelukierros, että varmaan jos kahden viikon jälkeen ei ole mitään kuulunut niin itse alkaisin jo epäilemään, että ei varmaan työpaikkaa/haastattelumahdollisuutta tullut.

Vierailija
4/6 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdest tunnista puoleen vuoteen vaihdellut silloin kun olem tullut valituksi.

Vierailija
5/6 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arviolta 1kk.

Vierailija
6/6 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan ois mukava kuulla miten teillä muilla on yleensä mennyt? Itse en ole 15 vuoteen joutunut töitä hakemaan.

ap

Mulla on yksi hakemus ollut vetämässä viime kuun lopusta, josta ei ole vielä kuulunut mitään. On kyllä sellainen työ kyseessä, johon on varmasti satoja, ellei tuhansia hakemuksia.(paperitehtaan kesätyöt)

Ensi kuussa sieltä pitäisi viimeistään jotain kuulua, mutta toisaalta sain kyllä jo toisen työpaikan. Luovutan tuon toisen oletetun työn jollekkin toiselle, jos saan pidempiaikaisen sopparin.

Pitäisin kuukautta takarajana. Jos et tullut valituksi, niin eipä ne sieltä mitään sen suhteen ilmoita välttämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi