Vanhoja demittäjiä paikalla?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ahkera demittäjä aikoinaan. Aloitin vuonna -99 vai olisiko ollut -98. Olen nyt 33 v. Nimimerkkiäni en tohdi tässä paljastaa, mutta olin kyllä aika tunnettu. Voi niitä aikoja!
Oliko Demi pystyssä jo tuolloin? :D Mä demitin kai 13-18v ja olen nyt 23v. Luulen että aika moni siirtyi tänne aikuistuttuaan
Aikuistuttuaan? Voi tyttö kulta, ethän sinä mikään aikuinen ole
Voidaanko tehdä comeback Demiin? Kyllä ennen oli kaikki paremmin!
T. 16 vuotta demittänyt
Täältä löytyy myös yksi :) Olen 31-vuotias, demitin samaan aikaan mm. Pamppa-Henriikan, siskonsa Janican ja Kirsikka Katajan (nyk. Kopponen) kanssa.
Eikä mikä nostalgia tuli tästä :D Demitys oli ehkä parasta ikinä, ei missään muilla keskustelupalstoilla oo niin hyvää meininkiä :(
- 22v entinen demittäjä
Täsähän mä. Ikää 22 vuotta. Aloitin demityksen tosi nuorena, olin kai 12? Voi niitä aikoja.
Anteeksi mutta miten englanninopettajasi on voinut laittaa sinusta kuvan
Oi kun ihana keskustelu, herättää muistoja mieleen! Aloitin demittämisen kymmenen vuotta sitten ja ikää nykyään 23v, kyllä aika rientää.
Olen nyt 27 ja demitin joskus yläasteella paljon ja jonkin verran vielä sen jälkeenkin. En kylläkään muista mitään nimimerkkejä, mutta varmaan muistuisi mieleen jos joku luettelisi niitä aktiivisimpia. DamienThorn ainakin kuulostaa tutulta nyt kun se mainittiin!
Seurasin ainakin aktiivisesti Antero Niittymäen faniryhmän keskusteluja aina MM-kisojen yms aikaan! 😂 Tapasin Niityn pari vuotta myöhemmin ohimennen mutten kehdannut kertoa hänelle demi.fi:n pienestä mutta innokkaasta fanijoukosta. Nyt harmittaa, olis voinut kyllä hänelle asiasta mainita.
Muistelisin hämärästi, että mun demittämisen alkuaikana siellä oli vain kuusi keskustelualuetta, se oma demiprofiili oli sellainen "kortti" missä oli ehkä 10 kohtaa johon laitettiin tietoja itsestä. Ja siinä etusivulla tai keskusteluvalikossa ainakin oli sellaisia värikkäitä maaliroiskeita. Muuten sivut oli aika värittömät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi 30-vuotias. Tämä lienee ainoa tilanne jossa voin keulia, että olen nukkunut (ja ihan vain nukkunut) yhden yön DamienThornin vieressä :D
Samis! :D Tosin olen 34.
Meitä on varmaan aika paljon. Jotkut ehkä tehneet muutakin kuin nukkuneet.
Jep, varmaan ainakin demimiittien yhteydessä on tapahtunut yhtä sun toista :D
- 14
Haha täällä myös yksi 31-vuotias entinen demittäjä! Mä demitin silloin jo alusta alkaen, koska se nyt perustettiinkaan. On mulla edelleen profiili olemassa, mutta onhan siellä melko kuollutta nykyään. Muistatteko sen demi-gallerian? :D
29-vuotias entinen demi.fi käyttäjä täälläkin. En muista käyttäjänimeäni. Tykkäsin vastata ja laatia niitä superpitkiä [x] galluppeja
Ilmoittaudun! Miten se onkin muuttunut niin kuolleeksi. Eikö nuoret osaa enää kirjoittaa ja keskustella?
Liityin demiin 2004 ja oon varmaan kymmeniä tuhansia viestejä kirjoitellut. Kauhein demimuisto oli, kun mun vuosia feimiä kerännyt nick poistettiin ilman varoitusta, kun erehdyin kommentoimaan jonkun sinne postaamaa dickpiciä XD. Se oli ihan kamalaa, ei mun uusista nickeistä tullut enää niin feimejä.
Parina viime vuonna ei oo enää tullut demiteltyä, oon lähempänä kolmeakymmentä ni ei se tunnu oikein oikealta paikalta enää. Ei demille kyllä ole löytynyt mitään hyvää korviketta. Mulla ei ole lapsia joten ei tää vauvapalsta tunnu kovin kotoisalta.
Vaikka demissäkin oli trolleja ym. niin olihan siel silti paljon parempi henki kuin millään muulla keskustelupalstalla! Siellä sai teiniminä käydä ainakin siihen ikätasoon nähden hyviä keskusteluja filosofiasta, politiikasta, parisuhteista ja seksistä. Ja voin väittää, että mun nykyisin aika hyvät väittelytaidot on sieltä peräisin :D <3.
Ikävä demiä. T. Myös entinen demu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ahkera demittäjä aikoinaan. Aloitin vuonna -99 vai olisiko ollut -98. Olen nyt 33 v. Nimimerkkiäni en tohdi tässä paljastaa, mutta olin kyllä aika tunnettu. Voi niitä aikoja!
Oliko Demi pystyssä jo tuolloin? :D Mä demitin kai 13-18v ja olen nyt 23v. Luulen että aika moni siirtyi tänne aikuistuttuaan
Aikuistuttuaan? Voi tyttö kulta, ethän sinä mikään aikuinen ole
Ouh jeah, tässähän päästiin heti kättelyssä vanhaan kunnon demitunnelmaan!
Mä aloitin ysärillä ja ikävä on! Demimiitit Turkuun oli aikanaan parasta, saispa vielä kokea sen!
Hei, voitan: pussailin DamienThornin kanssa yhdessä Helsingin Demimiiitissä! Oli joku pullonpyöritystehtävä. Olin kai 18-vuotias ja vuonna n. 2007, minkä ikäinen se Damien olikaan syntymävuodeltaan? Jälkeenpäin ajatellen se oli vähän creepy, kun viihtyi teinityttöjen foorumilla huomattavasti muita vanhempana, vaikka kaikki sitä tuntuikin fanittavan :D
Täälläkin entinen demifeimi!