Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on mies, joka ei tule toimeen muiden miesten kanssa?

Vierailija
22.03.2018 |

Mies, jolla on kavereita, mutta lähinnä naispuolisia. Joka jostain syystä herättää negatiivisia tunteita miehissä ja jota ei oikein hyväksytä miesten porukoihin, mutta naisten kanssa tulee toimeen. Kuvaile :)

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://ranneliike.net/teema/homon-feminiininen-puoli-loytyy-aivoista?ai…

Löytyyhän sitä tietoa vaikka mistä. Kannatta ottaa selvää ennenkuin olettaa mitään.

Vanha juttu eikä mitään ihmeellistä.

Laitoin vaan kun joku kaipasi jotai faktaa.

Vierailija
42/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOMOT ON NOLOJA! Siinä vastaus kysymykseen olisiko noloa olla homo. KYLLÄ OLISI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos hän olis homo niin eikö hän sitten olis vähän ristiriidassa asiansa kanssa. Voisiko hän rakastua mieheen, oli se pointti.

Ei minullakaan ole miespuolisia kavereita enkä yleensä miesporukoissa tunne samaistumista. Mutta kyllä voisin rakastua mieheen ja olen rakastunutkin. Eikä tässä mitään ristiriitaa ole

Aika sama juttu siis.

Olen siis nainen jos jäi epäselväksi.

No miksi sitten vastasit?

Eikö tänne vai naiset saanut tulla kommentoimaan. Hei me ollaan mammapalstalla eikä missään hyvävelikerhossa.

Joo mutta ajattelin että asianomainen siihen vastaisi.

Vierailija
44/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ghjgffgjgh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerron esimerkin itsestäni. Olen aina ollut kiinnostunut muodista ja muutenkin panostanut ulkonäkööni. En tykkää jääkiekosta, enkä piittaa autoista... Puhun äänekkäästi ja itsevarmasti. Ja olen itsevarma, aina ollut. Tykkään taiteesta ja sijoittanutkin muutamaan vähän arvokkaampaan teokseen. Olen kasvanut naisten ympyröimänä, joten sieltä varmasti kumpuaa valtava arvostus naisia kohtaan. En ole koskaan päässyt syvempään kaverisuhteeseen miesten kanssa, koska yhteistä puhuttuvaa ei vain ole ollut. Kaikki ystäväni ovat naisia. Ennenkö kukaan miettii olenko homo, en ole.

Itsensä kieltäminen ei ole hyvä tapa elää.

Tuo on juuri niin oksettavaa suurimmassa osassa miehistä, että kun joku on erilainen niin se on satavarma homo.

Juu, yks parhaimmista kavereista on juurikin tälläinen mies joka ei tykkää autoista ja jääkiekosta, niin ex- mieheni mielestä hänen on pakko olla homo. Onneks pääsin siitä juntista eroon. Oksettavaa.

No mietippä kuinka montaa ei niin feministä homoa on oletettu heteroksi? Onko sekin oksettavaa ja kamalaa?

Vierailija
45/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos hän olis homo niin eikö hän sitten olis vähän ristiriidassa asiansa kanssa. Voisiko hän rakastua mieheen, oli se pointti.

Ei minullakaan ole miespuolisia kavereita enkä yleensä miesporukoissa tunne samaistumista. Mutta kyllä voisin rakastua mieheen ja olen rakastunutkin. Eikä tässä mitään ristiriitaa ole

Aika sama juttu siis.

Eikö tänne vai naiset saanut tulla kommentoimaan. Hei me ollaan mammapalstalla eikä missään hyvävelikerhossa.

No anteeksi kun tulin tänne kommentoimaan vääriä viestejä väärin sanoin. Onko pipo vähän kireällä?

Vierailija
46/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika sama juttu siis.

Mun ei tarvinnut, joku oli nopeampi

Vierailija
47/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika sama juttu siis.

No anteeksi kun tulin tänne kommentoimaan vääriä viestejä väärin sanoin. Onko pipo vähän kireällä?

Mistä niin päättelet?

Vierailija
48/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HOMOT ON NOLOJA! Siinä vastaus kysymykseen olisiko noloa olla homo. KYLLÄ OLISI.

Mieluummin homo, kun perussuomalainen ahdasmielinen juntti.

Vierailija
49/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuntenut enimmäkseen sellaisia jotka ottavat toiset miehet kilpailijoina naisista. Ehkäpä jotain narsismiakin siellä pohjalla.

Vierailija
50/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kaiketi tällainen, vaikkakin yksi miesystävä kyllä löytyy. Muuten tulen kyllä aina paremmin juttuun naisten kanssa. Minua kun ei miehiset harrastukset, äijäily ja minkäänlainen kilpaileminen kiinnosta. Olen taiteellinen, tunteellinen ja jokseenkin nörtti. Kuitenkin ihan hetero vaikka varmasti minua homoksikin monesti luullaan. Naisia olen aina tuntenut enemmän kuin miehiä, suhteeseen en kuitenkaan jostain syystä ole päässyt. En kai ole sitten tarpeeksi äijä? Tällaiset taiteelliset hissukat ei taida naisia paljoa kiinnostaa?

Vierailija
51/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Pohjanmaalta muuttanut Helsinkiin, täällä sentäs voi panostaa pukeutumiseen ilman että joku haukkuu sua homoksi. Näistä olen puhunut paljon kavereiden kans, ketkä on kanssa pieniltä paikkakunnilta niin tämä ilmiö on hyvinkin tuttu...Erotut vähänkin siitä autoa rassaavasta öljypeukalosta niin oot samantien homo. Muuta vaihtoehtoa ei ole. Jos et vertaile jätkien kesken panoja, olet homo. Jossei jokakeväinen jääkiekon mm- kiinnosta, olet homo. Jos luet mieluummin kotona kirjaa, kuin että vedät baarissa perseet ja grillin kautta kotiin niin olet homo. Pakko olla homo.

Vierailija
52/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kaiketi tällainen, vaikkakin yksi miesystävä kyllä löytyy. Muuten tulen kyllä aina paremmin juttuun naisten kanssa. Minua kun ei miehiset harrastukset, äijäily ja minkäänlainen kilpaileminen kiinnosta. Olen taiteellinen, tunteellinen ja jokseenkin nörtti. Kuitenkin ihan hetero vaikka varmasti minua homoksikin monesti luullaan. Naisia olen aina tuntenut enemmän kuin miehiä, suhteeseen en kuitenkaan jostain syystä ole päässyt. En kai ole sitten tarpeeksi äijä? Tällaiset taiteelliset hissukat ei taida naisia paljoa kiinnostaa?

Varmasti sinullekkin on joku tässä maailmassa. Tärkeintä että olet juuri sellainen kuin olet. :)

Vierailija
53/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ois homoja niin miehen muotti ei olisi niin ahdas. Mutta nyt heti ollaan haukkunassa homoksi jos olen vähänkin vähemmän maskuliininen kuin keskiverto mies.

Vierailija
54/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole mikään homokeskustelu, tiedoksi vaan kaikille homostelijoille. Eiköhän niille sellasille ole ihan omat keskustelupalstat.

Vierailija
55/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuntenut enimmäkseen sellaisia jotka ottavat toiset miehet kilpailijoina naisista. Ehkäpä jotain narsismiakin siellä pohjalla.

Miksi miinuksia. Minusta on kiva että tässä ketjussa on fiksujakin miehiä, mutta minulla nyt vain on ollut epäonni tavata vain näitä pelimiehiä, jotka eivät halua toisten (miesten) astuvan varpailleen ja siksi ympäröivät itsensä jollain haaremilla.

Vierailija
56/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilainen.

Vierailija
57/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni tulee kyllä toimeen silloin kun on pakko, mutta on sanonut kokevansa olonsa epämukavaksi "äijäporukassa". Esimerkkinä vaikkapa se, miten mieheni nauttii saunomisesta pitkän kaavan mukaan, mutta miesporukassa homma menee aina kilpailuksi siitä kuka kestää kovimmat löylyt. Toinen asia on viinan tuputtaminen ja yllyttäminen juomaan.

Nämä siis tilanteita joita mieheni on itse sanonut syyksi miksi ei viihdy miesseurassa. Itse arvelen, että hän vieroksuu miehistä jatkuvaa kilpailua, kuka kestää eniten milloin mitäkin epämukavaa, kuka voittaa peleissä, kenellä on isoin palkka, eniten panoja tms.

Naisten kanssa mieheni tulee juttuun todella hyvin. Ja kyseessä on työelämässä menestynyt, fiksu ja supliikki tapaus, ei mikää syrjäytynyt betamies.

Sama täällä.

Olen jo aikuinen mies enkä ole ikinä ymmärtänyt, miksi kukaan haluaisi voittaa jonkun ihme juomiskilpailun tai uskaltaa juosta alasti moottoritiellä vain osoittaakseen jotakin. Ala-aste-ikäisten pelleilyä.

Ei jatkoon. 

Vierailija
58/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ghjgffgjgh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerron esimerkin itsestäni. Olen aina ollut kiinnostunut muodista ja muutenkin panostanut ulkonäkööni. En tykkää jääkiekosta, enkä piittaa autoista... Puhun äänekkäästi ja itsevarmasti. Ja olen itsevarma, aina ollut. Tykkään taiteesta ja sijoittanutkin muutamaan vähän arvokkaampaan teokseen. Olen kasvanut naisten ympyröimänä, joten sieltä varmasti kumpuaa valtava arvostus naisia kohtaan. En ole koskaan päässyt syvempään kaverisuhteeseen miesten kanssa, koska yhteistä puhuttuvaa ei vain ole ollut. Kaikki ystäväni ovat naisia. Ennenkö kukaan miettii olenko homo, en ole.

Itsensä kieltäminen ei ole hyvä tapa elää.

Tuo on juuri niin oksettavaa suurimmassa osassa miehistä, että kun joku on erilainen niin se on satavarma homo.

Onko homoudessa jotain pahaa? Kyllä se vain niin on, että jos miehellä on ystävinä pelkkiä naisia niin ei siihen oikein muuta selitystä ole.

Vierailija
59/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas ei ole naispuolisia ystäviä ollenkaan. (Sukulaisia en laske.) Olen vähän sitä koulukuntaa, että mies ja nainen eivät heteroina voi olla koskaan puhtaasti ystäviä, aina on jotakin muuta siinä takana ainakin toisella. Voi olla, että vika on minussa. En koe että naisen kanssa voisi olla samalla tavalla oma itsensä, on jotenkin niin erilainen tapa olla ja sitten ne muut ajatukset siinä taustalla häiritsevät. Ja onhan dynamiikka aina vähän erilainen kun on koolla pelkästään miehiä tai naisia. Parisuhteessa asia on eri, en jotenkin laske sitä erikseen ystävyydeksi, se on kokonaisvaltainen olotila ja siinä toki hienoimmillaan pääsee naisen kanssa todella syvälliseen yhteyteen.

Ei sen puoleen, ei minulla miespuolisia ystäviäkään ole oikeastaan koskaan ollut kuin se yksi ja paras. Hänen kanssaan ei ole koskaan tarvinnut kilpailla tai öyhöttää, vaan on juteltu kaikesta mahdollisesta. Nuorena tietysti ryyppäämisestä ja naisista enemmän, mutta iän myötä sekin on muuttunut. Aina on puhuttu ilot ja murheet ja kaikki siltä väliltä.

Tulen kyllä halutessani toimeen niin miesten kuin naistenkin kanssa, mutta ei ole ylipäänsäkään ollut tarvetta kovin laajalle piirille kun olen aina ollut hyvin itsellinen.

Jos mies ei tule toimeen muiden miesten kanssa, niin kyllähän siinä aina jotain erikoista on taustalla. Voihan sitä olla ihan vain epäsosiaalinen tai hankala tyyppi.

Vierailija
60/81 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.