Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on mies, joka ei tule toimeen muiden miesten kanssa?

Vierailija
22.03.2018 |

Mies, jolla on kavereita, mutta lähinnä naispuolisia. Joka jostain syystä herättää negatiivisia tunteita miehissä ja jota ei oikein hyväksytä miesten porukoihin, mutta naisten kanssa tulee toimeen. Kuvaile :)

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden Ghostbustersin ohjaaja Paul Feig on tällainen. Onneton nyhverö, joka yrittää naisia hännystelemällä päästa edes heidän suosioonsa, koska miehiä hänen olmiutensa on aina ärsyttänyt. Mutta eihän naisetkaan sellaista kunnioita, pitävät vähän outona vain.

Vierailija
22/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulen kyllä toimeen muiden miesten kanssa, mutta en juurikaan jaksa kaveerata. En jaksa juoda viinaa paljoa, vaikka pidänkin oluesta ja viskeistä. En vain pidä kännissä olemisesta, ja joillekin se on niin punainen vaate että meille vähemmän juoville pitää pakottamalla tuputtaa lisää. Ei siis illanviettoja tai baarikierroksia.

En myöskään ole hirvittävän kiinnostunut autoista, jääkiekosta, rakentamisesta tai oikeastaan mistään, mitä perus"äiä" vaikuttaa tekevän. En pelaa ollenkaan tietokoneilla tai konsoleilla. Ei yksinkertaisesti kiinnosta. Perinteinen uhoöyhötys miesporukoissa on vastenmielistä, en oikein jaksa innostua mistään "leikkimielisestä" kisailustakaan.

Pidän monipuolisesta liikunnasta ja seuraan kyllä urheilua, olen kiinnostunut tekniikasta yleensä ihan ammatin vuoksi, mutta en todellakaan viitsi mitään moottorien litratehovertailua kenenkään kanssa. Minua taas kiinnostaa oikeastaan kaikki ihmeellisyys maailmassa, luonto, luonnontieteet, matkustelu, taide, teatteri.  Ja joo, olen ihan heteromies.

Jostain syystä useimmissa kokemissani harrastusporukoissa miesten meno menee jotenkin... aspergerimaisen pitkälle. Harrastetaan jotain yhtä rajattua lajia tai alaa, ja tiedetään siitä IHAN KAIKKI. Pilkuntarkasti on tiedossa kaikki aiheeseen liittyvä historia, välinetuntemus ja kaiken pitää olla ihan vimosen päälle uutta. Minä taas olen kiinnostunut laaja-alaisesti vähän kaikesta, mutten hirvittävän syvästi mistään erityisestä. Elämän pitää olla mukavaa, ei säännösteltyä.

Ei oikein näissä puitteissa löydy kavereita - saatika syvempää ystävävyyttä - miespuolisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ghjgffgjgh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerron esimerkin itsestäni. Olen aina ollut kiinnostunut muodista ja muutenkin panostanut ulkonäkööni. En tykkää jääkiekosta, enkä piittaa autoista... Puhun äänekkäästi ja itsevarmasti. Ja olen itsevarma, aina ollut. Tykkään taiteesta ja sijoittanutkin muutamaan vähän arvokkaampaan teokseen. Olen kasvanut naisten ympyröimänä, joten sieltä varmasti kumpuaa valtava arvostus naisia kohtaan. En ole koskaan päässyt syvempään kaverisuhteeseen miesten kanssa, koska yhteistä puhuttuvaa ei vain ole ollut. Kaikki ystäväni ovat naisia. Ennenkö kukaan miettii olenko homo, en ole.

Itsensä kieltäminen ei ole hyvä tapa elää.

Tuo on juuri niin oksettavaa suurimmassa osassa miehistä, että kun joku on erilainen niin se on satavarma homo.

Vierailija
24/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ghjgffgjgh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerron esimerkin itsestäni. Olen aina ollut kiinnostunut muodista ja muutenkin panostanut ulkonäkööni. En tykkää jääkiekosta, enkä piittaa autoista... Puhun äänekkäästi ja itsevarmasti. Ja olen itsevarma, aina ollut. Tykkään taiteesta ja sijoittanutkin muutamaan vähän arvokkaampaan teokseen. Olen kasvanut naisten ympyröimänä, joten sieltä varmasti kumpuaa valtava arvostus naisia kohtaan. En ole koskaan päässyt syvempään kaverisuhteeseen miesten kanssa, koska yhteistä puhuttuvaa ei vain ole ollut. Kaikki ystäväni ovat naisia. Ennenkö kukaan miettii olenko homo, en ole.

Tuo on juuri niin oksettavaa suurimmassa osassa miehistä, että kun joku on erilainen niin se on satavarma homo.

No aika useasta homosta olen kyllä huomannut homouden jo ennen kaapista tuloa. Onko se sitten niin hirveää jos kerran olettaa heteromiestä homoksi? Onko vai niin noloa olla homo?

Vierailija
25/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hän olis homo niin eikö hän sitten olis vähän ristiriidassa asiansa kanssa. Voisiko hän rakastua mieheen, oli se pointti.

Vierailija
26/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homomiesten aivojen toinen puolisko on enemmän naisten aivoja vastaava. Joten ei ihme että osa homoista on aika feminisiä ja tulee naisten kanssa toimeen. Mutta ei se toki tarkoita etteikö miesten kanssa voisi tulla toimeen.

Vierailija
27/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin naisten kanssa on helpompi jutella muustakin kuin äijäily jutuista.

Vierailija
28/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homomiesten aivojen toinen puolisko on enemmän naisten aivoja vastaava. Joten ei ihme että osa homoista on aika feminisiä ja tulee naisten kanssa toimeen. Mutta ei se toki tarkoita etteikö miesten kanssa voisi tulla toimeen.

Missä tälläistä faktaa on?

Vierailija
29/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiset puheenaiheet eivät kohtaa mieskavereiden kanssa. Ei kai siinä muuta ole.

Vierailija
30/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos hän olis homo niin eikö hän sitten olis vähän ristiriidassa asiansa kanssa. Voisiko hän rakastua mieheen, oli se pointti.

Ei minullakaan ole miespuolisia kavereita enkä yleensä miesporukoissa tunne samaistumista. Mutta kyllä voisin rakastua mieheen ja olen rakastunutkin. Eikä tässä mitään ristiriitaa ole

Aika sama juttu siis.

Vierailija
31/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minullakaan ole miespuolisia kavereita enkä yleensä miesporukoissa tunne samaistumista. Mutta kyllä voisin rakastua mieheen ja olen rakastunutkin. Eikä tässä mitään ristiriitaa ole

Aika sama juttu siis.

Olen siis nainen jos jäi epäselväksi.

Vierailija
32/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nämä eivät lähde suureen ääneen julistamaan, etteivät tule toimeen miesten kanssa, vaan jäävät enemmänkin omiin oloihinsa.

Vierailija
33/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tälläistä faktaa on?

Esim: http://www.homoseksuaali.fi/anatomia.html

Selaa nettiä, käy kirjastossa, juttele homojen kanssa.

Vierailija
34/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika sama juttu siis.

No miksi sitten vastasit?

Vierailija
35/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esim. ei ole kavereita - en tarvi, en halua niitä. Käyttävät vain hyväkseen ja sekottavat asioita. Ongelmia ollessa - niistä ei koskaan ole ollut apua. Vältän tietoisesti kaveeraamasta kenenkään miehen kanssa.

Vierailija
36/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://ranneliike.net/teema/homon-feminiininen-puoli-loytyy-aivoista?ai…

Löytyyhän sitä tietoa vaikka mistä. Kannatta ottaa selvää ennenkuin olettaa mitään.

Vierailija
37/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika sama juttu siis.

No miksi sitten vastasit?

Eikö tänne vai naiset saanut tulla kommentoimaan. Hei me ollaan mammapalstalla eikä missään hyvävelikerhossa.

Vierailija
38/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ghjgffgjgh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, yks parhaimmista kavereista on juurikin tälläinen mies joka ei tykkää autoista ja jääkiekosta, niin ex- mieheni mielestä hänen on pakko olla homo. Onneks pääsin siitä juntista eroon. Oksettavaa.

Vierailija
39/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://ranneliike.net/teema/homon-feminiininen-puoli-loytyy-aivoista?ai…

Löytyyhän sitä tietoa vaikka mistä. Kannatta ottaa selvää ennenkuin olettaa mitään.

Vanha juttu eikä mitään ihmeellistä.

Vierailija
40/81 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta pääsy kielletty!