Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Telemarkkinointikielto

Vierailija
22.03.2018 |

Mulla on varmaan kolmatta vuotta Suomen Telemarkkinointiliiton vuosittainen telemarkkinointikielto, joka maksaa muutaman euron vuodessa. Eka ja toka vuosi meni hyvin - mun mielestä lehtimyyjien puheluita ei juuri tullut. Mutta tänä vuonna niitä tulee jumalauta melkein joka päivä! Siis yksi päivä Me Naisista soitti KOLME eri myyjää ja kaikki olivat yhtä hämmästyneitä, kun sanoin, että teiltä on tänään jo soitettu. Miten ihmeessä noi häiriköt saisi kuriin?

Mulle tulee tällä hetkellä yksi lehti enkä tahdo sitäkään ehtiä lukea eli vaikka saisin ilmaiseksi niin en tilaa. Tätäkään toiset tuputtajat eivät tahdo ymmärtää, kun vaan jankkaavat, että kuule laskun voi laittaa vaikka neljään osaan -_-

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hoitanut ton niin, että jos en odota puhelua mistään ja vieras numero soittaa niin en vastaa ollenkaan. Jos oli joku, jolla olisi ollut oikeaa/tärkeää asiaa niin laittaa sitten yleensä tekstiviestin/sähköpostin, jossa kertoo kuka on ja miksi yritti tavoittaa.

Joskus jos useamman kerran soitetaan samasta numerosta ja vastaan ja soittaja on myyjä niin laitan luurin kiinni ja numero puhelimen estolistalle.

Vierailija
2/8 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olematta osallistumatta kaiken maailman arvontoihin ja facebook testeihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana täällä ja just tuli viesti jotta vastaamalla ESTO jatkuisi sopimus.

Olen yrittänyt päästä eroon siitä firmasta pitkään ja jos nyt pääsisi viimein

Vierailija
4/8 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olematta osallistumatta kaiken maailman arvontoihin ja facebook testeihin.

Ei auta mikäli numero yrityksen takia julkinen

Vierailija
5/8 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mtn auta jos sä olet noilta jtn tilannut joskus eikä  numerosi ole siellä markkinointikiellossa. Jokaiseen firmaan jsota olet jtn tilannu  kandee jo tilausvaiheessa ilmoittaa että soittelu ja asiakastietojen jakelu on kielletty. Ja toki  kannattaa jättää puh.no  aina ilmoittamatta, varsinkin jos sitä ei saa ees  numerotiedustelusta,

Jos on pakko laittaa numero(kuten veikkaus.fissä) , kaivan yleensä laatikossa säilyttämäni ikivanhan prepaidnumeron esiin ja  lykkään sen tietoihin. Kys. simkortti ei ole ees puhelimessa koskaan käynyt.Siihen saavat soitella rauhassa.

Vierailija
6/8 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja perheellä on se ilmainen markkinointikielto toiminut tosi hyvin. On tainnut pariin vuoeen tulla 2 lehtimyyntipuhelua. 

Vierailija
7/8 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tuhlata sitä pariakaan euroa vuodessa. Suomen Asiakkuusmarkkinointiliiton puhelinmyynnin rajoittamispalvelu maksaa vain soiton verran, 39snt/min (puhelu kestää alle minuutin). On voimassa kolme vuotta. Numero on 0600-13404. :)

Vierailija
8/8 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuussa tulee voimaan uusi tietosuoja-asetus, johon vedoten kuka tahansa voi pyytää tietojensa unohtamista sellaisista rekistereistä ja palveluista, jotka ei ole välttämättömiä (vaikka sähköä laskuttava sähköyhtiö). Eli kesäkuusta eteenpäin voitte ilmoittaa vaikka Alma medialle ja muille, että mun tiedot on poistettava jos teillä ei oo voimassa olevia tilauksia. 

http://www.tietosuoja.fi/fi/index/euntietosuojauudistus/kysymyksiajavas…

Tuolta löytyy "oikeus tulla unohdetuksi"