Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Sivusuhteet...

Vierailija
20.04.2006 |

Niin, mieltäni on viime aikoina askarruttanut syrjähypyt yleensä ja ihan omaltakin kannalta. Kun täällä lukee tiettyjä threadeja, niin tuntuu, että yllättävän monilla täällä liikkuvilla naisilla on kokemusta aiheesta. Esitänkin nyt muutaman tähän liittyvän kysymyksen, joihin näkisin mielelläni teidän, arvoisat kanssasisaret, vastaavan:

1. Oletko pettänyt joskus miestäsi (avio/avo/tms) nykyisessä tai jossakin aikaisemmassa suhteessa?

Jos vastaus kyllä, niin seuraaviinkin saa vastata:

2. Miten pitkään olit ollut suhteessa ennen kuin päädyit pettämään?

3. Miksi petit? Menikö suhteessa yleensä tai seksissä oman miehen kanssa niin huonosti vai oliko kyse jostakin muusta kuten esim. humalaisesta koheltamisesta?

4. Jääkö " pettämisvaihde" helposti päälle?

5. Jos harrastat syrjähyppyjä paljonkin, niin miten tapaat/haet kumppaneita? Baari, netti vai joku muu kanava?

Kiitos etukäteen!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Oletko pettänyt joskus miestäsi (avio/avo/tms) nykyisessä tai jossakin aikaisemmassa suhteessa?

Olen, ennen naimisiin menoamme

Oltiin oltu suhteessa 6-7v

3. Miksi petit? Menikö suhteessa yleensä tai seksissä oman miehen kanssa niin huonosti vai oliko kyse jostakin muusta kuten esim. humalaisesta koheltamisesta?

Rakastuin toiseen. Sen suhteen jälkeen aloin harrastaa yhden illan juttuja, joissa kyse oli vain seksistä.

Aluksi kyllä, lopetin kyllä kaikki jutut kuin seinään kyllästyttyäni

5. Jos harrastat syrjähyppyjä paljonkin, niin miten tapaat/haet kumppaneita? Baari, netti vai joku muu kanava?

Yleensä löysin kumppanit baarista, työpaikan bileistä tms paikasta. Miehen pitää herättää jotain minussa, ennen kuin voin ajatellakaan seksiä hänen kanssaan.

Vierailija
2/12 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- petän nykyisisessä ja taidan olla pettänyt kaikissa edellisissäkin. ei että se mikään ylpeydenaihe olisi, mutta niin vaan tapahtuu.

- sama kuin edellä: 6-7 vuotta. mikä lie rajapyykki!

- vakisuhteen arkipäiväistyminen, oman naisellisuuden testaus, seksuaalinen veto toista miestä kohtaan. nykyiseen sivusuhteeseeni veto oli fyysisellä ja tunnetasolla tosi voimakas alusta asti, ja on sitä vieläkin.

- eiköhän se niin ole, että kun ensimmäisen kerran pettää, se on sen jälkeen helpompaa.

- minulla on vakituinen sivusuhde, työkuvioissa tutustuttiin, minä aktiivisesti " iskin" . en ole milloinkaan katunut. en minä mikään sarjakeräilijä ole, ryhdyn suhteeseen jos miehessä on substanssia ja jutulla on edellytyksiä kehittyä. yhden illan jutut eivät voisi vähempää kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle tarkoitus sitten mahdollisesti jossakin vaiheessa lempata se nykyinen mies tämän " sivumiehen" tieltä? Vai mitä tarkoitit tuolla, että suhteessa täytyy olla edellytykset kehittyä jne???

Vierailija
4/12 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en aio " lempata" miestäni enkä pyri virallistamaan tai julkistamaan sivusuhdettani.

Vierailija
5/12 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin edellistä nykyisen mieheni kanssa. Tämä oli ensimmäinen kerta kun menin sänkyyn, mutta aiemmin oli ollut kaikenlaista vehtaamista useita kertoja. Nykyistä en ole pettänyt.

Seksiin meni 12 vuotta. Muiden " lievempien" syrjähyppyjen alkamiseen meni suhteen alusta 1-2 vuotta.

Edellisessä suhteessa kaikki oli päin persettä alusta alkaen, mutta en osannut lähteä siitä poiskaan. Nyt ymmärrän myös sen, että siinä suhteessa en kokenut intohimoa koskaan, en edes alussa. Tämä nykyinen vei jostain mystisestä syystä jalat alta ihan välittömästi ja vie edelleen.

Ne esileikin tasolla olleet jutut jäivät kyllä päälle, mutta kynnys seksiin oli korkealla. Sitten kun se oli ylitetty nykyisen kanssa, kynnys katosi. Muutin kyllä pian pois kotoa kun olin pettänyt lopullisesti, en olisi kestänyt sitä tilannetta pitkään.

Nykyistä ei ole ollut mitään tarvetta pettää. Koska suhde alkoi sillä että molemmat petimme puolisoitamme, olemme joutuneet puhumaan asiasta avoimesti ja pystyneet sopimaan säännöistä. Ikuista uskollisuutta ei voi luvata kenellekään, kukaan, ja tämä realismi tuntuu tosi kurjalta. Oloa helpotti kuitenkin se, että sovimme tietyt säännöt selvästi ja puhuimme siitä mikä kummastakin tuntuisi pahalta.

En ole koskaan hakenut aktiivisesti mitään syrjäjuttuja. Ne ovat vain tapahtuneet juhlissa tms.

Vierailija
6/12 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kolme vakavampaa suhdetta ja jokainen on päättynyt siihen, että olen rakastunut toisen ja pettänyt. Nyt on menossa neljäs vakavampi suhde ja petän jälleen...

8 vuotta, 3 ja 2 vuotta, 1 kk

Kännistä koheltamista, mutta varsinaisesti sänkyyn en ole ekalla kerralla mennyt kenenkään kanssa, vaan vasta myöhemmin. Aiemmilla on mennyt tosi huonosti silloisen kumppanin kanssa. Koskaan en ole kertonut pettäneeni, mutta olen jättänyt miehen pian pettämisen jälkeen, jotta en satuttaisi.

Tässä nykyisessä suhteessa olen pettänyt miestä muutaman kerran, vaikka yhdessä on oltu vasta muutama kk. Petän miehen kanssa, jonka kanssa minulla oli ennen tänä nykyistä lyhyt kiihkeä suhde. Rakastan häntä, mutta olen rakastunut nykyiseen mieheen... Toinen ei halua kanssani muuta kuin seksiä ja ystävyyttä, mutta toinen haluaa enemmän. Niin minäkin, mutta on vaikeaa lopettaa suhdetta ihmiseen, jota kuitenkin rakastaa... Taisin kirjoittaa tästä jo pari päivää sitten tällä palstalla...

Kyllä. Se on kerta kerralta helpompaa... Ekaan pettämiskertaan on kyllä aina ollut korkea kynnys.

Kaksi kertaa baarista puolituttu henkilö, kerran työkaveri ja nykyinen on tosiaan ex...

Vierailija
7/12 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli ensimmäiseni, mutta avioliiton aikana ollut kolme sivusuhdetta.

5v

Tilaisuus teki varkaan. Olin työmatkalla ja halut olivat pinnalla, sattui sopiva mies kohdalle.

Toinen kerta on paljon helpompi. Kynnys laskee

Ensimmäisen syrjähypyn jälkeen ajattelin ettei koskaan enää. Seuraavasta oli vielä pahempi morkkis, sillä kondomikin jäi. Kolmannen jälkeen arvaan, että neljäskin voi joskus tulla.

En siis ole koskaan aktiivisesti hakenut.

Kiitos etukäteen!

[/quote]

Vierailija
8/12 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä, että vain pettäneet viitsivät vastata tähän.... vai pitääkö tätä tulkita niin, että kaikki pettää? :)

Sellainen lisäkysymys tuli mieleen, että te, jotka olette pettäneet/petätte, pidättekö kotona täydellistä " kulissia" yllä? Harrastatte säännöllisesti seksiä myös sen oman miehen kanssa ja olette muutenkin " normaaleita" ??? Miten helposti tuo onnistuu? Eikö omatunto ala soimaamaan?

Lisäksi näyttää siltä, että useimmilla on tarkoitus pysyä sen oman miehen kanssa, vaikka tällaista tekeekin eli kyseessä on sikälikin kirjaimellisesti juuri sivusuhteet...

Kiitos!

Vierailija
9/12 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulissi tai ei, elän mieheni kanssa ihan samalla lailla kuin ennen sivusuhteen alkua. seksiä myöten. omatunto ei osaa soimata, sillä sivusuhteeni on " minun juttuni" , se ei koske miestäni eikä meidän parisuhdettamme. kaipa synnintuntoni on jotenkin vinksallaan, en vaan koskaan ole ajatellut että parisuhteessa eletään symbioosissa jossa kaikki asiat kerrotaan, jaetaan, puidaan yhdessä. minulla on parisuhteeseen kuuluvat jutut, ja sitten omaan sfääriini kuuluvat jutut (esim. ystävättäret joiden kanssa keskustelemme asioista joista ei tulisi mieleenikään mainita miehelleni, jotkut työjutut ja juuri tuo sivusuhde). pidän siis elämän sektorit toisistaan erillään.

ja tottakai sallisin myös miehelleni vastaavat kuviot, sivusuhteenkin (vaikka en siitä haluaisi suoraan tietääkään....)

Vierailija
10/12 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten niin, että tällainen sivusuhde on niin arkaluontoinen asia, että siitä ei puhuta edes läheisimmille ystävättärille?

Vierailija
11/12 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt. Nyt en ole varsinaisesti suhteessa, mutta siis orastava sellainen on, ainoa.

Ööh...ekaa poikaystävää petin noin 9kk seurustelun jälkeen. Tokaa poikaystävää noin 2v seurustelun jälkeen ja kolmatta noin 1,5v seukkaamisen jälkeen. Neljättä poikaystävää en pettänyt, mutta hän petti minua (useasti).

Suhteessa meni hemmetin huonosti ja olin jo päättänyt erosta. Olin niin lapsellinen etten osannut lopettaa suhdetta noiden kolmen ekan kohdalla kuin pettämiseen ja tiesin, että poikakaverini eivät sitä tule hyväksymään. Olin tokaan ja kolmanteen suhteiseen todella väsynyt mm miesten alkoholismin takia, kolmas oli vielä aikamoinen valehtelemaan ja aggressiivinen humalassa (ilkeä, varasti tililtäni rahaa jne). Ensimmäinen poikaystävä ei olisi ansainnut niin ilkeää kohtelua, hän oli tosi kiltti.

Ei. En ole ajatellut sen olevan vaihde. Olen pettänyt useimmiten kosto mielessä, ovat olleet yksittäisiä kertoja ja jokainen erillinen tapahtumansa.

Ovat olleet tuttavuuksia, useimmiten olen tuntenut jo valmiiksi ja sitten on tullut " vibaa" välille, useimmiten selvinpäin. Hyvässä suhteessa en näe syytä pettää, seksi on mukavinta tutun ihmisen kanssa, en kyllästy siihen - eli siksi en ole pettänyt.

Vierailija
12/12 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt ex-avokkiani kerran

9 vuotta

Olin kännissä, mutta silti ihan tietoinen tekemisistäni. Suhde oman miehen kanssa oli jo käytännössä loppu vaikka asuttiinkin vielä yhdessä. En tiedä mikä todellinen syy oli, ehkä sitä vaan oli mukava tuntea itsensä viehättäväksi ja haluttavaksi. Mies oli hyvännäköinen ja mukava, teki aloitteen ja minä sitten tartuin syöttiin ja lähdin mukaan.

En usko että mulle jäisi. Muutimme exän kanssa erillemme pian pettämiseni jälkeen, koska mua ahdisti niin paljon. En siis usko että voisin elää pidempään valheessa.

Baarista niitä ainakin löytää, vaikka mä en kyllä harrasta syrjähyppyjä.