Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää, että nälkäisiä koiria kyllä tuetaan, mutta meidät työttömät on täysin jätetty oman onnemme varaan

Vierailija
22.03.2018 |

Häpeä Suomi! Häpeä! En olisi uskonut, että Suomen valtio antaa kansalaisensa nähdä nälkää. Häpeä! Kyllä koirille antavat ihmiset herkkuja. Kuka muistaa nälissään värisevää työtöntä silloin? Kas kun ei ole työttömällä häntää heiluttaakseen, niin kukapa häntä muistaisi.

Häpeällä ei ole rajoja.

Kommentit (139)

Vierailija
121/139 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös täällä ole maailman mittakaavassa aika hyvät sosiaalietuudet, myös työttömillä?

Suomessa on työttömälle, niin työnvieroksujalle kuin aidosti työttömällekin, maailman parhaat edut. Tukea tulee monesta eri luukusta ilman ylärajaa. Onneksemme aivan kaikki työttömät eivät optimoi tukien määrää maksimaaliseksi muuttamalla kalleimpiin asuntoihin kaupunkien ydinkeskustaan ja maksattamalla kaiken sossulla.

Miksi tuo harhaluulo "monesta eri luukusta ilman ylärajaa" elää niin sitkeässä?

Joidenkin kohdalla se on totta. Suurimman osan ei.

Vierailija
122/139 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoustyötä löytyy vaikka kuinka paljon. Sinne vaan töihin, mutta kun ei kelpaa suomalaiselle.

Aina pitäisi olla siisti työ, helppo, saada paljon rahaa ja hyvät työajat.

Sosiaalietuudet voisi lakkauttaa kokonaan!

Tuo ei ole totta. Moni ei pääse "edes siivoamaan". Kun se siivoaminen otetaan aina esimerkiksi työstä johon "kuka tahansa pääsee koska vain mutta ei kelpaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/139 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoustyötä löytyy vaikka kuinka paljon. Sinne vaan töihin, mutta kun ei kelpaa suomalaiselle.

Aina pitäisi olla siisti työ, helppo, saada paljon rahaa ja hyvät työajat.

Sosiaalietuudet voisi lakkauttaa kokonaan!

Iso osa työttömistä ei ole työkykyisiä eikä pysty vaivojensa takia tekemään esim. siivoustyötä. Sairaseläkkeelle ei pääse koska sitäkin on kiristetty eli ihan turhaa työttömien mollaamista.

Vierailija
124/139 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks koiria täytyisi pitää nälässä?, ja, käyn töissä ja saan rahaa joten kyllä siitä riittää ostaa koiralle hyvät ruuat. Tänään söi kauristerriiniä aamupalaksi...

Kerran kaupan kassalla yksi äijä sanoi, että miten joku ostaa koiralle tuollaisia joista hän voi itse vain haaveila. Hänen ostoksensa oli kaljaa sixpack. Niinpä...siinä sitä työttömien valitusta. Itse ovat valinneet osansa.

Vierailija
125/139 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta64285 kirjoitti:

Luulin että työttömille annetaan kuukaudessa monia satoja euroja tyhjästä mutta käsitin kai väärin? Ei työtömien pitäisi saada puoliakaan siitä, mitä he täällä saavat.

Jos he eivät sitä saisi, he tulisivat ryöstämään kotisi. Hyvin yksinkertaista.

Ei työttömät luuserit mitään ryöstele. Sen takia ovat työttöminä kun eivät saa saamattomuuttaan mitään aikaiseksi. Lassukoita p*skahousuja koko sakki. Kalja ja tupakka maistuu, mutta kun pitäisi mennä töihin niin valitus epäreiluudesta alkaa. Kuultu ja nähty monet kerrat tämä työttömien ”ahdinko”.

Vierailija
126/139 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävetkää!

Mitäs tänään pitäisi hävetä?

Tänään hävetään siamilaiskissojen, kilpikonnien ja aavikkorottien ruokkimista. Huomenna ovat vuorossa miljoonakalat ja gerbiilit.

Vierailija
127/139 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset työskentelevät hiessä ja siltikään eivät saa hyvää palkaa, koska maksavat veroa, lainaa jne. Se on elämä. Koirissa ei ole vikaa.

Vierailija
128/139 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä iniset? Ei ne koirat ole syypää sun työttömyytees. Paljon enemmän sitä ihmisiä autellaan kuin koiria.

Vierailija
129/139 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööri 4000 eur/kk brutto kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta64285 kirjoitti:

Luulin että työttömille annetaan kuukaudessa monia satoja euroja tyhjästä mutta käsitin kai väärin? Ei työtömien pitäisi saada puoliakaan siitä, mitä he täällä saavat.

Jos he eivät sitä saisi, he tulisivat ryöstämään kotisi. Hyvin yksinkertaista.

Ei työttömät luuserit mitään ryöstele. Sen takia ovat työttöminä kun eivät saa saamattomuuttaan mitään aikaiseksi. Lassukoita p*skahousuja koko sakki. Kalja ja tupakka maistuu, mutta kun pitäisi mennä töihin niin valitus epäreiluudesta alkaa. Kuultu ja nähty monet kerrat tämä työttömien ”ahdinko”.

Olenko jotenkin poikkeava?

Kaksi ammattitutkintoa on, vuosien työura ja nyt kolmisen vuotta työttömyyttä.

Haen aktiivisesti töitä, nyt odotan tietoa opiskelupaikasta.

Näiden kolmen vuoden aikana en ole alkanut juomaan kaljaa enkä polttamaan tupakkaa.

Silti koen kelan 518 euroa olevan melko pieni raha kun siitä pitää maksaa ihan kaikki.

Ja vastaus omaan kysymykseeni: en ole poikkeava. Kaltaisiani työttömiä on paljon.

Jostain syystä vain mielletään ja hoetaan kaljaa kittaavia tupakoivia lusmuloisia.

Vierailija
130/139 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä Suomi!

Vierailija
131/139 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää vieläkin tämä meno. Miksei työttömille anneta RAHAA? Rahaa kunnolla, vähintään 3000 €/kk? Tällä tavalla hän voisi aloittaa ihmisarvoisen elämän.

Ap

Vierailija
132/139 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, häpeä ap. Minä en edes ole työtön työnhakija vaan onneton väliinputoaja, jonka tuet niin miniminä kuin laki vain sallii... Mutten minä koiria syytä enkä vihaa, enkä valita pitkin nettiä kuin marttyyri. Itsekin laittaisin rahaa koirien suojeluun jos olisi rahaa... (samoin kissojen)

Vierailija
133/139 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, häpeä ap. Minä en edes ole työtön työnhakija vaan onneton väliinputoaja, jonka tuet niin miniminä kuin laki vain sallii... Mutten minä koiria syytä enkä vihaa, enkä valita pitkin nettiä kuin marttyyri. Itsekin laittaisin rahaa koirien suojeluun jos olisi rahaa... (samoin kissojen)

Niin, mutta työtöntä sinä vihaat ja hänelle et antaisi mitään. Häpeätkö edes?

Ap

Vierailija
134/139 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En minä niin sanonut. Mut sunkaltaisia kaikesta rutisevia ihmisiä mä vihaan jotka valittaa aivan kaikesta eikä ole tyytyväinen mihinkään mitä saa...

Vierailija
135/139 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En minä niin sanonut. Mut sunkaltaisia kaikesta rutisevia ihmisiä mä vihaan jotka valittaa aivan kaikesta eikä ole tyytyväinen mihinkään mitä saa...

Saanko 3000 €/kk? En.

Ap

Vierailija
136/139 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Saanko 3000 €/kk? En.

Ap

Käyn töissä. Saanko 300€/kk? En. Saanko tukia? En. Voinko ostaa välttämättömyydet? Kyllä. Voinko ostaa vähän ei-niin-välttämättömia kohtuuhintaisia asioita? Kyllä. Voinko ostaa kalliita ei-välttämättömiä asioita, kun mä haluun? En. Olenko tyytyväinen elämääni? Olen. Valintakysymyksiä, tuloista riippumatta.

Ei, säälin kinuamisesta huolimatta en sääli aloittajaa. Kukaan joka vain valittaa, että miksei muut anna mulle rahaa ei ansaitse sääliä, ja apuakin vain sen verran, että hengissä pysyy. Ja Suomen tuilla kyllä hyvin hengissä pysyy, ja hankkii hieman ylimääräisiäkin järjellisessä määrin.

Vierailija
137/139 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Saanko 3000 €/kk? En.

Ap

Käyn töissä. Saanko 300€/kk? En. Saanko tukia? En. Voinko ostaa välttämättömyydet? Kyllä. Voinko ostaa vähän ei-niin-välttämättömia kohtuuhintaisia asioita? Kyllä. Voinko ostaa kalliita ei-välttämättömiä asioita, kun mä haluun? En. Olenko tyytyväinen elämääni? Olen. Valintakysymyksiä, tuloista riippumatta.

Ei, säälin kinuamisesta huolimatta en sääli aloittajaa. Kukaan joka vain valittaa, että miksei muut anna mulle rahaa ei ansaitse sääliä, ja apuakin vain sen verran, että hengissä pysyy. Ja Suomen tuilla kyllä hyvin hengissä pysyy, ja hankkii hieman ylimääräisiäkin järjellisessä määrin.

Korjaus näppäilyvirheeseen: ei 300€/kk vaan 3000€/kk.

Vierailija
138/139 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Saanko 3000 €/kk? En.

Ap

Niin no.. kyllä sillä 280€ pärjää kuussa jotenkuten... vaikka 57€ meneekin vuokranantajalle... mut laskut sentään voin viedä kelaan... t: se väliinputoaja joka elää ihan minimi tuilla ja joka yritti (aika turhaan) takoa ap:n päähän järkeä..

Vierailija
139/139 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan sen kympin, minkä annoin eläinsuojelulle, heti jollekin tupakoivalle työttömälle, kun hän lopettaa tupakanpolton.

Työttömät ei näe nälkää Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme