Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää, että nälkäisiä koiria kyllä tuetaan, mutta meidät työttömät on täysin jätetty oman onnemme varaan

Vierailija
22.03.2018 |

Häpeä Suomi! Häpeä! En olisi uskonut, että Suomen valtio antaa kansalaisensa nähdä nälkää. Häpeä! Kyllä koirille antavat ihmiset herkkuja. Kuka muistaa nälissään värisevää työtöntä silloin? Kas kun ei ole työttömällä häntää heiluttaakseen, niin kukapa häntä muistaisi.

Häpeällä ei ole rajoja.

Kommentit (139)

Vierailija
1/139 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös täällä ole maailman mittakaavassa aika hyvät sosiaalietuudet, myös työttömillä?

Vierailija
2/139 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös täällä ole maailman mittakaavassa aika hyvät sosiaalietuudet, myös työttömillä?

Täyttä valhetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/139 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen työtön, mutta en vihaa sen vuoksi koiria.

Häpeä sinä ap tätä typerää aloitusta.

Vierailija
4/139 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen sosialistisessa valtiossa työttömällä on jatkuvasti herkkupäivät. Rahaa tulee taikaseinästä ja saa asua lämpimässä asunnossa.

Esim. jenkeissä olisit kadulla kerjäämmässä ilman työtä.

Vierailija
5/139 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön saa asumistukea, työttömyyspäivärahaa, tarvittaessa toimeentulotukea, leipäjonosta ruokaa, monessa paikassa on seurakunnilla tarjolla aamupalaa ja lounasta työttömille ja vähävaraisille. Mitä muuta sinä vielä olet vailla?

T. Toinen työtön

Vierailija
6/139 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokajonoja ja muuta apua on vaikka kuinka ihmisille. Onneksi joku välittää eläimistäkin

Vierailija
7/139 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vaikka viikko romanikerjäläisen elämää, niin huomaat, miten huonosti Suomi kohtelee työttömiä muihin maihin verrattuna.

Ps. Mikä on tärkämpi kulutuksen kohde kuin ruoka? Mihin rahasi on mennyt?

Vierailija
8/139 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on vastuu omasta elämästään

Vierailija
9/139 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap heittäydyit martyyrin rooliin. Ymmärrän kyllä työttömyyden aiheuttamat vaikutukset, varsinkin jos työttömyys pitkittyy. Onhan se ihmiselle kova paikka kaikinpuolin.  Mutta kyllähän meillä on uskomattoman hyvä sosiaaliturva verrattuna moneen muuhun maahan. Ei olekaan tarkoitus että työttömyysturvalla kukaan rikastuu vaan se on tilapäinen turva työttömyyden varalle. Jokaisella on oikeus elää, mutta kyllähän työttömyysturva, asumistuki ja toimeentulotuki kattaa sen että jokainen kyllä saa ruokaa. Ei olekaan tarkoitus että työttömyyden aikana matkustetaan ulkomaille tai ostetaan merkkivaatteita. Niiden aika on sitten kun ihminen pääsee töihin ja saa palkkaa eli korvauksen tekemästään työstä. Asiat pitää osata suhtauttaa ja se mihin tukensa käyttää. Tottakai pitkittynyt työttömyys aina aiheuttaa enemmän taloudellista kuormaa, mutta kyllä noilla tukimuodoilla ruuassa pysyy. Nälkään täällä ei kuole kukaan. Varsinkin kun mahdollisuus mennä vielä vaikka leipäjonoon. Ja turha katkeroitua koirille. Mielipiteesi on kärjistetty ja liian suppea. 

Vierailija
10/139 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oiskohan trolli

Vierailija
11/139 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran lellijät: antakaa sams raha työttömille, minkä annatte koirien hyysäämiseen. Tai. Hävetkää! Onko koira teille ihmistä tärkeämpi?

Ap

Vierailija
12/139 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lahjoittanut katukoirille ja eläinsuojeluun yli 10.000€ elämäni aikana. Syynä se, että pidän koirista. Ihmisistä en niinkään.

Vierailija
13/139 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee töihin

Vierailija
14/139 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiran lellijät: antakaa sams raha työttömille, minkä annatte koirien hyysäämiseen. Tai. Hävetkää! Onko koira teille ihmistä tärkeämpi?

Ap

Jos ja kun olen ottanut koiran ,mulla on velvollisuus pitää siitä huolta sensijaan mikään ei velvoita minua huolehtimaan naapurin työttömästä Taunosta!!!

Vierailija
15/139 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valintakysymyksiä. Olen ollut pitkään työttömänä, enkä ole nähnyt päivääkään nälkää. Ei myöskään koirani.

Vierailija
16/139 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska koirat on kivoja ja arvokkaita.

Vierailija
17/139 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Etkö välitä kuin itsestäsi tai omasta lajistasi? Onneksi moinen riistäjä on heikoilla, rikkaana polkisit varmasti toisia ihmisiä

Vierailija
18/139 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Missä on koirille luujonoja? Voisin hakea Mustille ilmasta ruokaa.

Vierailija
19/139 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen työttömänä ja osa-aikasessa työssä ollut, niin ei mun ole tarvinnut ikinä nälästä kärsiä. Ja raha on riittänyt vaatteisiin, hygieniatuotteisiin, meikkeihin, käyn uimassa ja kuntosalilla ja jopa käyn ystävien kanssa ulkona kahvilla tai syömässä. Nyt kun sain täyspäiväisen työn jossa palkka on juuri siinä rajoilla että asumistuki lähti, niin on alkanut tuntua siltä että miksi hitossa raadan kun rahaa ei ole käytettävissä juurikaan enempää kuin työttömänä ollessa. Työttömillä on asiat paremmin kuin pieni palkkaisessa työssä käyvillä.

Vierailija
20/139 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

On.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme