Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lopetti kirjoittamisen, kun kerroin, että..

Vierailija
21.03.2018 |

Kirjoittelin yhden miehen kanssa netissä. Hän kysyi sitten, että miltä näytän. Sanoin, että minulla on tummat pitkät hiukset, tummat silmät,pituutta 175 cm ja painoa 75 kg. Tämän jälkeen mies lopetti kirjoittamisen kokonaan eikä enää vastaa. Mitä ihmeen vikaa minussa on? Kaikki oli hyvin kunnes nuo kuvailin.

Kommentit (232)

Vierailija
161/232 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies varmaan halunnut naista joka painaa itseään enemmän. Itselläni on ihan ok lihakset enkä paina niin paljon. Itselleni olisit myös ehdoton no-no.

t. 181cm 74kg 

Vierailija
162/232 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se  virhearvio on siellä päässä. Nykyään ihmiset ovat niin ylipainoisia, että normaalit painot tuntuvat anorektisilta. Omalle lihavuudelleen tulee sokeaksi ja sen huomaa vasta, kun on pudottanut painoa.

Öö, siis miehen näkökyvyssä virhe? Eli siis jos näyttää muiden ja omaan silmään hoikalta, samoin ihan mittanauhaan, mutta ylittää jonkun mielivaltaisen painorajan, niin sitten vaan on lihava? Ei hyvää päivää :D Selvä juttu, mutta mieluummin ainakin jaksan energisenä elämääni kuin alistun tällaiseen seinähulluun numeropeliin kenenkään taholta (yhteiskunta, media, miehet, naiset, minä itse).

Ensinnäkin poikaystäväsi sana ei ole mikään arvoinen objektiivisen tarkastelun kannalta, koska hän haluaa tietenkin miellyttäää sinua. Sama pätee kavereihin ainakin keskimäärin. 

Toisekseen kyseessä ei ole mikään mielivaltainen raja, vaan raja, joka asetetaan pituuden mukaan. Ruumiinrakenteissa on toki eroja, mutta ei ne mitään kymmenen kilon ylimääräistä painoa selitä. Toki saat elää elämäsi miten haluat, mutta fakta on, että naisen ihannepaino on paljon matalampi, kuin kuvailemasi luvut ja on täysin ymmärrettävää, että moni mies ei halua noin tukevaa naista. 

Puhuin tuosta kuudenkymmenen kilon maagisesta rajasta, joka täällä on mainittu. Kuten itse sanoit, pituus vaikuttaa asiaan paljon, joten siinä(kin, muiden painoon vaikuttavien tekijöiden lisäksi) mielessä kyseessä on mielivaltainen raja.

En ole ap, eli mittani ovat eri kuin hänen. Kehonkoostumuksestani tai ulkonäöstäni et tiedä mitään. Paino ei todellakaan kerro ulkonäöstä tai terveydestä yksinään juuri mitään. Olen ollut mukana tekemässä liikuntaa harrastaville kehonkoostumsumittauksia ja tuloksia on niin laidasta laitaan että aika nopeasti oppii ettei ole yhtä totuutta. Koitin oman esimerkin kautta tuoda tätä esiin. On mielestäni surullista perustaa elämässä valintoja painon varaan. Terveydentila on tärkein, ja sen jälkeen voidaan sitten puhua ulkonäöstäkin. Olen itseeni tyytyväinen, kismittää vain niiden puolesta jotka ovat epävarmoja ja tällaisia "täytyy olla alle 60kg" idiootteja tulee heille sitten vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/232 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot melko pitkä, ja lisäksi aika lihava..

Se, että painaa yli 70 kg ei tarkoita, että olisi lihava tai edes tanakka. Olen itse 168 cm , 72 kg ja harrastan aktiivisesti urheilua. Olen hyvässä kunnossa, enkä todellakaan ole mikään mahakas tukkireisi. :D

Se, että tietää jonkun pituuden ja painon ei takaa ko. henkilön ulkomuodosta paljon mitään, ellei kyseessä ole aivan uskomattoman mittava ali- tai ylipaino.

Vierailija
164/232 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tietää minkä kokoinen oli ko. mies, joka feidasi. Jos oli lyhyt/kevytrakenteinen, niin ehkä olit vaan liian epäsuhtainen hänelle. Toisaalta jos miettii, että olen jutellut varmasti kymmenien miehien kanssa naismieltymyksistä elämäni aikana, niin kyllä tuo paino on tuossa arveluttava ellei sitten selkeästi vyötärö ja lantio erotus toistaan eli ole tosi kurvikas. Vatsamakkaroita ei saa olla. Tällöin luultavasti näyttäisi joltain Christina Hendricksiltä, mikä on toki jees. Pituus sen sijaan ei ole useimmille miehille ongelma. Ovathan missit ja mallit aina olleet miesten mieleen. Eli kyllä se paino tulisi olla pienempi ainakin jonkun kilon.

Mies34

Vierailija
165/232 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan tappioi itsensä kun se oli vaan 178cm 70kg kukkakeppi kääpiö manletti eikä mikään mammojen mieleen oleva 190cm 120kg roteva miestissit omaava karju.

Vierailija
166/232 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies varmaan halunnut naista joka painaa itseään enemmän. Itselläni on ihan ok lihakset enkä paina niin paljon. Itselleni olisit myös ehdoton no-no.

t. 181cm 74kg 

Oletko huomannut, että jokaisella parikymppisellä hoikkapojalla on ihan ok lihakset, koska miehillä niitä lihaksia kuuluu tulla ja olla? Ei kukaan luuviulu itselleen ole päkkiä treenannut, se vaan sattuu olemaan siellä ihon alla kun mitään läskiä ei välissä ole. Tuolla painolla aika rimpula olet (kerta itsekin päättelet toisten painosta vaikka ja mitä).

Itse 172cm ja 72kg ja rinnanympärys 97cm, vyötärö 67cm, lantio 96cm. Kyllä minustakin painoni on kamalan iso, mutta koska peilistä näkyy hyvännäköinen nainen niin miksi lähtisin laihduttamaan? Ja juuri kävin kehonkoostumusmittauksissa jossa pitäjä sanoi, ettei painoa tai painoindeksiä kannata katsella ollenkaan, koska lihakset plaaplaa.

Vierailija
167/232 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mulla onkin mahiksia löytää nätti nainen :) Oon pitänyt viehättävinä naisia (ainakin) painovälillä 50-120kg (tosin painavimmat ovat myös manleteille liian pitkiäkin n180cm pituudellaan; ylipainoa kuitenkin merkittävästi). Vielä jos yleisesti tätä keinotekoista 60kg noudattavat ilomielin etsin kumppanini "hylkylaarista" :D

M29

Vierailija
168/232 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä +75kg nainen on melko pyylevä vanttera peppuinen mamma.

Liikalihava on fäti, turhaa sitä tosiasiaa on yrittää muuksi muuttaa.

Mites BMI on tuosta sitten ihan toista mieltä? Eli siis minkä mittapuun liikalihavuuteen näkemys perustuu?

Vierailija
169/232 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asia lienee millaisesta ihmisestä viehättyy. Kuvastaa kyllä kommentoijienkin älykkyyttä kun täytyy alkaa haukkumaan jollei millainen tahansa jollekkin kelpaa. Tulee mieleen jotta kommentoijille itselleenkään tuskin millainen vain kelpaa, oli sitten jollain kyse luonteenpiirteestä ja jollain toisella taas fyysisistä ominaiuuksista.. =)

Vierailija
170/232 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mulla onkin mahiksia löytää nätti nainen :) Oon pitänyt viehättävinä naisia (ainakin) painovälillä 50-120kg (tosin painavimmat ovat myös manleteille liian pitkiäkin n180cm pituudellaan; ylipainoa kuitenkin merkittävästi). Vielä jos yleisesti tätä keinotekoista 60kg noudattavat ilomielin etsin kumppanini "hylkylaarista" :D

M29

Juuri näin! Itsehän olen 180/120 nainen ja vanhakin vielä 45v. silti vientiä riittää liikaakin. Ikäiseni miehet haluavat parisuhteeseen ja nuoremmatkin olisivat sänkyyn pyrkimässä. Kauniit kasvot, pitkät hiukset, lantio erottuu vyötäröstä ja Kivat rinnat! Huvittaa lukea näitä juttuja!

N45

Vierailija
171/232 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että mies hämmentyi, kun sai "minkä näköinen olet" -kysymykseen vastaukseksi pituuden ja painon.

Vierailija
172/232 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

177cm ja 77kg olen vihdoin tyytyväinen painooni, olin aiemmin täysi lauta ja ruikku. Täysin normaalipainoinen.

Vierailija
173/232 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan onkin hyvä keino, kun haluaa eroon jostain tyypistä. Ei mitään ikävää eroamisprosessia. Voi ilmoittaa vain, että olen pitkä ja pulska, niin mies katoaa kuin pieru saharaan. Tosin ap on mielestäni ihan normaalin kokoinen nainen.

Vierailija
174/232 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se  virhearvio on siellä päässä. Nykyään ihmiset ovat niin ylipainoisia, että normaalit painot tuntuvat anorektisilta. Omalle lihavuudelleen tulee sokeaksi ja sen huomaa vasta, kun on pudottanut painoa.

Öö, siis miehen näkökyvyssä virhe? Eli siis jos näyttää muiden ja omaan silmään hoikalta, samoin ihan mittanauhaan, mutta ylittää jonkun mielivaltaisen painorajan, niin sitten vaan on lihava? Ei hyvää päivää :D Selvä juttu, mutta mieluummin ainakin jaksan energisenä elämääni kuin alistun tällaiseen seinähulluun numeropeliin kenenkään taholta (yhteiskunta, media, miehet, naiset, minä itse).

Ensinnäkin poikaystäväsi sana ei ole mikään arvoinen objektiivisen tarkastelun kannalta, koska hän haluaa tietenkin miellyttäää sinua. Sama pätee kavereihin ainakin keskimäärin. 

Toisekseen kyseessä ei ole mikään mielivaltainen raja, vaan raja, joka asetetaan pituuden mukaan. Ruumiinrakenteissa on toki eroja, mutta ei ne mitään kymmenen kilon ylimääräistä painoa selitä. Toki saat elää elämäsi miten haluat, mutta fakta on, että naisen ihannepaino on paljon matalampi, kuin kuvailemasi luvut ja on täysin ymmärrettävää, että moni mies ei halua noin tukevaa naista. 

Puhuin tuosta kuudenkymmenen kilon maagisesta rajasta, joka täällä on mainittu. Kuten itse sanoit, pituus vaikuttaa asiaan paljon, joten siinä(kin, muiden painoon vaikuttavien tekijöiden lisäksi) mielessä kyseessä on mielivaltainen raja.

En ole ap, eli mittani ovat eri kuin hänen. Kehonkoostumuksestani tai ulkonäöstäni et tiedä mitään. Paino ei todellakaan kerro ulkonäöstä tai terveydestä yksinään juuri mitään. Olen ollut mukana tekemässä liikuntaa harrastaville kehonkoostumsumittauksia ja tuloksia on niin laidasta laitaan että aika nopeasti oppii ettei ole yhtä totuutta. Koitin oman esimerkin kautta tuoda tätä esiin. On mielestäni surullista perustaa elämässä valintoja painon varaan. Terveydentila on tärkein, ja sen jälkeen voidaan sitten puhua ulkonäöstäkin. Olen itseeni tyytyväinen, kismittää vain niiden puolesta jotka ovat epävarmoja ja tällaisia "täytyy olla alle 60kg" idiootteja tulee heille sitten vastaan.

60kg on jo aika paljon painoa naisella, jos ihanteesta puhutaan. Missit ovat BMI lukemiltaan jossain 19 paikkeilla nykyään ja ennen olivat alle 18. Kyllä se paino vaan kertoo hyvin paljon. Lihaksen ja rasvan painoissa on eroja, mutta ne ovat aika marginaalisia todellisen painon kannalta ellei mennä ääripäihin. Painosta pystyy hyvinkin päättelemään, että miltä kyseinen ihminen suurinpiirtei näyttää. Toki pitää tietää pituus ja pystyä vertaamaan sitä johonkin itselleen konkreettiseen. Terveydestä ja ulkonäöstä huolehtiminen ei suinkaan ole surullista, vaan erittäin älykästä, koska onnellisuus on pitkälti kiinni näistä molemmista. 

Vierailija
175/232 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lakkasi viestittelemästä. METOO

Vierailija
176/232 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

60kg on jo aika paljon painoa naisella, jos ihanteesta puhutaan. Missit ovat BMI lukemiltaan jossain 19 paikkeilla nykyään ja ennen olivat alle 18. Kyllä se paino vaan kertoo hyvin paljon. Lihaksen ja rasvan painoissa on eroja, mutta ne ovat aika marginaalisia todellisen painon kannalta ellei mennä ääripäihin. Painosta pystyy hyvinkin päättelemään, että miltä kyseinen ihminen suurinpiirtei näyttää. Toki pitää tietää pituus ja pystyä vertaamaan sitä johonkin itselleen konkreettiseen. Terveydestä ja ulkonäöstä huolehtiminen ei suinkaan ole surullista, vaan erittäin älykästä, koska onnellisuus on pitkälti kiinni näistä molemmista. 

60 aika paljon? Since when? Ei nyt sotketa tosielämään jotain kreisejä malli-/missijuttuja. BMI 19 on melkoisen vähän. On tämä kyllä, kun jengi puhuu pokkana joistain lähes syömishäiriömitoista. Sitten ihmetellään, kun tosiaan on ihan oikeasti syömishäiriöitä yhä lisääntyvässä määrin.

Rumat ihmiset, menkää kotiinne. Tarkoittaa ihan sisäistä rumuutta. 

Vierailija
177/232 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan ihanteista. Mulla yleisimmin silmää miellyttävät osuvat suunnilleen bmi välille 22-28; poikkeuksia löytyy paljon suuntaan jos toiseenkin (tosin alle 19 alkaa olla harvassa). Painon jakautuminen kehoon vaikuttaa paljon. Mut mulle kauniit kasvot silmillä joihin hukkuu (kuten kliseisesti sanotaan) on ehkä ulkonäöllisesti vetoavin seikka :'D

M29

Vierailija
178/232 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painoin 60 kg viimeks ala-asteella. En ole silti kokenut itseäni lihavaksi, toiset nyt vaan on "tiiviimpiä" kuin toiset.

Vierailija
179/232 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen oma asia lienee millaisesta ihmisestä viehättyy. Kuvastaa kyllä kommentoijienkin älykkyyttä kun täytyy alkaa haukkumaan jollei millainen tahansa jollekkin kelpaa. Tulee mieleen jotta kommentoijille itselleenkään tuskin millainen vain kelpaa, oli sitten jollain kyse luonteenpiirteestä ja jollain toisella taas fyysisistä ominaiuuksista.. =)

Kyllä, mutta jos on kyse omasta mieltymyksestä, joka on ristiriidassa faktojen kanssa, asiaa ei voi muotoilla siten, että "sä oot lihava". Silloin täytyy sanoa, että "sori, mutta tykkään huomattavan laihoista ihmisistä".

Vierailija
180/232 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat mitat 175cm/35kg ja miehet lakoaa kuin heinää edessäni.

Taidat itse laota kohta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan