Mies lopetti kirjoittamisen, kun kerroin, että..
Kirjoittelin yhden miehen kanssa netissä. Hän kysyi sitten, että miltä näytän. Sanoin, että minulla on tummat pitkät hiukset, tummat silmät,pituutta 175 cm ja painoa 75 kg. Tämän jälkeen mies lopetti kirjoittamisen kokonaan eikä enää vastaa. Mitä ihmeen vikaa minussa on? Kaikki oli hyvin kunnes nuo kuvailin.
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina haaveillut läskistä feminististä.... harrastamassa seksiä valaan tai mursun kanssa.
Sinä se havahdut todellisuuteen kun menet uimaan ja Greenpeace pelastaa sinut valaana rannalle.
Miksi Greenpeace pelastais valaita rannalle? Valas on vesieläin. :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mitat on 175 cm ja 73 kg. En ole nettimiehille tarkkoja mittoja kertonut, todennut vain olevani normaalivartaloinen. Joka ikinen on ollut kuvien ja livetapaamisten perusteella sitä mieltä, että olen kissa. Jopa ne joilla on ollut itsellä kriteerinä ettei nainen saa olla yli 70 kg.
Tämä kertoo vain sen, että miehillä ei ole mitään käryä minkä verran minkäkin näköinen nainen painaa.
Olen painanut 10v sitten 10 kg vähemmän, mutta olin laiha läski, nyt olen timmimpi ja sporttisempi.
En ottaisi. Sinulla on liikaa painoa.
M 30
Vaaka kainalossa treffeille ja deitti puntariin, ennen kuin millekään alat?
Selluliittiä löytyy varmasti.
M 30
Täällä 177/57 nainen ja selluliittia löytyy. Paljon pulskemmalla ystävättärellänipä ei.
No, tuo paino nyt on varmasti sivuseikka. Mies vaan pelästyi pituutta. Saattaa olla itse lyhempi ja tulee alemmuuskompleksi. Enpä usko, että 160 cm 60 kg nainen saisi samanlaista reaktiota aikaan.
Varmaan pituus ja paino yhdistelmänä (joillain miehillä ei mene jakeluun, että pituus vaikuttaa naisenkin normaalipainoon).
Mun mielestä tommonen 175/75 on tosi jees (jos ei ny ihan vain kaljamahasta paino tule), vielä jos on nätit kasvot, nii o vähän polvet vetelänä :')
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina haaveillut läskistä feminististä.... harrastamassa seksiä valaan tai mursun kanssa.
Sinä se havahdut todellisuuteen kun menet uimaan ja Greenpeace pelastaa sinut valaana rannalle.
Miksi Greenpeace pelastais valaita rannalle? Valas on vesieläin. :D :D
Mutta uivan sotanorsun Greenpeace voisi pelastaakkin
Vierailija kirjoitti:
Läski feministi.
Joo, todella kuumaa kamaa treffimarkkinoilla. *oksennus*
Miehethän ne täällä valittaa, kun naisia on niin vähän ja miehiä paljon tinderissä. Miehet myös muistavat kertoa, miten miehillä ei ole mitään vaatimuksia naisia kohtaan vaan kaikki kelpaa. Naisen puutteettakin valitetaan joka päivä.
Ja kuule, olen hyvin paljon mieluummin läski feministi mitä sinun tai kaltaisesi seurassa. Ihan hyvä, että pysyttelette loitolla.
Riippuu minkä mielikuvan olet itsestäsi alussa antanut?
Kuten ensimmäinen kirjoittaja sen jo totesi. Olet liian lihava ja mahdollisesti liian pitkäkin. Tuolla pituudella sopiva paino olisi jossain 60kg paikkeilla. Itse olen 175cm ja ideaali nainen minulle olisi 160-165cm.
Mies oli varmaan 170 cm, 60 kg.
Minusta on ihan Ok, jos ei viehäty tietyn kokoisista ihmisistä. Minä "tarvitsen" pitkän ja rotevan miehen tunteakseni seksuaalista kiinnostusta, mutta ei se silti tarkoita, että kuka tahansa iso mies kiinnostaa, ulkonäkö nyt vaan on suht oleellinen osa kokonaisuutta. Yhtälailla sallin miehille vastaavat "tarpeet", ei se minulta pois ole, jos blondeista ja siroista naisista kicksinsä saava mies ei minua halua. Ja väkisin yrittäminen on täydellinen no no, kuka siinä nyt itsensä haluttavaksi voisi tuntea, miehet sen enempää kuin naisetkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mitat on 175 cm ja 73 kg. En ole nettimiehille tarkkoja mittoja kertonut, todennut vain olevani normaalivartaloinen. Joka ikinen on ollut kuvien ja livetapaamisten perusteella sitä mieltä, että olen kissa. Jopa ne joilla on ollut itsellä kriteerinä ettei nainen saa olla yli 70 kg.
Tämä kertoo vain sen, että miehillä ei ole mitään käryä minkä verran minkäkin näköinen nainen painaa.
Olen painanut 10v sitten 10 kg vähemmän, mutta olin laiha läski, nyt olen timmimpi ja sporttisempi.
En ottaisi. Sinulla on liikaa painoa.
M 30
Vaaka kainalossa treffeille ja deitti puntariin, ennen kuin millekään alat?
M 30
Sitä löytyy anorektikoiltakin
Vierailija kirjoitti:
Minulle on käynyt vähän samalla tavalla😄 eli siis mies tiedusteli viestissä, ennen treffejä pituutta/painoa ja kerroin olevani 174cm/68 kg ja ensimmäiset sanat kun käveli mua puistossa vastaan oli "sä et ookkaan lihava" olisi halunnut tavata uudestaan 😄 ei enään innostanut.
Mikähän tässä painon arvioinnissa on miehillä näin pielessä? Onko se jostain mediasta saatu että jonkun tietyn painorajan ylitys aiheuttaa heti näkyvät makkarat vai mitä :D Mullakin tosi ihana poikaystäväni yllättyi kun tuskailin että loukkaantumisesta johtuvalla puolen vuoden treenitauolla keräsin muutaman kilon, juuri yli 70-kiloiseksi, hän kun luuli minun painaneen alle 60 kiloa... jostainhan nää virhearviot tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on käynyt vähän samalla tavalla😄 eli siis mies tiedusteli viestissä, ennen treffejä pituutta/painoa ja kerroin olevani 174cm/68 kg ja ensimmäiset sanat kun käveli mua puistossa vastaan oli "sä et ookkaan lihava" olisi halunnut tavata uudestaan 😄 ei enään innostanut.
Mikähän tässä painon arvioinnissa on miehillä näin pielessä? Onko se jostain mediasta saatu että jonkun tietyn painorajan ylitys aiheuttaa heti näkyvät makkarat vai mitä :D Mullakin tosi ihana poikaystäväni yllättyi kun tuskailin että loukkaantumisesta johtuvalla puolen vuoden treenitauolla keräsin muutaman kilon, juuri yli 70-kiloiseksi, hän kun luuli minun painaneen alle 60 kiloa... jostainhan nää virhearviot tulee.
Kyllä se virhearvio on siellä päässä. Nykyään ihmiset ovat niin ylipainoisia, että normaalit painot tuntuvat anorektisilta. Omalle lihavuudelleen tulee sokeaksi ja sen huomaa vasta, kun on pudottanut painoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 30
Täällä 177/57 nainen ja selluliittia löytyy. Paljon pulskemmalla ystävättärellänipä ei.
Tämä. Paljon enemmän kuin painosta selluliitin määrä riippuu perinnöllisyystekijöistä, ihon tyypistä, elämän aikaisista painonvaihteluista, ja ravinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen kannatta muistaa aina se kun lukee miesten mollaavan naisia, että kyseessä on aina vastenmielinen, tyhmä ja kyvytön äijä.
Miesten kannattaa muistaa aina se kun lukee naisten mollaavan miehiä, että kyseessä on aina vastenmielinen läski, tyhmä ja kyvytön muija. Siiderivalaan ja feministin yhdestelmä.
Aijjaijjai, nyt on pojulla kotiläksyt lukematta: ainakin puolet vaikohaukkumasanoista puuttuu tuosta listasta. Kipin kapin redpillin ääreen nyt!
Opettele kirjoittaan läski.
Voi poju jos näkisit... ;)
(Mutta toki helpottaa varmaan tuota tuskaa, kun saa pitää kuvitelmansa.)
Näiden ulimaakarien lohtuna on kuvitella, että koska ne ainoat naiset, joihin saavat kontaktia (eli tämän palstan naiset) eivät oikein kovin heistä pidä, niiden täytyy toki olla rumia ja lihavia. Olisi heille turhan karua tietää, että esim. me nuoret ja ihan nätit opiskelijatytöt käymme silloin tällöin täällä heitä huudattamassa... Monikohan on saanut haukkumaltaan "läskip*rsesiiderivalaalta" tylyt pakit IRL. :)
Jokainen terve mies panee fleshlightia mieluummin kuin tuollaista vastenmielistä feministiä. Fleshlight muuten tuntuukin paljon paremmalta eikä rutise ja kitise kuten naiset.
Kunhan et haaveile kirkkohäistä vaan menet maistraattiin sen muovipimperosi kanssa.
pitääkö tehdä avioehto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 30
Kuinka tyhmänä meitä oikein pidät? Olet itse se "pulskempi ystävä".
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se virhearvio on siellä päässä. Nykyään ihmiset ovat niin ylipainoisia, että normaalit painot tuntuvat anorektisilta. Omalle lihavuudelleen tulee sokeaksi ja sen huomaa vasta, kun on pudottanut painoa.
Öö, siis miehen näkökyvyssä virhe? Eli siis jos näyttää muiden ja omaan silmään hoikalta, samoin ihan mittanauhaan, mutta ylittää jonkun mielivaltaisen painorajan, niin sitten vaan on lihava? Ei hyvää päivää :D Selvä juttu, mutta mieluummin ainakin jaksan energisenä elämääni kuin alistun tällaiseen seinähulluun numeropeliin kenenkään taholta (yhteiskunta, media, miehet, naiset, minä itse).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, siis miehen näkökyvyssä virhe? Eli siis jos näyttää muiden ja omaan silmään hoikalta, samoin ihan mittanauhaan, mutta ylittää jonkun mielivaltaisen painorajan, niin sitten vaan on lihava? Ei hyvää päivää :D Selvä juttu, mutta mieluummin ainakin jaksan energisenä elämääni kuin alistun tällaiseen seinähulluun numeropeliin kenenkään taholta (yhteiskunta, media, miehet, naiset, minä itse).
Ensinnäkin poikaystäväsi sana ei ole mikään arvoinen objektiivisen tarkastelun kannalta, koska hän haluaa tietenkin miellyttäää sinua. Sama pätee kavereihin ainakin keskimäärin.
Toisekseen kyseessä ei ole mikään mielivaltainen raja, vaan raja, joka asetetaan pituuden mukaan. Ruumiinrakenteissa on toki eroja, mutta ei ne mitään kymmenen kilon ylimääräistä painoa selitä. Toki saat elää elämäsi miten haluat, mutta fakta on, että naisen ihannepaino on paljon matalampi, kuin kuvailemasi luvut ja on täysin ymmärrettävää, että moni mies ei halua noin tukevaa naista.
Veikkaan, että mies on itse lyhyempi ja huonolla tuurilla samanpainoinenkin, joten alemmuuskompleksi iski ja kirjoittelu loppui siihen.