Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä annettiin sata syytä olla hankkimatta lapsia ja pyydettiin syitä hankkia lapsi. Yhtään ei tullut

Vierailija
21.03.2018 |

Toisessa ketjussa annettiin kaksitoista syytä hankkia lapsia, mutta ne olivat vitsejä ja oikeasti syitä olla hankkimatta lapsia. Kumma juttu, kun lapsettomuutta puoltavat aina todelliset syyt ja perheellisyyttä vitsit.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta ! Maailma on ylikansoittunut.

Vierailija
2/51 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen tiedä itse, haluaako lapsia vai ei, ilman väittelyä tai propagandaa suuntaan tai toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen tiedä itse, haluaako lapsia vai ei, ilman väittelyä tai propagandaa suuntaan tai toiseen.

Moni haluaa lapsia, mutta muuttaa mieltään myöhemmin.

Vierailija
4/51 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että jos haluaa lapsia ei ole hyvä syy hankkia lapsia? :,D ok no, saa lapsilisät.

Vierailija
5/51 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia. Ite hankin lapsia ihan vaan sen takia että halusin. Haluun että joku rakastaa ja ihailee mua estottomasti, kutsuu mua äidiks, saan lohduttaa kun lapsi on kipeä ja napata sen kainaloon nukkumaan. Halusin olla raskaana ja kokee sattuuko se synnytys niin hitosti. Haluan mennä ulos leikkimään vesilätäköissä, opettaa ajamaan pyörällä ja uimaan. Lasten hankkiminen ja päätös olla hankkimatta on aina itsekäs päätös, se miten päättää riippuu ihan ihmisestä ja kumpaan tahansa päätyykin on aivan yhtä oikein.

Vierailija
6/51 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Ihminen, joka haluaa lapsia, haluaa lapsia ihan itse omasta halustaan, muiden perusteluista tai mielipiteistä riippumatta. Ei häntä kiinnosta, onko hänen halunsa jonkun mielestä vitsi vai ei. Kyse on hänen elämästään. Sama juttu niillä, jotka eivät halua lapsia.

Vierailija
7/51 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomana keksin paljon syitä, miksi lapsia ei kannata hankkia. Mielen muututtua huomasin, että asiat eivät ole niin mustavalkoisia eli lasten myötä elämä ei mennyt pilalle, parisuhde ei loppunut ja aamuisinkin sain nukkua pitkään.

Lapsettomalla on kokemusta vain lapsettoman elämästä, lapsia hankkineella on kokemusta kummastakin. Mutta minusta on ihan sama, hankkiiko joku lapsia tai ei ja millä perusteilla.

Vierailija
8/51 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen rakkaus joka jää velalta kokematta. Elämän ytimessä ollaan siinä. Mahdoton kuvailla, täytyy kokea.

Vierailija
9/51 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha. No sitten muuttaa, se on sen ihmisen asia.

Vierailija
10/51 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa enää näitä. OOt vaan hankkimatta lapsia, et sä tarvi siihen kenenkään lupaa/suostumusta yms. MÄ hankin lapsia, koska halusin, jos sä et halua, älä hyvä ihminen hanki. 

Vierailija
11/51 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on erilaisia. Ite hankin lapsia ihan vaan sen takia että halusin. Haluun että joku rakastaa ja ihailee mua estottomasti, kutsuu mua äidiks, saan lohduttaa kun lapsi on kipeä ja napata sen kainaloon nukkumaan. Halusin olla raskaana ja kokee sattuuko se synnytys niin hitosti. Haluan mennä ulos leikkimään vesilätäköissä, opettaa ajamaan pyörällä ja uimaan. Lasten hankkiminen ja päätös olla hankkimatta on aina itsekäs päätös, se miten päättää riippuu ihan ihmisestä ja kumpaan tahansa päätyykin on aivan yhtä oikein.

Miksi ihmeessä haluaisit leikkiä lätäköissä tai opettaa pyöräilemään tai uimaan?

Vierailija
12/51 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni ei halua lapsia nuorina, mutta tajuaa vanhemmiten että haluaakin.

Mikä pointti? Jokainen tekee päätöksensä itse haluaako vai ei. Ja unelmaahan olisi ettei kumpikaan ”uskontokunta” tuputa omaa aatettaan toiselle pakolla.

Vierailija
13/51 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomana keksin paljon syitä, miksi lapsia ei kannata hankkia. Mielen muututtua huomasin, että asiat eivät ole niin mustavalkoisia eli lasten myötä elämä ei mennyt pilalle, parisuhde ei loppunut ja aamuisinkin sain nukkua pitkään.

Lapsettomalla on kokemusta vain lapsettoman elämästä, lapsia hankkineella on kokemusta kummastakin. Mutta minusta on ihan sama, hankkiiko joku lapsia tai ei ja millä perusteilla.

Lapsia hankkinut tietää siis, että lapsettomilla on helppo elämä.

Vierailija
14/51 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni ei halua lapsia, mutta muuttaa mieltään myöhemmin. Näitä tunnen paljon enemmän kuin edellisiä.

Vierailija
15/51 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä haluaisit leikkiä lätäköissä tai opettaa pyöräilemään tai uimaan?

Koska rakastan lapsia. Rakastan sitä viattomuutta ja kun tunteet ilmaistaan miettimättä mitä muut ajattelee. Jotkut on vaan oikeesti synnynäisiä äitejä. Eikä senkään tarvii olla huono asia. Ei kaikki ”synnynnäiset äiditkään” oo niitä supermutseja luomuruokien ja sormiruokailun jumalia.

Vierailija
16/51 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että pari suomalaista päättää olla tekemättä lasta ei paljoa muuta sitä että jossain Afrikassa, Intiassa jne ihmisiä on liikaa.

Vierailija
17/51 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö elämän olla niin helppo? Jää ihmisenä kasvu kesken pahasti jos vain surffaa kivan aalloilla. Lapsettomien elämä on varmasti helpompaa, mutta toisaalta siitä -minun mielestäni- puuttuu isoja oleellisia asioita. Mutta, kukin tavallaan, en käy arvostelemaan. Toivon samaa muilta.

Vierailija
18/51 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun hän haluaa. Miksi jonkun lempiväri on punainen ja jonkun sininen? Miksi joku rakastaa keltaista ja joku toinen inhoaa sitä? Ihmiset nyt vaan ovat erilaisia eivätkä klooneja toisistaan. Useimmiten jo ala-asteikäinen on sisäistänyt sen, että eri ihmiset tykkäävät eri asioista...

Vierailija
19/51 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko, että vakava sairastuminen tai yt:n jälkeen tullut irtisanominen olisi sen helpommalta tuntunut lapsettomanakaan.

Vierailija
20/51 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että pari suomalaista päättää olla tekemättä lasta ei paljoa muuta sitä että jossain Afrikassa, Intiassa jne ihmisiä on liikaa.

Ja vaikka sillä olisi mitään vaikutusta, en ainakaan itse uhrautuisi muiden hyväksi. Toki evoluutiotahan se on vapaaehtoinenkin evoluutio ja ihan hyväksyttävää, jos joku vappaehtoisesti siihen lähtee.