Rohkaiskaa minua leikkuuttamaan samanlainen polkkakampaus kuin Pia Lambergilla!
https://fi-seiska-cdn-prod.seiska.fi/files/styles/article_page_image_77…
Olen 30v, ja minua alkanut kyllästyttää pitkät hiukset puoleen selkään saakka. Haluan uudistua, ja mietin tuota Pian polkkakampausta joka kuvassa. Minulla on tuhkanvaaleat hiukset eli pikkasen tummemmat kuin kuvassa.
Kasvoni ovat saman muotoiset eli sydämen ja ovaalin mallisen väliltä, ja melko sirot piirteet. Tuon pituuden saisi vielä kiinni niskaankin ponnarille esim. treenatessa, siksi se houkuttaisi. Kuivuisikin varmaan nopeammin kuin tämä nykyinen pituus.
Rohkaiskaa minua :)
Kommentit (37)
Kannustan leikkaamaan!
Minä lyhensin kolme vuotta sitten suorat ja hennot lapaluumittaiset hiukseni (ihan itse) ensin pitkäksi polkaksi ja sittemmin kaulamittaan ja olen tykännyt. Hiukset tuntuvat runsaammilta, on ihanaa kun tukka ei kosketa hartioita ja jakaannu kolmeen ohuennäköiseen osioon, se ei jää takin ja laukunhihnan alle jumiin, kiharat pysyvät paremmin ja vähän yllättäen koen kampausten ja nutturoiden teon helpommaksi. Ja pidän hiuksia nykyään joskus ponnarillakin, mitä en pitkillä hiuksilla tykännyt tehdä koskaan!
Trimmaan hiukset saksilla noin kerran kahdessa kuukaudessa. Mallini on aavistuksen verran eteenpäin pitenevä, tylppä tasamitta ja vähäsen latvoista rikottu, ei kerrostusta. Käytän muotovaahtoa ja kuivashampoota ja nukun usein hiukset kiinni parilla sykeröllä, niin saan seuraavaksi päiväksi laineita tai kiharoita ja tuuheutta.
pitkät hiukset vetää naamaa alaspäin. ja onko järkeä pitää pitkää lettiä jos kuitenkin pitää sitä aina ponnarilla tai nutturalla, se vasta tylsää on, vaikka se vähän kasvoja "kohottaisikin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
60+ vee isäni katsoi Kaunis elämä-jaksoa ja sanoi että tuo nuorempi vaalea on ainoa jolla hyvät hiukset. Tarkoitti siis Piaa.
Sanoi että noiden muiden kutrit näyttää aika eltaantuneilta ja vanhanaikaisilta :DDD Ehkä heidän olisi aika vaihtaa tyyliä?
Ja isäsi 60+ on muotikatalogista repäisty? Uskottava arvioija. :D
Ei minun isä ole ensinnäkään änkenyt itseään julkisuuteen, ja on komea, hoikka, paksuhiuksinen mies ikäisekseen.
Kannattaisiko leikata silleen vähän kerrallan ettei lopputulos ole liian ääripää?
Vierailija kirjoitti:
60+ vee isäni katsoi Kaunis elämä-jaksoa ja sanoi että tuo nuorempi vaalea on ainoa jolla hyvät hiukset. Tarkoitti siis Piaa.
Sanoi että noiden muiden kutrit näyttää aika eltaantuneilta ja vanhanaikaisilta :DDD Ehkä heidän olisi aika vaihtaa tyyliä?
Kuulostaapa mukavalta herramieheltä....Not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa mukavalta herramieheltä....Not.
Oletko typerä? Nyt keskustellaan Pian hiusmallista, eikä kenenkään isästä!
Vierailija kirjoitti:
Minä leikkasin, enkä ole katunut.Ihana helppous ilman hiirenhäntää.Koko olemus piristyi ja omien lasten mukaan näytän nyt nuoremmalta.
Minuakin äitini on kehunut komeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Pia on Kaunis Elämä-osallistujista ehdottomasti kaunein. Kansainvälinen, suuren luokan kaunotar.
Pitkät hiukset eivät enää pue ikääntynyttä naista, katsokaa vaikka Tarja Smuraa ja Riitta Väisästä. Heille sopisi puolet lyhyemmät kampaukset ja kerrostuksia kasvojen molemmin puolin koska se kohottaisi kasvojen ilmettä samalla.
Kyllä vanhemmalle naiselle sopii pitkätkin hiukset, mutta jos haluaa kasvoja kohottavan ilmeen, niin ainakin osa kannattaa nostaa ylös. Siinähän tulee periaatteessa sama efekti, kuin jos olisi lyhyet hiukset.
Jos sulla on ohuet liru hiukset, ehkä kannattaakin leikkauttaa. Hiukset saa tuuheutta, paksuutta, ryhtiä. Mutta jos sulla on vahvat pitkät hiukset, älä leikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Musta Pialle sopi pitkä paremmin, vaikka tuokin näyttää hyvältä!
Minun mielestäni hän näytti pulloposkiselta missiltä pitkillä hiuksilla, nyt näyttää kasvoistaan ja hiuksiltaan huippumallilta joka on kuin tehty kaupallisiin kuvauksiin kuten lehtimainoksiin.
Harvemmin vaaleat tai vaalennetut hiukset näyttää hyvältä pitkinä. Niissä erottuu usein kaksihaaraiset ja katkenneet hiukset paljon paremmin.
Brunetet, mustat tai punaiset hiukset ovat paljon anteeksiantavammat sen suhteen ja näyttävät terveemmiltä.
En ymmärrä niitä missejä jotka roikkuu siinä samassa missityylissä kampauksineen kaikkineen monta kymmentä vuotta.
Tämä on mielestäni on hyödyllinen juttu:
https://www.huffingtonpost.com/refinery29.com/which-bob-haircut-is-righ…
Tyyli ja muotoiltavuus voi säilyä samansorttisena, vaikka hiusten pituus muuttuisi reilustikin.
Nuo eivät sovi kaikille, sun kasvojen pitää olla tietyn malliset, ja jos hius pörrööntyy/kihartuu rumasti, sun pitää aina suoristaa/kihartaa se erikseen. :) Mutta tuo raikkautta ja vaihtelua! Mee osaavalle kampaajalle.
Olen eri mieltä. Jos on kauniit paksut hiukset, niin ne pelkästään kaunistavat kantajaansa.