Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rohkaiskaa minua leikkuuttamaan samanlainen polkkakampaus kuin Pia Lambergilla!

tahtoo :)
21.03.2018 |

https://fi-seiska-cdn-prod.seiska.fi/files/styles/article_page_image_77…

Olen 30v, ja minua alkanut kyllästyttää pitkät hiukset puoleen selkään saakka. Haluan uudistua, ja mietin tuota Pian polkkakampausta joka kuvassa. Minulla on tuhkanvaaleat hiukset eli pikkasen tummemmat kuin kuvassa.

Kasvoni ovat saman muotoiset eli sydämen ja ovaalin mallisen väliltä, ja melko sirot piirteet. Tuon pituuden saisi vielä kiinni niskaankin ponnarille esim. treenatessa, siksi se houkuttaisi. Kuivuisikin varmaan nopeammin kuin tämä nykyinen pituus.

Rohkaiskaa minua :)

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos kasvosi ovat riittävän kauniit tuohon, leikkuuta. Enemmistölle naisia ne pitkät on kauniimmat....

Vierailija
2/37 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohk rohk, sen kun leikkaat vaikka kaljuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa leikata, niin miehet eivät ahdistele niin paljoa.

Vierailija
4/37 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pia Lamberg on hyvännäköinen vaikka kaljuna. Harva muu on.

Vierailija
5/37 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkautatko myös kasvosi muistuttamaan häntä?

Vierailija
6/37 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut rohkaisuketjua. :) 

Vierailija
7/37 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla mitä lyhyemmät hiukset, sitä kauniimmat kasvot pitää olla.

Miehillä mitä lyhyemmät hiukset, sitä karskimmalta äijältä pitää näyttää.

Vierailija
8/37 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kantsis leikkuuttaa samanlainen polkkakampaus kuin Pia Lambergilla.

Vierailija
9/37 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAUNIIT kasvot täytyy olla että näyttäisi hyvältä.

Vierailija
10/37 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa kolmekymppisistä leikkaa tuollaiset hiukset. Sitten kun täyttää 40, niin lyhenee entisestään. Rohkaisen sinua leikkaamaan, jotta voin olla harvinaislaatuinen 3-kymppinen pitkine hiuksineni. Ole hyvä.

Vierailija
11/37 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on kyllä tosi kätevä malli. Tarpeeksi pitkä, jotta voi vielä tehdä erilaisia kampauksia, mutta helppo myös yksinkertaisesti pörröttää ja pitää auki. 

Tämä tyttö on aivan ihana ja hänellä on saman pituiset hiukset. Voit katsoa hänen videoistaan vinkkiä, miten muotoilla ja tehdä kampauksia tuon pituisiin hiuksiin. 

https://www.youtube.com/watch?v=yGC5rqYzXXs

Vierailija
12/37 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremman näköinen tuo Pian hius on kuin joku pitkä rotanhäntä joita näkee liikaa suomalaisilla blondatuilla naisilla.

Vierailija
13/37 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo on kyllä tosi kätevä malli. Tarpeeksi pitkä, jotta voi vielä tehdä erilaisia kampauksia, mutta helppo myös yksinkertaisesti pörröttää ja pitää auki. 

Tämä tyttö on aivan ihana ja hänellä on saman pituiset hiukset. Voit katsoa hänen videoistaan vinkkiä, miten muotoilla ja tehdä kampauksia tuon pituisiin hiuksiin. 

https://www.youtube.com/watch?v=yGC5rqYzXXs

Vähän liikaa peroksidia käytetty, eli mennyt liian hattaraksi tuo hius. Eikä kannata vaalentaa liikaa senkään takia koska kasvot alkaa näyttää leveämmiltä ja liika vaalennus tuo myös kaikki ihon pienet virheet paremmin näkyviin.

Vierailija
14/37 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noin lyhyttä enää ponnarille saa, ainakaan niin ettei puolet hiuksista karkaisi.

Vierailija
15/37 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Pialle sopi pitkä paremmin, vaikka tuokin näyttää hyvältä!

Vierailija
16/37 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Pian letti sellainen "long bob" vai onko "long bob" ("pitkäpolkka"?) vielä tuosta pitempi?

Minä olen haaveillut tällaisesta Nicole Richien polkkatukasta jossa otsis.

https://inflexa.com/wp-content/uploads/2017/11/short-hairstyles-2016-20…

Vierailija
17/37 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pia on Kaunis Elämä-osallistujista ehdottomasti kaunein. Kansainvälinen, suuren luokan kaunotar.

Pitkät hiukset eivät enää pue ikääntynyttä naista, katsokaa vaikka Tarja Smuraa ja Riitta Väisästä. Heille sopisi puolet lyhyemmät kampaukset ja kerrostuksia kasvojen molemmin puolin koska se kohottaisi kasvojen ilmettä samalla.

Vierailija
18/37 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

60+ vee isäni katsoi Kaunis elämä-jaksoa ja sanoi että tuo nuorempi vaalea on ainoa jolla hyvät hiukset. Tarkoitti siis Piaa.

Sanoi että noiden muiden kutrit näyttää aika eltaantuneilta ja vanhanaikaisilta :DDD Ehkä heidän olisi aika vaihtaa tyyliä?

Vierailija
19/37 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60+ vee isäni katsoi Kaunis elämä-jaksoa ja sanoi että tuo nuorempi vaalea on ainoa jolla hyvät hiukset. Tarkoitti siis Piaa.

Sanoi että noiden muiden kutrit näyttää aika eltaantuneilta ja vanhanaikaisilta :DDD Ehkä heidän olisi aika vaihtaa tyyliä?

Ja isäsi 60+ on muotikatalogista repäisty? Uskottava arvioija. :D

Vierailija
20/37 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikkasin, enkä ole katunut.Ihana helppous ilman hiirenhäntää.Koko olemus piristyi ja omien lasten mukaan näytän nyt nuoremmalta.