Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaislapsen juhlat vai vanhan ystävän synttärit?

Vierailija
21.03.2018 |

Tulossa ongelma: samalle päivälle ensi kesälle osuisivat sukulaisteinin juhlat ja vuosikymmeniä ystävänä olleen ihmisen tasavuotissynttärit. Juhlilla on niin monta sataa kilometriä välimatkaa, että kumpaankin venyminen ei onnistu. Sukulaislapsi ei ole kummilapsi ja näemme ehkä kerran 2-3 vuodessa.

Kumpaan menisit?

Sukulaislapsen juhlat vai vanhan ystävän synttärit?

Vaihtoehdot

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin ystävän synttäreille, koska minulla on paljon enemmän sukulaislapsia kuin ystäviä.

Sinun kannattaa nyt unohtaa velvollisuusnäkökulma kokonaan, ja miettiä, kummasta juhlasta nauttisit enemmän. Jos molemmat on "pakkopullaa", älä mene kumpaankaan.

Vierailija
2/5 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen sukulaislasten rippijuhlat, koska meillä kyse on lasten serkuista. Ystävän synttäreille olisi kutsuttu todennäköisesti vain minut, ei perhettä ja hyvää ystävää voi varsin hyvin juhlia seuraavalla tapaamisella. Me olemme perhe ja perheessä tehdään kompromisseja, tässä tapauksessa katson mieluummin kokonaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä menisin tasavuosisynttäreille. Kertoisin, että valitettavasti olen ko lapsen juhlapäivänä lupautunut jo muualle, mutta että piipahtaisin mielelläni tuomaan lahjan ja onnittelukortin esim seuraavana viikonloppuna tai päivänä X.

Vierailija
4/5 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä menisin tasavuosisynttäreille. Kertoisin, että valitettavasti olen ko lapsen juhlapäivänä lupautunut jo muualle, mutta että piipahtaisin mielelläni tuomaan lahjan ja onnittelukortin esim seuraavana viikonloppuna tai päivänä X.

Tämä voisi olla hyvä taktiikka. Ainoa vaan se, että ne juhlatkin voisivat olla hauskat.

Vierailija
5/5 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta ystävä.  Etäisille sukulaisille on vain lahja-automaatti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi