Omasinko legitimiteetin ottaa aletuotteet kaupan käytävälle jätetyistä ostoskärryistä?
Kärryt ilmeisesti jätetty odottaamaan aletuntien alkamista ja kärryihin latojaa ei näkynyt kaupassa. Seurasin että tuli kauppaan varttia vaille ihmettelemään kärryjensä tilaa.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Legitimiteetti sinulla on housuissa.
Kiitti tiedosta. Itse en ole tajunnut.
ap
Kyllä. Tuote vaihtaa omistajaa vasta maksun jälkeen. Ei oo yks eikä kaks kertaa kun olen ottanut jonkun kukkuroilleen ladatusta kärrystä itselleni paketin-pari laputettua jauhelihaa tms jne. Kovasti ne koittaa vängätä että tämä on minun mutta joka kerta kun henkilökunta tulee tilanteeseen ovat he olleet sitä mieltä että voin todellakin ottaa kärrystä jos joku on kärryt ladannut täyteen ja odottelee ilta-alen alkamista kun itse ostaisin tuotteen vaikka en mitään alennusta edes saisi (ja tokihan sen lappu-alen saa, muttei tietenkään tuplana kuten joissain kaupoissa tietyn kellonajan jälkeen)
Tee seuraavalla kerralla niin, että laitat haluamasi tuotteet omiin kärryihin, tuosta hylätystä ostoskärrystä. Lisäksi myös yhden tuotteen, mitä et halua.
Sen jälkeen menet ja laitat ne takaisin kaupan hyllyihin ja otat samantien takaisin omaan kärryysi. Lisäksi tämän yhden tuotteen laitat myös hyllyyn, mutta et ota sitä kärryysi.
Terv. Lakimies
Toisten kärryistä ei oteta jos tämä lataaja on paikalla, 6 kerjää verta nenästä.
Mutta siis eihän niihin sitten saa sitä alelappua jos ne on ottanut hyllystä ja laittanut kärryihin?? En ymmärrä ap:n kysymystä. Ne myyjäthän käy alelaputtamassa aletuotteet niillä hyllyillä eikä asiakkaiden kärryillä.
Vierailija kirjoitti:
Toisten kärryistä ei oteta jos tämä lataaja on paikalla, 6 kerjää verta nenästä.
Jos jonkun jauhelihapaketin takia tuntuu että voisi käytellä väkivaltaa niin kannattaa varmaan harkita terapiaa.
Kysyin paikalliselta K-kauppiaalta sähköpostilla kuinka kauan ennen ilta-alea saa alennettuja tuotteita poimia kärryihin ja myös saako ilta-alea odottavan kärryista napata alennustuotteita jos ostaa ne ennen ilta-alea. Ei ikinä vastannut.
Sota aletuotteista käy kiivaana. Nuukaniilot lyövät päätänsä yhteen niin että sarvet vaan kolisee. 😂 On tämä kovaa elämää🤣
Siis joku seisottaa lämpimässä lihoja tai maitotuotteita, jotka on jo muutenkin melko vanhoja. Kuulostaa fiksulta.
Legitimiteetti sinulla on housuissa.