Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä teidän puolisot on metoo-kampanjasta?

Vierailija
20.03.2018 |

Itse kysyin eilen ekaa kertaa ja vastasi, että "Ei siinä.. hyvä juttu. Ei mulla ole lähtökohtaisesti mitään luottoa yli 35-vuotiaiden valkoisten miesten isompaan hyötyyn yhteiskunnassa."

Vitsillä tietenkin väänsi kun on itse tuon ikärajan alle menevä mies, mutta eipä ole kovin vaikuttunut koskaan mistään vanhempien ukkojen sikailusta ollutkaan.

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehdottomasti hyvä. Typerä kysymys, itsestäänselvyys".

Vastasi M50

Vierailija
2/100 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti luulette miestenne kertovan teille totuuden? xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun fiksu vaimo vastasi ''S-o-r-o-k-s-e-n manipulointi kampanja''. Tietääkös ne palstan päivänkakkarat kuka tuo setä on?

Vierailija
4/100 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei kertoisi? Luuletko että olisin jonkun sovinistisian kanssa ollut aviossa jo yli 20 vuotta? Onnea vaan parisuhdemarkkinoille.

Vierailija
5/100 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on lähinnä ihmetellyt miten typeriä jotkut naiset on kun menevät näiden Weinsteinien hotellihuoneisiin. Hänen mielestään on myös väärin, että näiden miesten urat tuhoutuu näihin väitteisiin, vaikkei mitään todisteita välttämättä edes ole. Hän ei myöskään omien sanojensa mukaan tunne yhtään ahdistelijamiestä. Juu- ollaan käyty monia keskusteluja aiheeseen liittyen....

Vierailija
6/100 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan on linjassa hänen kommenttinsa esim. sen kanssa miten puhuu oma-aloitteisesti joistain möhömahaukkojen hyödyttömyydestä esim. telkkarissa/uutisissa jne.

Vierailija
7/100 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kyl ois kirveellä töitä"

Vierailija
8/100 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pitää kampanjaa tarpellisena ja on muutenkin kovempi feministi kuin minä. Ja feministiksi minäkin itseäni kutsun. Ikää 40 v.

Vierailija
9/100 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on lähinnä ihmetellyt miten typeriä jotkut naiset on kun menevät näiden Weinsteinien hotellihuoneisiin. Hänen mielestään on myös väärin, että näiden miesten urat tuhoutuu näihin väitteisiin, vaikkei mitään todisteita välttämättä edes ole. Hän ei myöskään omien sanojensa mukaan tunne yhtään ahdistelijamiestä. Juu- ollaan käyty monia keskusteluja aiheeseen liittyen....

Ei taida ukkosi olla kovinkaan hyvin kartalla nuorten naisten elämästä. Toivottavasti teillä ei ole tyttäriä. Saattaa ukolle tulla shokkina teinitytön kertomukset sitten joskus.

Vierailija
10/100 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauretaan sitä molemmat kun kaikilla julkkisnaisilla on vuoronperään kiire julkisuuteen avautumaan kokemuksistaan 😂

Vierailija
11/100 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun fiksu vaimo vastasi ''S-o-r-o-k-s-e-n manipulointi kampanja''. Tietääkös ne palstan päivänkakkarat kuka tuo setä on?

Ennen rapisivat matchaavat tuulipuvut, nykyään foliohatut.

Vierailija
12/100 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa että olet valinnut elämänkumppaniksesi ääliön.

Vierailija
13/100 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on söpöä, että jollekin Soroksen tietäminen on ihan fiksuuden meriitti ja sitten sillä vielä pädetään :D

Vierailija
14/100 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauretaan sitä molemmat kun kaikilla julkkisnaisilla on vuoronperään kiire julkisuuteen avautumaan kokemuksistaan 😂

T. Naiseksi (epäuskottavasti) tekeytyvä ahdistelija

Vierailija
15/100 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on söpöä, että jollekin Soroksen tietäminen on ihan fiksuuden meriitti ja sitten sillä vielä pädetään :D

Niin? Et vieläkään vastannut.

Vierailija
16/100 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni toitottaa olevansa feministi, joten ihmettelen syvästi, jos ei tätä ymmärrä.

Vierailija
17/100 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Et vieläkään vastannut.

Mun fiksu mies sanoi että "katso g-o-o-g-l-e-s-t-a". Tietääkös setäukkeli mikäs se semmoinen ihme oikein on?

Vierailija
18/100 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän olisi siitä mitään mieltä?

Vierailija
19/100 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni pitää sitä noitavainona ilman todisteita ja oikeuslaitosta. Olen samaa mieltä.

Meillä on poliisi ja tuomioistuin ihan syystä.

Vierailija
20/100 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän olisi siitä mitään mieltä?

Kai ihmisellä nyt mielipide on seksuaaliseen ahdisteluun?