Mitkä duunit on semmosia, että ne ei seuraa töistä kotiin?
Eli meet töihin, olet siellä ja lähdet. Ei muuten tarvitse tehdä töitä enää millään tavalla vapaa-ajalla. Vaan työpaikan oven sulkeuduttua alkaa vapaus
Kommentit (31)
Joku varastoduuni tai muu liukuhihna työ.
Tulee mieleen esim. hammashoitaja, labrahoitaja, optikko, hitsari, automekaanikko... Tosin näissä ammateissa saattaa joskus joutua jäämään ylitöihin, mutta töitä ei pysty viemään kotiin (tai no paperihommia ehkä).
Lomittaja olen. Ei eläimiä kotona.
hoitoalalla ei ainakaan ole sellasia ammatteja, asiat tulee päässä mukaan kotiin.
Mä olen hallinnollisissa tehtävissä, julkinen sektori. En vie töitä kotiin, työpuhelin jää töihin.
Tehdastyössä olen ollut ja se yleensä. Nyt teen suunnittelutöitä ja aika hyvin se työ pysyy työpaikalla. Aika tehokkaasti saan tehtyäkin tällä systeemillä. Mutta tämä ei onnistu kaikilta, koska työtä on koko ajan tekemättä.
Sairaanhoitaja. Töitä on vaan töissä. Töistä kun lähdet niin olet vapaalla seuraavan vuoron alkuun asti.
Lentäjä, sairaanhoitaja, lääkäri, lentoemäntä, veturinkuljettaja, rekkakuski, varastotyöntekijä/tehdastyöntekijä, lähihoitaja, lastentarhanopettaja (?), Suuhygienisti, röntgenhoitaja, terveydenhoitaja, kaupan kassa, vaatekaupan yms myyjä, hätäkeskuspäivystäjä, konduktööri
Vierailija kirjoitti:
hoitoalalla ei ainakaan ole sellasia ammatteja, asiat tulee päässä mukaan kotiin.
Riippuu täysin työpaikasta.
Patologi. Potilaat ei seuraa kotiin.
Aspaduuni. Työ loppuu kun puhelinaika päättyy. Mahd jäljelle jääneet spostit tehdään seuraavana päivänä saapumisjärjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Siivooja?
Siivoustyöt odottaa kaikkia töiden jälkeen. 😂
Mikä vaan työ seuraa kotiin, vaikka ajatuksissa jos ei muuten, jos sellaisen asenteen ottaa, ja monet työt voi jättää työpaikalle, jos vain itse niin haluaa. Aika paljon on kiinni omasta asenteesta ja myös työpaikasta.
Kotiäidin ammatti.