Helsingin Mcdonaldsissa puhkesi raju nyrkkitappelu!
Työntekijän ja asiakkaan välille asiakas oli suuttunut siitä kun hän oli tilannut bicmac aterian ja oli jo odottanut 30min mutta tilausta ei näkynyt kävi pari kertaa kyselemässä mutta käskettiin vain odottamaan tunnin jälkeen puhkesi sitten nyrkkitappelu työntekijän sekä asiakkaan välille kesti noin 5 min paikalle kutsuttiin poliisi jossa asiakas vietiin käsiraudoissa ravintolasta mikä ihmisiä oikein vaivaa?? laturaivo liikenneraivo ja nyt mcdonaldsissa mitä seuraavaksi??
Kommentit (11)
"Helsingin McDonaldsissa"....hah, hah....voi luoja....
Mun mieleSt kohtuuttoman kauan saa aterioita odottaa "pikaruokapaikoissa" snäkäriltäkin saa nopeammin.
No helvettiäkö ne nykyään tössii siellä mäkkärissä? Saaaatana kävin piiitkästä aikaa mäkkärissä syömässä ja tilasin jonkun el macon, niin vielä mitä, ehdin syödä ranskikset ja juoda kokisen ja odottelin valehtelematta 20 minuuttia sitä hampparia. Vihdoin joku esimies kiikutti sen pöytääni eikä edes pahoitellut. Miten voi mäkkärissä yhden hampurilaisen saaminen kestää nykyisin kauemmin kuin fine dining ravintolassa aterian saaminen? Ketä sinne mäkkäreihin nykyään palkataan???
Aloituksesta tulee väkisinkin mieleen tyyppiesimerkki viesteistä, joihin en vastannut kun minulla oli deitti-ilmoitus netissä. Eli "moi olen 56 vuotias mies tykkään kalastaa helliä olenkomea tuuheat hiukset haluaisin tavata asutko missä päin kaupunkia kuulostat ihanalta".
Vä-li-mer-kit. Per*ele. Ei tosta aloituksesta ottanut mitään selvää. Silmiin sattuu.
ihmisten pinna on ollut suomessa nyt viimeset 2,5 vuotta kireellä.
kansalaiset on alkaneet tapella toistensa kanssa. Nyt tapahtuu vielä tukien leikkauksia yms.
pinna kiristyy entisestään.
2,5v sisällä otsikoissa on ollut koko ajan se "syy", jonka vuoksi näin tapahtuu.
Järkevä ihminen tajuu mitä nyt tarkoitetaan. Mitä tapahtuma sarja alkoi syksyllä 2015?
Missäs päin Helsinkiä tämä hirveys tapahtui? Haluaisin vältellä tuollaisia seutuja.
Todella sekava aloitus. Ja jos on totta, niin on sen verran erikoinen tapaus, että varmaan lehdet kirjoittaa.
Se kai kaikille on selvää, että ei pikaruokaravintolassa pitäisi joutua ruokaa puolta tuntia odottamaan? Luulisi että Mäkkärin työntekijäkin tajuaa, että tuossa vaiheessa pyydetään nöyrästi anteeksi ja tehdään se sapuska asiakkaalle ensitilassa, ei aleta riitelemään. Tai vaihtoehtoisesti kassa auki ja rahat asiakkaalle takaisin.
Linkki?
Minkä takia työntekijä alkaa tappelemaan sen sijaan, että tekisi asiakkaalle sen aterian? Tottakai asiakkaalla on oikeus käydä kysymässä, jos on jo puoli tuntia odottanut. Kyse on Mäkkäristä, ei mistään viiden tähden ravintolasta. Jos mun pitäisi maksamaani ateriaa jossain mäkkärissä puoli tuntia odottaa, eikä mitään muuta sanottaisi puolen tunnin jälkeen, kuin että mee vaan takaisin odottamaan, vaatisin saada rahani takaisin ja lähtisin muualle syömään. Aivan hemmetin hyvä selitys pitää olla, jos tuollaisessa paikassa puoli tuntia kestää aterian saaminen.