Mistä voisin selvittää, mikä mussa on vikana ulkonäöllisesti?
Parisuhdeflaksini on ollut aina huono, enkä ole päässyt suhteeseen kuin kolme kertaa elämäni aikana ja niistäkin kahdessa mies tyytyi minuun paremman puutteessa (ensimmäisessä olin tietämättäni kakkosnainen seksittömässä avoliitossa elävälle miehelle ja toisessa tapauksessa nörttimies otti mut vaimokseni, kun hän ei parempaakaan saanut).
Pari kertaa olen koettanut tehdä aloitteita, mutta olen useimmiten saanut pakit. Kukaan ei ihan suoraan kehtaa sanoa, mikä minussa on vikana, joten en pysty oikein muuttamaankaan itseäni. Olen kysynyt sitä kumppaneiltani sekä niiltä pakit antaneilta, mutta en ole saanut rehellisiä vastauksia. Jos käyn jossain kaupan meikkikonsultilla ja pahoittelen heille rumuuttani, niin hekään eivät kerro suoraan, mikä mussa on vikana, vaan ainoastaan kehuvat. Vanhempani ja kaverinikaan eivät sano suoraan. Haluaisin oikeasti tietää, mitä voisin muuttaa itsessäni, jotta musta tulisi viehättävämpi parisuhdetta ajatellen. Auttakaa minua, please!!
Kommentit (34)
*hyväkuntoiset
Oi aikoja, oi tYpoja. :)
Vierailija kirjoitti:
Tartteis kuvan susta, että vois arvioida.
Mutta leveälanteinen ja pyöreäpeppuinen on naisen ihannetyyppi mulle ja pienet terhakat tissit voittaa isot lollot helposti.
En voi käytännön syistä laittaa tänne kuvaani. Joku mussa on vialla tosiaan, kun siis ei ketään ole kiinnostanut vuosikausiin ja asun siis Helsingissä. Joskus aniharvoin joku tosi nuori mies ehkä vilkaisee, mutta en mä nyt itseäni reilusti nuorempaa kumppania voisi ottaa.
Pakko tuomita provoksi tämä. Tuolla kuvauksella ottajia olisi jonoksi asti. Itsekin asettuisin jonoon.
Provo tai ei, mutta tämä asenne, valitus ja negatiivisuus on niin voimakasta, että tunnen sen tänne oman koneeni näytölle asti!
Joten juoksisin karkuun. En jaksa, en vain kerta kaikkiaan jaksa!!!! näitä mikä minussa vikana-tyyppejä, ja kun vielä on kyseessä käsittääkseni aikuinen kun on tuonkin verran elämänkikemusta karttunut.
Tuo on kuin terässeinään juoksisi, älä yritäkään! Jo kilometrin päästä, ja sitten ihmettelee missä vika! Sitten kyllä haetaan sääliä. juokse mutkia.
Ap kirjoitti kirjoitti:
Ei kumppanin tarvitsisi olla hoikka, mallinkasvoinen tai treenattu, mutta sellainen sopiva, ehkä keskivertotasoa, mutta jotenkin "tutunoloinen".
Kovin tarkkaan tunnut tietävän millainen mies on hyvännäköinen tai keskivertotasoa, mutta itseäsi et osaa arvioida vai? Omat ja muiden ulkonäköasiat ainakin tuntuvat pyörivän päässäsi 24H. Mitä jos keskittyisit välillä muihin asioihin niin saattaisi helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuvaa hyvin sitä, että miesten ulkonäkökriteeristö on niin laaja. Yhtä oikeaa ei ole, niin ap ei tiedä, mikä hänessä on ”vikana”. Naisten kriteeristö on niin homogeeninen, että jokainen mies tietää puutteensa täsmälleen.
Voisiko joku kertoa siitä miesten laajasta ulkonäkökriteeristöstä sitten tarkemmin. :) Voisin ehkä noin 5-6000 euroa uhrata plastiikkakirurgiaan, jos nyt esim. silikonirinnoilla tai nenäleikkauksella parantaisin flaksiani olennaisesti. Tonnilla saisi uuden pukeutumistyylin ja kampaamokäynnin, jossa uuden hiustyylin. Mua ei ihan oikeasti kukaan ole tullut iskemään missään varmaan moneen vuoteen ja kukaan ei ole vaikuttanut edes kiinnostuneelta tai flirttaillut perinteisen selkeästi. Asun Helsingissä, joten täällä ihmisiä sinänsä riittäisi kyllä.
Tuollaisella laittamisella saat vaan irtosuhteita. Normaali BMI, hiukset ja kohtuullinen, taitava meikki on mitä ulkonäön puolesta kannattaa tehdä, jos tavoitteena on parisuhde.
Ja miesten lähestymishalukkuuteen voit vaikuttaa itse hymyllä ja katsekontaktilla.
Kuulostat olevan ihan ok. Ehkä kasvoissasi sitten on jotain (ei voi sanoa kuvaa näkemättä), vaikka luotaantyöntävä ilme. Kyllähän tuolla kuitenkin tulee vastaan kaikennäköisiä pariutuneita.
Tässä miehen näkökulma naisten yleisistä piirteistä jotka vaikuttaa asiaan:
1: symmetrisyys. Tämä on tärkeimpia seikkoja niin kasvoissa kuin kehossakin, eli kasvoissa silmät/nenä/suu/leuka jne on toisiinsa nähden symmetrisiä ja samaa kokoluokkaa, eli ei ole jättinenää pienissä kasvoissa tai toisinpäin, silmät suht samalla korkeudella ja etäisyys on sopiva eikä lähellä tai kaukana toisistaan.
Kropassa taas symmetrisyys näkyy esim raajojen pituuksissa, eli lyhyet jalat ja pitkä selkä ei ole kovin hyvä yhdistelmä, tai hyvin leveä lantio ja kapeat hartiat. Lisäksi rasvaprosentti vaikuttaa asiaan, ylipainoinen/painoindeksin yläpäässä oleva ei ole kurvikas oikealla tavalla vaikka ylipaino olisikin kertynyt "oikeisiin" paikkoihin.
2. Kuinka kantaa itsensä, eli onko ok ryhti ja kehonkieli viestii terveydestä ja järjestä, vai meneekö selkä kyyryssä ja möllöttää suu auki kuin kala joka ei tajua mistään mitään.
Makuja on toki monia, omaan makuun parhaat kropat on esim Jessica Alban, Amanda Harkimon jne tyyliset sirot mutta kuitenkin naiselliset versiot. En pidä leveitä lantioita seksikkäinä, enkä paksuja reisiä tms. Toki moni niistä pitää, vaan monelle ne on myös turn off.
Rumaa on sitten ylipaino, joka kielii rumasta sisimmästä ainakin omasta mielestäni.
Vaatetus ym ei oikeastaan paljoa vaikuta, kunhan on puhtaat. Ei epämiellyttävästä ulkomuodosta saa miellyttävää vaatteilla, ja monesti nätti nainen näyttää melkeinpä paremmalta jossain tennareissa ja verkkareissa, kuin kamalissa korkokengissä ym.
Lyhyesti siis: symmetrisyys, kuinka itsensä kantaa ja sopiva hoikkuus on universaaleja kauneuden parametrejä.
Eli tarpeeksi liikuntaa ja terveet elämäntavat vie jo pitkälle, ei naisten tarvitse juuri muuta tehdä kuin käydä kävelemässä ja vähän lihaskuntoa päälle + syö järkevästi = näyttää hyvälle.
Miehillä onkin sitten isompi homma kasvattaa lihasmassaa ym.
Vierailija kirjoitti:
Pakko tuomita provoksi tämä. Tuolla kuvauksella ottajia olisi jonoksi asti. Itsekin asettuisin jonoon.
Niinpä niin. Ei ole provo. En tiedä, mikä mussa tosiaan on vikana. Eikö siis kuitenkin ole niin, että miehet aktiivisesti tekevät arjessakin aloitteita viehättäville naisille? Mulle tosiaan eivät tule miehet juttelemaan oikein missään ja itse saan pakkeja lähinnä.
Mä haluaisin kans näin miehenä kuvan nähdä. Eräästä neidistä olin melkein varma, ettei hän pitänyt omasta ulkonäöstään. Vaikka mun mielestä oli oikein söötti neiti.
Vierailija kirjoitti:
Tässä miehen näkökulma naisten yleisistä piirteistä jotka vaikuttaa asiaan:
1: symmetrisyys. Tämä on tärkeimpia seikkoja niin kasvoissa kuin kehossakin, eli kasvoissa silmät/nenä/suu/leuka jne on toisiinsa nähden symmetrisiä ja samaa kokoluokkaa, eli ei ole jättinenää pienissä kasvoissa tai toisinpäin, silmät suht samalla korkeudella ja etäisyys on sopiva eikä lähellä tai kaukana toisistaan.
Kropassa taas symmetrisyys näkyy esim raajojen pituuksissa, eli lyhyet jalat ja pitkä selkä ei ole kovin hyvä yhdistelmä, tai hyvin leveä lantio ja kapeat hartiat. Lisäksi rasvaprosentti vaikuttaa asiaan, ylipainoinen/painoindeksin yläpäässä oleva ei ole kurvikas oikealla tavalla vaikka ylipaino olisikin kertynyt "oikeisiin" paikkoihin.
2. Kuinka kantaa itsensä, eli onko ok ryhti ja kehonkieli viestii terveydestä ja järjestä, vai meneekö selkä kyyryssä ja möllöttää suu auki kuin kala joka ei tajua mistään mitään.
Makuja on toki monia, omaan makuun parhaat kropat on esim Jessica Alban, Amanda Harkimon jne tyyliset sirot mutta kuitenkin naiselliset versiot. En pidä leveitä lantioita seksikkäinä, enkä paksuja reisiä tms. Toki moni niistä pitää, vaan monelle ne on myös turn off.
Rumaa on sitten ylipaino, joka kielii rumasta sisimmästä ainakin omasta mielestäni.
Vaatetus ym ei oikeastaan paljoa vaikuta, kunhan on puhtaat. Ei epämiellyttävästä ulkomuodosta saa miellyttävää vaatteilla, ja monesti nätti nainen näyttää melkeinpä paremmalta jossain tennareissa ja verkkareissa, kuin kamalissa korkokengissä ym.
Lyhyesti siis: symmetrisyys, kuinka itsensä kantaa ja sopiva hoikkuus on universaaleja kauneuden parametrejä.
Eli tarpeeksi liikuntaa ja terveet elämäntavat vie jo pitkälle, ei naisten tarvitse juuri muuta tehdä kuin käydä kävelemässä ja vähän lihaskuntoa päälle + syö järkevästi = näyttää hyvälle.
Miehillä onkin sitten isompi homma kasvattaa lihasmassaa ym.
Symmetrisyys on "tärkeimpiä asioita", mutta sinun mielestäsi riittää käydä kävelemässä ja vähän lihaskuntoa + syödä järkevästi. Sillähän se kasvojen luusto muuttuukin.
Kuinka huono itsetunto sulla onkaan, jos olisit valmis muokkaamaan itseäsi kirurgisesti jonkin miehen takia?
No miksi se ei ole ok että joku vain tyytyy sinuun. Itse tyydyin ja varmaan muhun on tyydytty. Hyvin harva saa sellasen kumppanin kuin haluais. Sitä vain siedetään toista että olis suht turvallinen vaki pano lähellä. Sit on ne jostka menee naimisiin, luulen et niillä on oikeasti jotain syvempää siinä, ainakin aluksi.
Kropasta kannattaa huolehtia. Naisilla on normaalipainosta eri käsitys kuin miehillä. Jos nainen sanoo olevansa normaalipainoinen, niin todennäköisesti on läski. Paitsi jos oikeasti on hiukan lihaksia.
Siro tai hoikka on normaalipainoinen.
Naamalle ei kannata tehdä mitään koska sehän on se kuka olet. Toki kaikki patit ja "kauneus" näppylät kannattaa poistattaa, ne eivät sovi kenellekkään.
Toivotan hymyä ja iloista mieltä, sekin kantaa pitkälle
Tartteis kuvan susta, että vois arvioida.
Mutta leveälanteinen ja pyöreäpeppuinen on naisen ihannetyyppi mulle ja pienet terhakat tissit voittaa isot lollot helposti.