Vauva -palsta antiikin Roomassa, mistä palstalaiset keskustelisitte?
Mknä ainakin kehuisin miten keisari Nero oli aikoinaan niin seksikäs ja kuuma, paheksuisin kristittyjä sekä voivottelisin Vesuviuksrn purkausta.
Kommentit (257)
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin ehkä ehkäisystä. Miten ihmiset harrasti kauan sitten seksiä?
Hyvä matroona: Älä seksistä murehdi, sillä se on miesten maailmaa...
Sinun tehtäväsi on vain synnyttää vahvoja poikia. Sivistynyt mies ei halvenna kunniaansa huvittelemalla matroonansa kanssa turhanpäiten sängyssä. Se on likaista ja voi syntyä turhia lapsosia. Mies, haluessaan huvitella, piipahtaa kylpylässä, missä nuoret kauniit orja-pojat viihdyttävät häntä. Jos hän on kunniallinen mies, hän on hankkinut sorean nuoren orjapojan kotivuoteen lämmittäjäksi itselleen. Jos hän on "mulkero", hän kuhetelee nuoren orjattaren kanssa ja näin häpäisee sinut. arvoisa matroona, sekä myös sukusi ja suututtaa myös isäsi.
Ymmärräthän, että seksuaalisuus ei kuulu sinulle, et tajua siitä mitään. Nainen ei ikinä voi olla niin korkealla tasolla siinä lajissa että hän ymmärtäisi miesten hienostuneita tarpeita kuten toinen mies.
Sanassakin sanotaan, että jos haluat siittä poikia mene naisen luo mutta jos haluat pitää hauskaa, hanki kaunis nuori mies.
Unohda nuo seksihömpötykset ja kinua Mielummin mieheltäsi piristävä shoppailumatka Aleksandriaan: Siellä on lumoavia, ylellisiä tuoksuöljyjä, hienoimpia kankaita, koruja ja vaatteita. Siellä on uusia outoja eksoottisia tuotteita, esineitä, orjia, eläimiä kaikkialta maailmasta. Se on naisten taivas!
voisiko joku gabiissa asuva tehdä minulle troijan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle troijan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi gabiissa tai tivolissA.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle troijan kansallispuvun?
En tykkää siitä että ulkomaalaiset orjat tulee ja vie työt meiltä roomalaisilta orjilta. En ole rasisti vaan realisti. Olen rehti roomalainen orja, jonka isäntä joutuu ruoskimaan vain kerran kuukaudessa, ja sitten tulee niitä germaaneja laiskottelemaan meidän verosestertiuksilla.
PS: Isäntä osti uuden huvilan Vesuviuksen rinteeltä. Olikohan hyvä sijoitus?
Mies syö lapsen hunajakakut!
Jos culinan kaapeissa on hunajakakkuja tai viikunaleipäsiä, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse leipurin puodissa orjan kanssa käydessään valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme kourallista, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms... Ensin ruoskitin kaikki talon orjat kun luulin että niistä joku käy ruokakaapilla, kunnes mies tunnusti. Suututtaa. Toinen kokkipoikakin ehti saada sen verran viiltoja selkäänsä että jouduin antamaan sille loppuviikon vapaata kun ei tunicaa pysty pukemaan päälleen.
Ja eilenkin huomasin että omenahilloke on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähetän orjan hakemaan hedelmäkauppiaalta lisää.
Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISEN NOKAREEN LEIVÄN PÄÄLLE ja söi sen.
Voi cunnus!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!
Menetin parhaan marmorinkaivertajani Karthagolaisten hyökkäyksessä. Tämä kyllä kostetaan!
Vierailija kirjoitti:
Aivastelemista naiset kuulemma käyttivät yhtenä ehkäisykeinona, ja yrttejä ihan kokeilupohjalta. Ties sitte miten toimivat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä matroona: Älä seksistä murehdi, sillä se on miesten maailmaa...
Sinun tehtäväsi on vain synnyttää vahvoja poikia. Sivistynyt mies ei halvenna kunniaansa huvittelemalla matroonansa kanssa turhanpäiten sängyssä. Se on likaista ja voi syntyä turhia lapsosia. Mies, haluessaan huvitella, piipahtaa kylpylässä, missä nuoret kauniit orja-pojat viihdyttävät häntä. Jos hän on kunniallinen mies, hän on hankkinut sorean nuoren orjapojan kotivuoteen lämmittäjäksi itselleen. Jos hän on "mulkero", hän kuhetelee nuoren orjattaren kanssa ja näin häpäisee sinut. arvoisa matroona, sekä myös sukusi ja suututtaa myös isäsi.
Ymmärräthän, että seksuaalisuus ei kuulu sinulle, et tajua siitä mitään. Nainen ei ikinä voi olla niin korkealla tasolla siinä lajissa että hän ymmärtäisi miesten hienostuneita tarpeita kuten toinen mies.Vai niin. Tämä matroona ainakin käy harrastamassa gladiaattorien kanssa seksiä näytösten välillä. Oma äijä istuu erillään miesten puolella eikä huomaa mitään. Minä tyttö olen hoitanut palvelijoiden, orjien ja vartijoiden lahjomisen, joten rauhassa saan pörrätä.
Sanassakin sanotaan, että jos haluat siittä poikia mene naisen luo mutta jos haluat pitää hauskaa, hanki kaunis nuori mies.
Unohda nuo seksihömpötykset ja kinua Mielummin mieheltäsi piristävä shoppailumatka Aleksandriaan: Siellä on lumoavia, ylellisiä tuoksuöljyjä, hienoimpia kankaita, koruja ja vaatteita. Siellä on uusia outoja eksoottisia tuotteita, esineitä, orjia, eläimiä kaikkialta maailmasta. Se on naisten taivas!
Vierailija kirjoitti:
voisiko joku gabiissa asuva tehdä minulle troijan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle troijan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi gabiissa tai tivolissA.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle troijan kansallispuvun?
Minulla on rahaa, maksan sata sestertiusta troijan kansallispuvusta. Voisiko joku tehdä minulle troijan kansallispuvun. Pitää olla gabiista tai tivolistA
Vierailija kirjoitti:
Mies syö lapsen hunajakakut!
Jos culinan kaapeissa on hunajakakkuja tai viikunaleipäsiä, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse leipurin puodissa orjan kanssa käydessään valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme kourallista, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms... Ensin ruoskitin kaikki talon orjat kun luulin että niistä joku käy ruokakaapilla, kunnes mies tunnusti. Suututtaa. Toinen kokkipoikakin ehti saada sen verran viiltoja selkäänsä että jouduin antamaan sille loppuviikon vapaata kun ei tunicaa pysty pukemaan päälleen.
Ja eilenkin huomasin että omenahilloke on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähetän orjan hakemaan hedelmäkauppiaalta lisää.
Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISEN NOKAREEN LEIVÄN PÄÄLLE ja söi sen.
Voi cunnus!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!
Oletko järjestänyt miehellesi kunnolliset orgiat iltaisin, osaavatko orjasi laittaa täyttävää ruokaa? Miehelläsi on nälkä ja oikea matroona laittaisi culinaan kurinpalautuksen jos domuksen iaäntä joutuu menemään nälissään nukkumaan! Ehkä ruoskit orjiasi sittenkin liian vähän? Kunnollista palvelusväkeä on niin vaikea saada, ne viimekertaiset germaanitkin on niin rumia ja punakoita.
Hirveä Saturnalia-stressi jo päällä. Viikunahillot on tehty ja possu lihoo takapihalla, mutta entäs sitten kaikki muut valmistelut? Aiotteko tehdä itse sigillat vai ostaa torin sigillariasta? Lapsille leluja tietty, ja kynttilät, niinkuin joka vuosi. Runojen väsääminen joka lahjaan on kyllä tosi vaikeeta kun yrittää väkisin saada niistä hauskoja. Orjille on varsinkin vaikea keksiä mitään, kun ne voi sitten juhlan hengessä hiukan näpäyttää takaisin kun tarjoillaan heille juhla-ateria. Viime vuoden pilleus-hatut menee varmaan vielä tänäkin vuonna jos ne jostakin löydän. Viimeeksi tarjosin nopanheiton lomaan trendikkäitä hasselpähkinöitä naposteltaviksi, mutta niitä on niin hankala kuoria. Ei yhtään ihme että valtaapitävät on yrittäneet lyhentää juhlintaa kolmipäiväiseksi, ei kait niidenkään vaimot kestä tälläistä viikon mittaista örvellystä kotonaan kestä. Ja viinilaskut on sen mukaiset.
Keiden uskotte pääsevän tämän syksyn Vox Romana -laulukilpailuun? Onko Anttius Tuiskuksella mahiksia?
Vierailija kirjoitti:
Keiden uskotte pääsevän tämän syksyn Vox Romana -laulukilpailuun? Onko Anttius Tuiskuksella mahiksia?
On varmasti, varsinkin kun Jarius Siltsiuksella on nykyään niin omat pasmat sekaisin, ettei voi oikein esiintyä ihmisten ilmoilla. Siltsius vehtaa sen vapautetun orjan, Siimiuksen kanssa Suburan hämärissä kapakoissa. Nyt on kiire kähertäjälle, hän lupasi vaalentaa hiukseni kun ukko on alkanut poikien sijaan kiilua blondeja naisia. Se on vaan niin työlästä maata auringossa tuntitolkulla pissaa ja sitruunaa hiuksissa, mutta lopputulos on tyrmäävä. Kusen hajukin haihtuu ihan muutamassa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää siitä että ulkomaalaiset orjat tulee ja vie työt meiltä roomalaisilta orjilta. En ole rasisti vaan realisti. Olen rehti roomalainen orja, jonka isäntä joutuu ruoskimaan vain kerran kuukaudessa, ja sitten tulee niitä germaaneja laiskottelemaan meidän verosestertiuksilla.
PS: Isäntä osti uuden huvilan Vesuviuksen rinteeltä. Olikohan hyvä sijoitus?
Nuubialaiset orjat vasta laiskoja on, mutta germaanit tulee hyvänä kakkosena. Hyvän sijoituksen isäntäsi teki. Huvila triplaa hintansa vuoteen 79 mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Sic transit gloria mundi!
Senkin hienostunut latino.
Haukkuisin kelvottoman nykynuorison ja väittäisin, ettei minun nuoruudessani puhuttu seksistä eikä harrastettu sitä, ei tupakoitu eikä kaahattu kärryillä. Eikä ryypätty ja herätty vieraasta sängystä tooga oksennuksessa ja vehkeet ihottumassa.
Miesten ei pitäisi päästä naisten foorumeille kun naisetkaan eivät pääse miesten foorumeille. Vaadin tasa-arvoa.