Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki äidit, millaisen tyttöystävän toivoisitte pojallenne

Vierailija
20.03.2018 |

Millaine olisi unelmien tyttö tai millaista ette ainakaan toivoisi? Onko jotain häiritseviä ominaisuuksia jotka menettelee tai sellaisia joita ei missään nimessä saisi olla? Vaikka poikahan sen päättää..

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, muita ihmisiä hyvin kohteleva, ei liian tossu. Kauneus plussaa.

Vierailija
122/129 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siveä, hyvästä perheestä ei mistään wt suvusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittava topik. Äidit toivovat, että tyttö ei meikkaisi juurikaan, käyttäisi mahdollisimman tavallisia tylsiä vaatteita, ei olisi kovin räväkkä tai seksuaalinen. Miksi toivotte mahdollisimman tavanomaista ja "ei niin hottia" tyttöä? Kyllä nainen voi olla kunnollinen, vaikka meikkaisi ja olisi sen näköinen, että päät kääntyvät, kun menee ohi. Todennäköisesti poikannekin arvostaisi sellaista ominaisuutta eikä pelkkää kiltteyttä.

Jos isiltä kysyttäisiin samaa, uskon, että he ymmärtäisivät pojan haluavan kuuman mimmin.

Vierailija
124/129 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi-seksuaali olisi hyvä. Ei olisi sitten tavallista umpitylsää heterojöllikkää passattavana.

Vierailija
125/129 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta tyttö voi olla ulkonäöltään mitä tahansa, kunhan ei ole mielenterveyshäiriöinen ollutkaan ja hoitaa opiskelut mallikkaasti ja maksaa itse laskunsa, myös yhteen muutettaessa. Olisi siis hyvin itsenäinen, napanuora äitiin katkaistu, reipas nuori nainen. Ei mikään takertuja, jolle poika olisi maailman ainoa.

Vierailija
126/129 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen tyttösen, joka synnyttää monta lasta, jää kotiin, keittää, kokkaa, ei sano omaa mielipidettään. Haluan oikean kotihengettären, jotta poikani saa loistaa elämässään.

Vierailija
127/129 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaani vähemmän koulutetun jottei hypi silmille. Köyhempikin on hyvä olla, jotta on totaalisesti riippuvainen minusta ja pojastani.

Vierailija
128/129 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin miniän, joka jatkaa perheemme perinteitä sitten kun minusta aika jättää. Haluaisin miniän olevan uskollinen ja rakastava vaimo pojalleni, sekä rakastava ja huolehtiva äiti lapsenlapsilleni. Toivoisin hänen olevan ei-wt, eli ei shokkitukkaa, tatuointeja eikä lävistyksiä, vaan terveet elintavat, säädylliset vaatteet jne. Haluaisin hänen voivan tulla osaksi perhettämme, kuten minäkin olen aikoinani tullut osaksi mieheni perhettä. 

Jotta oltaisiin tasa-arvoisia niin poikasi pitäisi muuttua osaksi tytön perhettä.

Vierailija
129/129 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoisin, että poikani vaimo tulevaisuudessa ei olisi liian jyräävä vaan antaisi pojalleni tilaa olla oma itsensä ja tehdä asiat omalla tavallaan. Noin muuten ei väliä, ihan sama mulle onko esim. puhelias vai hiljainen, tumma vai vaalea, vanhempi vai nuorempi kuin poikani, pitkä vai pätkä, mitä harrastaa tms.