Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki äidit, millaisen tyttöystävän toivoisitte pojallenne

Vierailija
20.03.2018 |

Millaine olisi unelmien tyttö tai millaista ette ainakaan toivoisi? Onko jotain häiritseviä ominaisuuksia jotka menettelee tai sellaisia joita ei missään nimessä saisi olla? Vaikka poikahan sen päättää..

Kommentit (129)

Vierailija
41/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin miniän, joka jatkaa perheemme perinteitä sitten kun minusta aika jättää. Haluaisin miniän olevan uskollinen ja rakastava vaimo pojalleni, sekä rakastava ja huolehtiva äiti lapsenlapsilleni. Toivoisin hänen olevan ei-wt, eli ei shokkitukkaa, tatuointeja eikä lävistyksiä, vaan terveet elintavat, säädylliset vaatteet jne. Haluaisin hänen voivan tulla osaksi perhettämme, kuten minäkin olen aikoinani tullut osaksi mieheni perhettä. 

Ai kamala. Millaisia ne perinteet on, ettei poikasi pysty niitä jatkamaan? Omat pojat saa ottaa meidän perheen perinteitä miten haluavat, mutta ilman muuta ne pitää sovittaa myös puolison puolen perinteisiin.

Omalla pojalla on ollut useita seurustelukumppaneita ja lähes kaikki olen tavannutkin paria ensimmäistä teini-iän tyttöystävää lukuunottamatta. Mitään vikaa en kenestäkään ole huomannut, mutta kahta eksää kaipaan kovasti. Erityisiä toiveita minulla ei ole, luotan pojan ihmistuntemukseen.

Vierailija
42/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät arvot ja terveelliset elintavat, luonteeltaan sitoutuva, hyväntahtoinen. Huoliteltu olemus eli ei tarvitse olla mitään tonnin silkkipaitaa, vaan ihan ettei näy vakoset eikä alusvaatteet kun kumartuu. Puhdas ja kammattu tukka, raikas meikki eikä tatuointeja. Toivoisin että olisi myös hyvä ja rakastava äiti sitten kun sen aika on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaisi poikaani aidosti! Osoittaisi se myös.

Vierailija
44/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin miniän, joka jatkaa perheemme perinteitä sitten kun minusta aika jättää. Haluaisin miniän olevan uskollinen ja rakastava vaimo pojalleni, sekä rakastava ja huolehtiva äiti lapsenlapsilleni. Toivoisin hänen olevan ei-wt, eli ei shokkitukkaa, tatuointeja eikä lävistyksiä, vaan terveet elintavat, säädylliset vaatteet jne. Haluaisin hänen voivan tulla osaksi perhettämme, kuten minäkin olen aikoinani tullut osaksi mieheni perhettä. 

Ai kamala. Millaisia ne perinteet on, ettei poikasi pysty niitä jatkamaan? Omat pojat saa ottaa meidän perheen perinteitä miten haluavat, mutta ilman muuta ne pitää sovittaa myös puolison puolen perinteisiin.

Omalla pojalla on ollut useita seurustelukumppaneita ja lähes kaikki olen tavannutkin paria ensimmäistä teini-iän tyttöystävää lukuunottamatta. Mitään vikaa en kenestäkään ole huomannut, mutta kahta eksää kaipaan kovasti. Erityisiä toiveita minulla ei ole, luotan pojan ihmistuntemukseen.

No kuule, poikani on menettänyt lapsena onnettomuudessa puolet sormistaan, joten on useitakin asioita, joita hän ei voi enää tehdä. Meidän perheellä on muutamia sukupolvia yhdistäviä perinteitä, jotka toistuvat korkeintaan kerran vuodessa, joten niiden opettaminen miniälle, eli käytännössä niiden lastenlapsille ja lastenlastenlapsille antaminen ei ihan kauhean suurta kidutusta ole. 

Vierailija
45/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka ei esittele itseään missään instagrammeissa sun muualla somessa. Meikkaa hillitysti tai mielellään ei ollenkaan, vaan on luonnonkaunis oma itsensä. Pukeutuu siististi, ei paljastavasti että tissit on tyrkyllä tai sortsit kesällä niin lyhyet että perseposket vilkkuu.

On itsenäinen, eikä sellainen joka etsii miehestä elättäjää. Opiskelee tai on töissä, jos ei ole kumpaakaan niin ainakin yrittäisi etsiä töitä tai opiskelupaikkaa, eli ei ole laiskana vaan kotona ja asenne sellainen ettei edes halua tehdä mitään.

Itselläni on ollut vakava masennus ja sosiaalisten tilanteiden pelosta kärsin edelleen, eli minua ei itseäni haittaa jos tytöllä vaikka olisi tälläisiä ongelmia, kunhan kävisi vaikka terapiassa. 

Ja tietenkin pitäisi olla rehellinen, luotettava, uskollinen, huumorintajuinen ja semmoinen jalat maassa tyyppi, luonnonläheinen ja eläimistä pitävä. 

Lopulta poika sen itse valitsee oman kumppaninsa :D

"Meikkaa hillitysti tai mielellään ei ollenkaan, vaan on luonnonkaunis oma itsensä" :DD ei hyvää päivää, mikä siinä meikissä on niin kamalaa? Ja "tietenkin pitää eläimistä" ???

Tämä varmaan tulee joillekin yllätyksenä, mutta liika meikki on mauton ja tekee helposti kauniistakin naisesta suttuisen. Kirjoittaja ei tarkoita, että meikin määrään olisi hänellä tietty grammaraja, vaan että toivoisi tytön olevan siistin näköinen. 

Eläimistä pitäminen usein liitetään ystävällisyyteen ja empaattisuuteen, eivätkä ne mielestäni ole mitenkään huonoja toiveita ihmiselle, jonka kanssa kirjoittajan oma lapsi viettää elämänsä. 

Kiintoisampaa minusta on, miksi sinä älähdät siitä, että joku tuntematon ihminen netissä kertoo omista toiveistaan poikansa tyttöystävän suhteen? Toivottavasti asenteesi ei ole tuollainen poikaystäväsi vanhempien edessä. 

Ei hätää, ei ole sillä ei ole poikaystävääkään. Ahdistavaa että meikin käyttö on kamalaa, kun on ruma naama ja pakko meikata.

Vierailija
46/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässä muutakin kuin hiukset, ei kulkisi puolialastomana. Ja ymmärtäisi asioita ilmannettä pitää rautalangasta vääntää. Osaisi sanoa muutakin kuin oumaigaad ja vittuvittu vittu.

Vierailija
47/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
49/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
50/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhallinen, luotettava ja järkevä, mielelään sellainen, joka saisi pojan myös liikkumaan.

Vierailija
51/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei wt, ei Lahdesta tai Hollolasta, ei ylivelkaantunut ja alikoulutettu, älykkyysosamäärän pitäisi ylittää kengännumero reippaasti, ei periytyviä mt-ongelmia.

Vierailija
52/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaattisen ja perusluonteeltaan positiivisen ihmisen, jolla on huumorintajua.

Sellainen elämän ankeuttaja olisi pahin. Mieluummin vaikka kuinka juntti wt, kuin sellainen joka imee ilon huoneesta.

Vierailija
53/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltin ja empaattisen, herttaisen tytön.

Vierailija
54/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen, jonka kanssa pojan on hyvä elää tasavertaisessa suhteessa ja niin että kumpikin saa olla oma itsensä. Tietysti olisi kiva jos tyttö tulisi myös minun kanssani toimeen eikä pitäisi poikaystävän äitiä vihollisena. Mitään ulkonäkötoiveita ei todellakaan ole, johtuu varmaan siitä kun teininä tuli kuljettua tukka pystyssä överimeikeissä ja risoissa vaatteissa.

Vierailija
55/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhön oppinut, ei mikään tuleva kelan elätti. Laiska ei saa olla.

Vierailija
56/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikas kaunis nymfomaani

Vierailija
57/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harras uskovainen, neitsyt ja raitis, eläimille allerginen.

Vierailija
58/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toivoisin pojalleni juuri tyttöystävää? Eikö hän saa itse valita, mistä pitää?

Ä39

Vierailija
59/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kysymys! Poika täyttää kesällä 22v

Toivoisin että tytön kanssa tultaisiin juttuun eikä hän turhaan ujostelisi.

Toivon että hän on sen verran tomera että saa pojan tekemään vähintään puolet kotitöistä, kuten olen yrittänyt opettaa.

Ja jos on ongelmia elämässä niin toivon että neiti kertoo, ei toki ole pakko. Ja sanoo jos haluaa pitää etäisyyttä, senkin ymmärrän.

Vierailija
60/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei olisi väliä sillä olisiko pojalla sitten tyttö-vai poikaystävä, kunhan kunnioittavat toisiaan ja osaavat käyttäytyä fiksusti ja ovat onnellisia :)