Kaikki äidit, millaisen tyttöystävän toivoisitte pojallenne
Millaine olisi unelmien tyttö tai millaista ette ainakaan toivoisi? Onko jotain häiritseviä ominaisuuksia jotka menettelee tai sellaisia joita ei missään nimessä saisi olla? Vaikka poikahan sen päättää..
Kommentit (129)
Toivoisin, että tyttöystävä olis tavallinen, suht, nätti, ammatin omaava ja järkevä. Luottotiedot kunnossa. Yksi lapsi ehkä menee, mutta ei montaa eri miesten kanssa tehtyä lasta.i Ei mitään huuneiden tai liiallisen alkoholin käyttöä eikä tupakkaa. Eikä lävistyksiä eikä tatuointeja, kiitos!
Minä haluaisin miniän, joka jatkaa perheemme perinteitä sitten kun minusta aika jättää. Haluaisin miniän olevan uskollinen ja rakastava vaimo pojalleni, sekä rakastava ja huolehtiva äiti lapsenlapsilleni. Toivoisin hänen olevan ei-wt, eli ei shokkitukkaa, tatuointeja eikä lävistyksiä, vaan terveet elintavat, säädylliset vaatteet jne. Haluaisin hänen voivan tulla osaksi perhettämme, kuten minäkin olen aikoinani tullut osaksi mieheni perhettä.
Fiksun, mukavan ja sellaisen, joka pitää poikani kurissa ja sen ruojan jalat maassa :D. Juuri nyt pojallani on aivan ihana tyttöystävä, ja toivon heidän juttunsa jatkuvan pitkään.
Ei mikään räväkäksi itseään kuvaileva Seiskan tähtityttö, jolla harrastuksina "biletys", mottona "karppedieem" ja mielenkiinnonkohteina ainoastaan perseensä esittely somessa ja turhan krääsän haaliminen. Haluaisin poikani valitsevan naisen, jolla on hyvät käytöstavat, tavoitteita elämänsä suhteen ja arvostettavia periaatteita. Toinen homma onkin kasvattaa pojasta sellainen, että arvostaa naisen hyvyyttä ja järkeä enemmän kuin helppoa pesää.
Ällöttäviä vaatimuksia nuo ulkonäköön liittyvät että mielellään ei meikkaa yms! Itselläni ei ole mitään tuollaisia eikä tulisi mielenkään toivoa mitään muuta erityisesti kuin että sopisivat toisilleen niin että heistä tulisi toistensa parhaat ystävät ja elämänkumppanit niin kuin itsekin olen mieheni kanssa vaikka tykkäänkin meikata ja laittautua.
Sellainen jolle olisi helppo olla hirviöanoppi, kjäh kjäh!
Rauhallinen, elämänmyönteinen, rakastava, empaattinen, oikeudentajuinen, lämmin.
Toivoisin miniäni olevan vilpittömin mielin liikkeellä poikani suhteen, se on tällä hetkellä ainoa vaatimukseni. Edellinen miniäkokelas oli kynän ja paperin kanssa laskenut, kuinka paljon hänelle jäisi käyttörahaa jos poikani asuisi hänen luonaan epävirallisesti, eli maksaisi vuokran tytölle käteen, hoitaisi ruokamenot jne. En mene yksityiskohtiin, mutta parin kuukauden kuppaamisen jälkeen poika oivalsi homman nimen ja sydän särkyneenä palasi kotiin. Tästä on nyt useampi kuukausi aikaa, mutta tuntui niin pahalta poikani puolesta, koska oli tosissaan ihastunut tyttöön ja niin hyvillään kun ensimmäinen vakava suhde :/
Vierailija kirjoitti:
Ällöttäviä vaatimuksia nuo ulkonäköön liittyvät että mielellään ei meikkaa yms! Itselläni ei ole mitään tuollaisia eikä tulisi mielenkään toivoa mitään muuta erityisesti kuin että sopisivat toisilleen niin että heistä tulisi toistensa parhaat ystävät ja elämänkumppanit niin kuin itsekin olen mieheni kanssa vaikka tykkäänkin meikata ja laittautua.
Ei ne ole vaatimuksia, vaan toiveita, omia hiljaisia preferenssejä. Ei se tarkoita, että runsaasti maskaraa naamaansa töpsöttänyt tyttö heivataan niskaperseotteella talosta pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin miniän, joka jatkaa perheemme perinteitä sitten kun minusta aika jättää. Haluaisin miniän olevan uskollinen ja rakastava vaimo pojalleni, sekä rakastava ja huolehtiva äiti lapsenlapsilleni. Toivoisin hänen olevan ei-wt, eli ei shokkitukkaa, tatuointeja eikä lävistyksiä, vaan terveet elintavat, säädylliset vaatteet jne. Haluaisin hänen voivan tulla osaksi perhettämme, kuten minäkin olen aikoinani tullut osaksi mieheni perhettä.
Nyt jotenkin ymmärrän, miksi poikaystäväni äiti vaatimalla vaatii, että saa opettaa minulle heidän tapojaan tehdä tietyt asiat juurikin esim. juhlapyhinä o:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka ei esittele itseään missään instagrammeissa sun muualla somessa. Meikkaa hillitysti tai mielellään ei ollenkaan, vaan on luonnonkaunis oma itsensä. Pukeutuu siististi, ei paljastavasti että tissit on tyrkyllä tai sortsit kesällä niin lyhyet että perseposket vilkkuu.
On itsenäinen, eikä sellainen joka etsii miehestä elättäjää. Opiskelee tai on töissä, jos ei ole kumpaakaan niin ainakin yrittäisi etsiä töitä tai opiskelupaikkaa, eli ei ole laiskana vaan kotona ja asenne sellainen ettei edes halua tehdä mitään.
Itselläni on ollut vakava masennus ja sosiaalisten tilanteiden pelosta kärsin edelleen, eli minua ei itseäni haittaa jos tytöllä vaikka olisi tälläisiä ongelmia, kunhan kävisi vaikka terapiassa.
Ja tietenkin pitäisi olla rehellinen, luotettava, uskollinen, huumorintajuinen ja semmoinen jalat maassa tyyppi, luonnonläheinen ja eläimistä pitävä.
Lopulta poika sen itse valitsee oman kumppaninsa :D
"Meikkaa hillitysti tai mielellään ei ollenkaan, vaan on luonnonkaunis oma itsensä" :DD ei hyvää päivää, mikä siinä meikissä on niin kamalaa? Ja "tietenkin pitää eläimistä" ???
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka ei esittele itseään missään instagrammeissa sun muualla somessa. Meikkaa hillitysti tai mielellään ei ollenkaan, vaan on luonnonkaunis oma itsensä. Pukeutuu siististi, ei paljastavasti että tissit on tyrkyllä tai sortsit kesällä niin lyhyet että perseposket vilkkuu.
On itsenäinen, eikä sellainen joka etsii miehestä elättäjää. Opiskelee tai on töissä, jos ei ole kumpaakaan niin ainakin yrittäisi etsiä töitä tai opiskelupaikkaa, eli ei ole laiskana vaan kotona ja asenne sellainen ettei edes halua tehdä mitään.
Itselläni on ollut vakava masennus ja sosiaalisten tilanteiden pelosta kärsin edelleen, eli minua ei itseäni haittaa jos tytöllä vaikka olisi tälläisiä ongelmia, kunhan kävisi vaikka terapiassa.
Ja tietenkin pitäisi olla rehellinen, luotettava, uskollinen, huumorintajuinen ja semmoinen jalat maassa tyyppi, luonnonläheinen ja eläimistä pitävä.
Eikö Instagramia saa olla vai mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa
Semmoisen joka tekee pojastani onnellinen. Jos poikani on onnellinen, niin olen minäkin. Ei ole pakko tehdä asioita niin kuin minä teen, tärkein on, että he yhdessä tekevät ja hoitavat asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Naurettavia kommentteja suurin osa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Meikkaa hillitysti tai mielellään ei ollenkaan, vaan on luonnonkaunis oma itsensä" :DD ei hyvää päivää, mikä siinä meikissä on niin kamalaa? Ja "tietenkin pitää eläimistä" ???
Tämä varmaan tulee joillekin yllätyksenä, mutta liika meikki on mauton ja tekee helposti kauniistakin naisesta suttuisen. Kirjoittaja ei tarkoita, että meikin määrään olisi hänellä tietty grammaraja, vaan että toivoisi tytön olevan siistin näköinen.
Eläimistä pitäminen usein liitetään ystävällisyyteen ja empaattisuuteen, eivätkä ne mielestäni ole mitenkään huonoja toiveita ihmiselle, jonka kanssa kirjoittajan oma lapsi viettää elämänsä.
Kiintoisampaa minusta on, miksi sinä älähdät siitä, että joku tuntematon ihminen netissä kertoo omista toiveistaan poikansa tyttöystävän suhteen? Toivottavasti asenteesi ei ole tuollainen poikaystäväsi vanhempien edessä.
Tytön, jonka mielestä poikani on upea.
Tasapainoisen, tavallisen, fiksun ja lämminsydämisen.
Sellaisen joka tulisi toimeen minunkin kanssa ja pojan kaverien ja suvun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä varmaan tulee joillekin yllätyksenä, mutta liika meikki on mauton ja tekee helposti kauniistakin naisesta suttuisen. Kirjoittaja ei tarkoita, että meikin määrään olisi hänellä tietty grammaraja, vaan että toivoisi tytön olevan siistin näköinen.
Eläimistä pitäminen usein liitetään ystävällisyyteen ja empaattisuuteen, eivätkä ne mielestäni ole mitenkään huonoja toiveita ihmiselle, jonka kanssa kirjoittajan oma lapsi viettää elämänsä.
Kiintoisampaa minusta on, miksi sinä älähdät siitä, että joku tuntematon ihminen netissä kertoo omista toiveistaan poikansa tyttöystävän suhteen? Toivottavasti asenteesi ei ole tuollainen poikaystäväsi vanhempien edessä.
Ohiksena, minun pojalla on tyttöystävä, joka on luonnollinen ja herttainen. Minusta se on ihanaa, että hän ei näe itseään ulkonäön kautta, vaan heillä molemmilla on paljon muuta yhteistä ja muita mielenkiinnon kohteita.
Hän on sievä ja sisäisesti kaunis ihan sellaisena kun on. Ja poikani näyttäisi olevan samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Entä olisitko itse ollut nuorena sellainen tyttöystäväkandidaatti, jonka kelpuuttaisit pojallesi?
-ohis-
Olen aina ollut äitien mielestä unelmaminiä. He ovat surreet kun pojat ovat jättäneet.
Nykyisen miehen äiti on jo kuollut, niin en ole kenenkään miniä.
-ohis-
Mahdollisimman paljon irtoseksi kokemuksia alfojen kanssa, että osaa arvostaa beta poikani kunnollisuutta ja kiltteyttä.