Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki äidit, millaisen tyttöystävän toivoisitte pojallenne

Vierailija
20.03.2018 |

Millaine olisi unelmien tyttö tai millaista ette ainakaan toivoisi? Onko jotain häiritseviä ominaisuuksia jotka menettelee tai sellaisia joita ei missään nimessä saisi olla? Vaikka poikahan sen päättää..

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen mukava, fiksu tyttö, jonka kanssa poikani viihtyy.

Vierailija
2/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen, joka ottaa huomioon myös muiden kuin itsensä tarpeet. Pystyy katkaisemaan napanuoran äitiinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä 16 vuotiaana jo pitäisi olla lapsi jonkun muun pojan kanssa. Tatuointeja ja lävistyksiä paljon. Feministi pitäisi olla. Vanhemmilla pitäisi olla bmw.

Vierailija
4/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kiva. Mutta ei mun nähden. En vain pysty siihen, ja tiedän sen.

Vierailija
5/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen mukava, fiksu tyttö, jonka kanssa poikani viihtyy.

Sama!

Vierailija
6/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ja järkevä saisi tyttöystävä olla, eikä mikään blondi kana. Ulkonäöllä ei väliä, mutta itsestään huolta pitävä ja siististi pukeutuva, ei mikään meikkipeikko muotinukke, mutta ei kaatopaikkavaatteissa kulkeva elämäntapahörhökään.  Ahkera, luotettava ja rehellinenkin tietysti. Uskollinen. Mukava ja hauska. Eihän ollut paljonkaan vaatimuksia?

Vierailija
7/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jolle parisuhde ei ole taloussuhde eli hyvätuloinen ja itsenäinen, mielellään oma asunto. Ymmärtää, että ei ole poikani ainoa ihmissuhde eli ei kuvittele, että pojan elämä pyörii naisen ympärillä, kyllä kavereita ja sukulaisia saa olla.

Vierailija
8/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan millainen vain, kunhan olisi ystävällinen (eli omaisi "sydämen sivistystä") ja pohjimmiltaan luonteeltaan tasapainoinen vaikka nuoruuden spontaaneja toilailuja olisikin. Näin äkkiä pohtimalla nämä kaksi ominaisuutta kantavat aika pitkälle elämässä. Toki tavoite on että pojaltani löytyisivät nämä myös :)

Ai niin, tärkein: että tyttö tykkäisi pojastani aidosti!

Vierailija
9/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen fiksu tyttö. Osaa ottaa muutkin huomioon. Wt olisi huono.

Vierailija
10/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista toivoin, jonka kanssa hän on onnellinen. Enkä asettanut ehtoja elämänkumppanin sukupuolellekaan. Aivan ihanan naisen poika löysikin ja on jo vuosia ollut avoliitossa.

Vierailija
11/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tasapainoinen. Sellainen, joka kohtelee muita ihmisiä hyvin ja jolla on myös oma elämä.

Vierailija
12/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, erilaisista asioista laajasti kiinnostunut ja kohtelias. Pitäisi olla tieteellinen suhtautuminen maailmaan, eikä vain tunnepohjaista mutuilua. Taideharrastus, esim. jonkun soittimen soittaminen päämäärätietoisesti kertoo hyvästä keskittymiskyvystä ja pitkäjänteisyydestä. Kielipääkin lienee kunnossa.

Sellainen järkevä tyyppi, joka ei ole pompoteltavissa.

Vierailija
13/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon poikani löytävän elämäänsä ihmisen joka arvostaa ja rakastaa häntä sellaisena kun hän on. Toivon tytön olevan järkevä ja luotettava ja etteivät he tekisi lapsia yhtä nuorena kun minä. Olin 17 kun sain lapseni.

Vierailija
14/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs, erilaisista asioista laajasti kiinnostunut ja kohtelias. Pitäisi olla tieteellinen suhtautuminen maailmaan, eikä vain tunnepohjaista mutuilua. Taideharrastus, esim. jonkun soittimen soittaminen päämäärätietoisesti kertoo hyvästä keskittymiskyvystä ja pitkäjänteisyydestä. Kielipääkin lienee kunnossa.

Sellainen järkevä tyyppi, joka ei ole pompoteltavissa.

Kuulostaa naiselta, jonka haluaisin itselleni.

Vierailija
15/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkäänlaista. Lapseni tulee pysyä minun lapsena niin pitkään kuin minä elän.

Vierailija
16/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei esittele itseään missään instagrammeissa sun muualla somessa. Meikkaa hillitysti tai mielellään ei ollenkaan, vaan on luonnonkaunis oma itsensä. Pukeutuu siististi, ei paljastavasti että tissit on tyrkyllä tai sortsit kesällä niin lyhyet että perseposket vilkkuu.

On itsenäinen, eikä sellainen joka etsii miehestä elättäjää. Opiskelee tai on töissä, jos ei ole kumpaakaan niin ainakin yrittäisi etsiä töitä tai opiskelupaikkaa, eli ei ole laiskana vaan kotona ja asenne sellainen ettei edes halua tehdä mitään.

Itselläni on ollut vakava masennus ja sosiaalisten tilanteiden pelosta kärsin edelleen, eli minua ei itseäni haittaa jos tytöllä vaikka olisi tälläisiä ongelmia, kunhan kävisi vaikka terapiassa. 

Ja tietenkin pitäisi olla rehellinen, luotettava, uskollinen, huumorintajuinen ja semmoinen jalat maassa tyyppi, luonnonläheinen ja eläimistä pitävä. 

Lopulta poika sen itse valitsee oman kumppaninsa :D

Vierailija
17/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että poikani löytäisi tytön, jonka kanssa elämäntavat sopivat yhteen.

Vierailija
18/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä olisitko itse ollut nuorena sellainen tyttöystäväkandidaatti, jonka kelpuuttaisit pojallesi?

-ohis-

Vierailija
19/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapainoisen, älykkään, lämminsydämisen, hyväkäytöksisen, fiksun rahankäyttäjän ja tulevaisuuteen suuntautuneen ihmisen mieluusti. Toki saisi olla nätti, tyylikäs ja hoikkakin, muttei luonteen kustannuksella.

Manipuloivaa, narsistista draamakuningatarta ja ulkonäkökeskeistä shoppailija-bimboa sietäisin kaikkein vähiten.

Vierailija
20/129 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä olisitko itse ollut nuorena sellainen tyttöystäväkandidaatti, jonka kelpuuttaisit pojallesi?

-ohis-

Kyllä! Siksi tiedän vaatiakin, koska tällaisia ihmisiä on olemassa.