Oletteko tykänneet Louhihenkilön elokuvista ennen tätä kohua?
Onko suhtautumisenne nyt eri? Elokuvathan eivät ole muuttuneet miksikään.
Kommentit (18)
En jaksa keskittyä elokuviin. Ilmeisesti tullut ADHD aikuisiällä.
En. Ei niissä yhdessäkään ole ollut päätä eikä häntää.
Aina tullut tästä tyypistä pahat fiilikset, tuntematon hyvä, muut pervoja elokuvia.
En. Ne saivat minut pitkäksi aikaa välttelemään suomi-leffoja. Pelkkää surkeutta, seksiä ja väkivaltaa. Tuntematonta on paljon kehuttu, mutta sitä en ole nähnyt. Eikä enää ole näkemiselle tarvettakaan.
Mua ei kiinnosta ohjaajat vaan näyttelijöiden kyky "kantaa" elokuvaa mielekkääksi.
En ole tainnut koskaan katsoa yhtään.
Tuntematon oli hyvä, muut huonoja.
Tottakai jo hiukan tulee alaikäisten teinien roolit mieleen levottomissa tässä kohussa kun tuolloin vielä ok?
Nähnyt tietääkseni vain yhden, Levottomat. Se oli ahdistava, mutta tuntui siltä, että siitä kuului tykätä. En pidä väkivallasta enkä seksikohtauksista, joita hierotaan katsojan naamaan.
On jotenkin aina ärsyttäneet ne seksikohtaukset.
Olen ja tykkään edelleen. Tuntematon on hyvä, samoin Käsky. Muutaman katkeran naisen mielipiteet ei muuta omiani.
Vierailija kirjoitti:
Olen ja tykkään edelleen. Tuntematon on hyvä, samoin Käsky. Muutaman katkeran naisen mielipiteet ei muuta omiani.
Mistä syystä he ovat katkeria?
Käskystä pidin, mutta jos näyttelijät ovat kokoneet ahdistusta ja pelkoa sitä tehdessä, niin vähän ällöttävältä tuntuu nyt koko elokuva.
En minä koskaan katso leffoja tietyn ohjaajan takia. Aihe on näyttelijöiden kanssa se nro 1.
Minusta niissä on ainakin näytelty poikkeuksellisen hyvin suomalaisten tuotantojen keskiarvoa ajatellen.
heitän roskiin sen yhden ainoan jonka omistan
Irtiottoja-sarjasta muistaakseni tykkäsin, Paha maa oli ok, Käsky oli ok. Levottomat oli typerä, epäuskottava ja lapsellinen.
En. Paitsi Levottomat on sikäli kiva, että se kesäisen Turun tunnelma on hienosti kuvattu.