Parisuhteen ylikorostaminen
Minkä takia parisuhteellisten ja perheellisten sosiaalinen arvo on korkeampi ku lapsettomien sinkkujen? Eletään kuitenki 2020-lukua
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Sinkut välillä haahuilevat liikaa, eivätkä he osaa päättää ajoissa, että mitä elämältään tahtovat, niin siksi.
No mä ainakin olen vaan halunnut ihan tavallista elämää. Töissä käymistä, kotona oleilua, harrastuksia. Ei ole sen suurempia tavoitteita ollut. Mitä vikaa siinä on?
- 48 v. sinkkunainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkut välillä haahuilevat liikaa, eivätkä he osaa päättää ajoissa, että mitä elämältään tahtovat, niin siksi.
No mä ainakin olen vaan halunnut ihan tavallista elämää. Töissä käymistä, kotona oleilua, harrastuksia. Ei ole sen suurempia tavoitteita ollut. Mitä vikaa siinä on?
- 48 v. sinkkunainen
Perheen perustaminen jää pysyvästi uupumaan kun odottaa tarpeeksi kauan. Olisitko tahtonut?
Minulla on ollut 2 perhettä, mutta nyt olen sinkku.
Haahuilenko siis? En mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kotiäitejä sponsataan urakalla näkyvyyden takaamiseksi? Koska yhä ajatellaan naisten muuttavan mieltään jossain vaiheessa elämäänsä ja kiireen vilkkaan sikiävän markkinavoimien iloksi. Eihän se käy päinsä että nainen kävelee lopun ikäänsä kohtu tyhjillään!
No mitä mieltä ootte siitä väittämästä et lapseton sinkku ei muka oo ihan aikuinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kotiäitejä sponsataan urakalla näkyvyyden takaamiseksi? Koska yhä ajatellaan naisten muuttavan mieltään jossain vaiheessa elämäänsä ja kiireen vilkkaan sikiävän markkinavoimien iloksi. Eihän se käy päinsä että nainen kävelee lopun ikäänsä kohtu tyhjillään!
Markkinavoimat tahtovat voittonsa heti, joten ne eivät tue kotiäitiyttä vaan riistävät varomattomilta naisilta heidän hedelmälliset ajat tai ainakin pikkulapsivaiheen työnteolle.
Olen mies, joka ansaitsee yli 15 000 €/kk, kun korkeasti koulutettu kotivaimorouvani hoitaa 11 lastamme kotona. Hyvin menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markkinavoimat tahtovat voittonsa heti, joten ne eivät tue kotiäitiyttä vaan riistävät varomattomilta naisilta heidän hedelmälliset ajat tai ainakin pikkulapsivaiheen työnteolle.
Seuraa some. Juurikin kotiäitejä valjastetaan proamaan äitiyden ja heteronormatiivisen parisuhteen puolesta. Ilmeisesti homot eivät voi markkinoijien mielestä lisääntyä?
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, joka ansaitsee yli 15 000 €/kk, kun korkeasti koulutettu kotivaimorouvani hoitaa 11 lastamme kotona. Hyvin menee.
Cool story bro
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cool story bro
Totta eikä vain tarinaa. Vaimoni on edelleen yhtä hyvä kuin nuorena. Olen onnekas, kun lisääntymien yhden kanssa on onnistunut näin hyvin. En ole pitänyt muita vaimoja. Kaikki lapsemme ja vaimo voivat myös hyvin. Lapset ovat rikkautemme.