Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

#metoo on "mennyt liian pitkälle" eli pelottaa miehiä, koska valta-asetelma on kääntynyt päälaelleen

Vierailija
19.03.2018 |

Tämä on tullut väistämättä mieleeni näitä keskusteluja seuratessa. Itketään sitä, kuinka viattomia miehiä ristiinnaulitaan ja kuinka tuhotaan toisilta ura ja elämä yhden peffantaputtelun takia.

Kummasti vaan naisilta on saatettu aiemmin pilata koko elämä kajoamalla ilman lupaa tai käyttämällä valtaansa ja auktoriteettiaan väärin. Meille naisille on tehty selväksi jo rintojen kasvaessa, että vartalomme ei kuulu meille.

Nyt tämä valta onkin sitten yhtäkkiä meillä naisilla ja voi pojat, lisää on vielä tulossa.

Minä ainakin liityn ilolla hysteerisen lynkkausjoukon jatkoksi tilaisuuden tullen. Teen numeron jokaisesta ahdistelijasta tai raiskaajasta ja joka kerta se taakka, jota olen omista ja ystävien kokemuksista väsyneenä mukanani kantanut, on hieman kevyempi. Jokainen putoava pää saa minut tuntemaan, että naisena minulla on sittenkin voimaa ja valtaa.

En yhtään ihmettele, että miehiä pelottaa.

Kommentit (528)

Vierailija
121/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ainakaan pelota. Jos ei tiedä miten naista tulee lähestyä ihmisenä niin voi kyllä katsoa peiliin. Minulla ei ainakaan ole ollut ongelmaa tämän suhteen.

M35

Iso peukku sulle! Onneksi on miehiä, jotka eivät perusta elämäänsä toisten alistamiselle ja väheksynnälle!

Vierailija
122/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan. Kun valta vaihtuu, niitä sietääkin pelottaa, jotka ovat kohdelleet toisia ihmisiä kuin paskaa. Olen ap:n kanssa samoilla linjoilla. Ihanaa, että voin vihdoinkin kertoa ahdistelusta ilman, että OMA maineeni menee. Syylliselle rangaistus ja uhrille vapaus, vihdoinkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aivan yhtä pelottavaa, kuin Hitlerin ja natsien valtaannousu. Tuolloin asetelma kääntyy niinpäin, että "saksalaiset" nouusivat päälaelleen taloudellisesti ja osaamisessaan menestyneistä juutalaisista, sillä seurauksella että Saksa lopulta lyhistyi vuosikymmeniksi.

Nyt on asetelma meillä sellainen, että palkkaa pitäisi myöntää kuin viikkorahaa, eikä palkata "vastuusta". Vastuunkanto tulee valitettavasti lyhistymään pitkäksi aikaa, tässä hulluuden keskellä, jossa syyllisenä ovat nyt 50-70-lukujen vasemmistolaisen kasvatettu polvi, joka vain valittaa eikä tunne vastuuta.

Naisten pitäisi kyllä muuttua siitä sukupuoli genreestä miehisempään ja loogisempaan, eikä niin, että "naisellisella tunteilulla" ja vaatimuksilla pelkästään kuoritaan kerma.

Elämme nyt historian toisintoa 80-vuoden takaa, jossa siis tapahtui natsien nousu. Parikymmentä vuotta aiemmin tosin tapahtuin neuvostoliitossa kansannousu auktoritäärien ja älymystön verellä.

Nyt tämä veri vuotaa toki vain nenästä, mutta älymystön henkinen paine ja henkinen väkivalta on sama, ajaton.

Yllättävä veto. Natsikortin käyttöä voisi olettaa monissa muissa keskusteluissa, mutta että tässä :O  Eikä natsikortin käyttö ole juuri koskaan hyvästä.

Vierailija
124/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa oleva nainen. En halua, että kukaan muu kuin mieheni koskee vartalooni. Sillä ei ole väliä, onko lääppijä komea vai ei, en halua lääpintää. En halua kuulla rasvaisia juttuja kehostani enkä kuvailuja siitä, millaisia mielenliikkeitä se aiheuttaa. En halua mitään huomiota ulkonäöstäni muilta miehiltä, sillä olen saanut tarpeekseni kähmimisestä ja ahdistelusta. Ainoastaan mieheni kehut otan vastaan.

En edes pukeudu paljastavasti, vaan suht konservatiiviseti. Silti tasaisin väliajoin tulee joku idiootti törkyturpa rasvanäppiensä kanssa lääppimään. Vaikka näkee sormuksen. Vihaan sitä. Vihaan sitä, että minut nähdään ensisijaisesti runkkualustana, ei ihmisenä. Vihaan sitä, ettei itsemääräämisoikeuttani kunnioiteta. Joku uli tuossa itkikin, että on sitten kuivan asiallinen työkavereitakin kohtaan. Pliis, tee se.

Sun kyllä kannattais jutella jonkun ammattilaisen kanssa. Noin syvä viha ja inho kertoo jo mielenterveydellisistä ongelmista.

Ja sinun kannattaisi palata peruskouluun harjoittelemaan sitä kuuluisaa luetunymmärtämistä. Toisaalta jos ei osaa lukea eikä ymmärtää lukemaansa, niin voin kuvitella, että sosiaaliset tilanteet ovat vielä vaikeampia hahmottaa. Ennen kuin saat lukutaitosi kuntoon ja saat petrattua sosiaalisia taitojasi, niin pysy kaukana naisista, kiitos.

Vierailija
125/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Kun valta vaihtuu, niitä sietääkin pelottaa, jotka ovat kohdelleet toisia ihmisiä kuin paskaa. Olen ap:n kanssa samoilla linjoilla. Ihanaa, että voin vihdoinkin kertoa ahdistelusta ilman, että OMA maineeni menee. Syylliselle rangaistus ja uhrille vapaus, vihdoinkin!

Sääliksi käy ei-stereotyyppisen-komeita miehiä. Saavat rangaistuksen siitä, että syntyivät vaatimattoman näköiseksi.

Vierailija
126/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamen

Vierailija
127/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meetoo toimii loistavasti. Ilmapiiri työpaikoillakin paranee kun urvelot lopettavat rasvaisten juttujensa sössöttämisen.

Vierailija
128/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy ei-stereotyyppisen-komeita miehiä. Saavat rangaistuksen siitä, että syntyivät vaatimattoman näköiseksi.

Kyllä kaikki miehet saavat edelleen lähestyä naisia, mikään pakko ei ole ahdistella.

Vierailija
129/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kyllä kannattais jutella jonkun ammattilaisen kanssa. Noin syvä viha ja inho kertoo jo mielenterveydellisistä ongelmista.

Samaa mieltä. Pelottavaa, että joku voi oikeasti olla noin ahdistunut miehistä.

Vierailija
130/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa, tämän kommentin kirjoittajallakin on äänioikeus!

Vierailija
131/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Pelottavaa, että joku voi oikeasti olla noin ahdistunut miehistä.

Ihan hyvä että pelkäätte. Jos naiselle ei osaa puhua asiallisesti, niin on syytäkin pelätä.

Vierailija
132/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ainakaan pelota. Jos ei tiedä miten naista tulee lähestyä ihmisenä niin voi kyllä katsoa peiliin. Minulla ei ainakaan ole ollut ongelmaa tämän suhteen.

M35

Iso peukku y! Onneksi on miehiä, jotka eivät perusta elämäänsä toisten alistamiselle ja väheksynnälle!

Tämä! Keskustelupalstoilla önisevät tasa-arvokriittiset ressukat eivät edusta koko miessukupuolta.

Vierailija
133/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua mitään huomiota ulkonäöstäni muilta miehiltä, sillä olen saanut tarpeekseni kähmimisestä ja ahdistelusta. Ainoastaan mieheni kehut otan vastaan.

Eli kommentti: "näytätpäs sinä hyvältä tänään", "tai sulla on uus tukka, sopii tosin hyvin", on jo liikaa?

Vierailija
134/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HooMoilanen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua mitään huomiota ulkonäöstäni muilta miehiltä, sillä olen saanut tarpeekseni kähmimisestä ja ahdistelusta. Ainoastaan mieheni kehut otan vastaan.

Eli kommentti: "näytätpäs sinä hyvältä tänään", "tai sulla on uus tukka, sopii tosin hyvin", on jo liikaa?

Miksi koet tarpeelliseksi kommentoida tuolla tavalla työkaverille tai tuntemattomalle? Miksi et voi pysyä ihan vain asialinjalla? Tuollainen kommentointi ei ole vielä ahdistelua, mutta turhaa se on. Ja kaikki eivät koe sitä imartelevana.

Vierailija
135/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten oma maine on tähän mennessä mennyt? Seksuaalirikosten tuomioiden yhteydessä ei kerrota tekijän henkilötietoja uhrin yksityisyyden säilyttämiseksi. Rikollisia on rangaistu niin pitkään kuin oikeuslaitos on ollut olemassa.

Sen mitä #metoo toki sallii on kenen tahansa tuomitseminen somessa ilman mitään todistusaineistoa, rikostutkimusta ja oikeuslaitosta.

#metoo on nykyajan noitajahti, missä ruumiita tulee hysteerisen mustamaalaamisen seurauksena päivittäin.

Vierailija
136/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi koet tarpeelliseksi kommentoida tuolla tavalla työkaverille tai tuntemattomalle? Miksi et voi pysyä ihan vain asialinjalla? Tuollainen kommentointi ei ole vielä ahdistelua, mutta turhaa se on. Ja kaikki eivät koe sitä imartelevana.

Yritän ymmärtää miksi se on ahdistavaa.  Eli jos noin ei voi tehdä, se sopii kyll minulle, sillä ei se ole minulta mitään pois.

Tähän saakka ole todennut esim. uusista silmälaseista tai kampauksesta, että näyttää hyvältä, tai avannut ovia naispuolisille kollegoille, mutta enää en taida tuota tehdä. Onpahan vähemmän mahdollisuuksia loukata ketään.

Vierailija
137/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän ymmärtää miksi se on ahdistavaa.  Eli jos noin ei voi tehdä, se sopii kyll minulle, sillä ei se ole minulta mitään pois.

Tähän saakka ole todennut esim. uusista silmälaseista tai kampauksesta, että näyttää hyvältä, tai avannut ovia naispuolisille kollegoille, mutta enää en taida tuota tehdä. Onpahan vähemmän mahdollisuuksia loukata ketään.

Ihan hyvä ettet tee. Työkavereiden ulkonäön kommentointi ei kuulu työpaikalle. Tuskin kommentoit miespuolisten kollegojen ulkonäköä, että oletpas komea tänään jne. joten miksi ihmeessä teet sitä naisille?

Vierailija
138/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[

Ihan hyvä ettet tee. Työkavereiden ulkonäön kommentointi ei kuulu työpaikalle. Tuskin kommentoit miespuolisten kollegojen ulkonäköä, että oletpas komea tänään jne. joten miksi ihmeessä teet sitä naisille?

Hö, todellakin kommentoin. Viimeksi eilen kun miespuolinen kollega oli pukeutunut tyylikkäästi, totesin hänen olevan särmän näköinen jannu uudessa pikkutakissaan.

Aikamoista, jos ei tuotakaan olis saanut sanoa.

Vierailija
139/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta feminisoituu kirjoitti:

The future is female!

Nainen minut mieheksi synnytti ja näillä nyt toistaiseksi on mentävä ja mennään todennäköisesti maailmassa jatkossakin, sori vaan...

Vierailija
140/528 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa sanotaan että valta-asema on kääntynyt päälaelleen. Valta-aseman ei pitäisi olla kummallaan päällä vaan kaikkien ihmisten pitää kohdella kaikkia ihmisiä ihmismäisesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä