Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

#metoo on "mennyt liian pitkälle" eli pelottaa miehiä, koska valta-asetelma on kääntynyt päälaelleen

Vierailija
19.03.2018 |

Tämä on tullut väistämättä mieleeni näitä keskusteluja seuratessa. Itketään sitä, kuinka viattomia miehiä ristiinnaulitaan ja kuinka tuhotaan toisilta ura ja elämä yhden peffantaputtelun takia.

Kummasti vaan naisilta on saatettu aiemmin pilata koko elämä kajoamalla ilman lupaa tai käyttämällä valtaansa ja auktoriteettiaan väärin. Meille naisille on tehty selväksi jo rintojen kasvaessa, että vartalomme ei kuulu meille.

Nyt tämä valta onkin sitten yhtäkkiä meillä naisilla ja voi pojat, lisää on vielä tulossa.

Minä ainakin liityn ilolla hysteerisen lynkkausjoukon jatkoksi tilaisuuden tullen. Teen numeron jokaisesta ahdistelijasta tai raiskaajasta ja joka kerta se taakka, jota olen omista ja ystävien kokemuksista väsyneenä mukanani kantanut, on hieman kevyempi. Jokainen putoava pää saa minut tuntemaan, että naisena minulla on sittenkin voimaa ja valtaa.

En yhtään ihmettele, että miehiä pelottaa.

Kommentit (528)

Vierailija
1/528 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ainakaan pelota. Jos ei tiedä miten naista tulee lähestyä ihmisenä niin voi kyllä katsoa peiliin. Minulla ei ainakaan ole ollut ongelmaa tämän suhteen.

M35

2/528 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota! Minä olen #heforshe -mies.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/528 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miehenä sitä mieltä, että tämä on yksi parhaista asioista mitä viime vuosina on tapahtunut ja merkittävä vedenjakaja kulttuurisesti.

Vierailija
4/528 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Julkisesti #meetoon lynkanneet syyllistyvät itse seksuaaliseen ahdisteluun ja naisten alistamiseen sekä mitätöintiin. Ovat ahdistuneita, kun tämä harrastus tuodaan näkyväksi ja tuomitaan. Sellaiset miehet ovat ennen hyötyneet tavalla tai toisella tästä ahdistelun kulttuurista ja nyt he ovat vaarassa menettää valta-asemansa. Siksi itku ja poru. Kuka nyt menetetyistä eduista ei itkisi...

Vierailija
5/528 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ainakaan pelota. Jos ei tiedä miten naista tulee lähestyä ihmisenä niin voi kyllä katsoa peiliin. Minulla ei ainakaan ole ollut ongelmaa tämän suhteen.

M35

Ei se teitä pelotakaan, jotka tiedätte miten käyttäytyä ja kohdella toisia ihmisiä asiallisesti. Sellaiset kokevat ongelmaksi, jotka lääppivät ja ahdistelevat. On nimittäin huomattu ihan konkreettisesti.

Vierailija
6/528 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ollut #MeToo :ta minun nuoruudessani. Mieheni ja minun suhteeni alkoi, kun mies taputteli peppuani pariin otteeseen ensimmäisessä työpaikassani. Nyt onnellista yhteiseloa takana 24 vuotta ja löytyypä meiltä pari lastakin. Silloin kun minä olin nuori vanhemmat naiset opettivat nuorille tytöille, että jos joku mies ylittää rajan niin sitä potkitaan munille ja annetaan sen kuulla kunniansa. Nykyiset legginssejä käyttävät, instagramiin addiktoituneet, erityisherkät tytöt ovat niin nössöjä, että eivät uskala sanoa ei. Eihän siinä mies tiedä mikä on sallittua ja mikä ei.

Vierailija
7/528 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ollut #MeToo :ta minun nuoruudessani. Mieheni ja minun suhteeni alkoi, kun mies taputteli peppuani pariin otteeseen ensimmäisessä työpaikassani. Nyt onnellista yhteiseloa takana 24 vuotta ja löytyypä meiltä pari lastakin. Silloin kun minä olin nuori vanhemmat naiset opettivat nuorille tytöille, että jos joku mies ylittää rajan niin sitä potkitaan munille ja annetaan sen kuulla kunniansa. Nykyiset legginssejä käyttävät, instagramiin addiktoituneet, erityisherkät tytöt ovat niin nössöjä, että eivät uskala sanoa ei. Eihän siinä mies tiedä mikä on sallittua ja mikä ei.

Pitääkö naisten siis opettaa miehille mikä on sallittua ja mikä ei? Vaikka nämä olisivat samanikäisiä?

Vierailija
8/528 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metoo on vaan hyvä keino saada selville yhteiskunnan mätäpaiseet. Ketään normaalia ihmistä ei jaksa kiinnostaa tippaakaan.

Vierailija
9/528 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30 ja latino kirjoitti:

Et kuitenkaan #heforhe tai #sheforhe?

Vierailija
10/528 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja puolustautuminen kuten munille potkiminen on nykyään väkivaltaa, mistä saa syytteen. Jos nainen/tyttö on alle 18, niin myös lasu perheelle!

11/528 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M30 ja latino kirjoitti:

Voin olla myös #heforhe. She:ksi muuttuminen on jo vähän hankalampaa näin miehenä.

Jos näen seksuaalista häirintää niin menen väliin. Pari kertaa olen Suomessakin keskeyttänyt epäilyttävän tilanteen, molemmilla kerroilla on naista ahdisteltu. Toki autan yhtä mielelläni miestä pulassa.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
12/528 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se huutaa koviten joka pelkää eniten.

Kenellä on syytä pelätä ahdistelijoiden paljastumista? Kenellä?

Vierailija
13/528 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille, jotka vastustatte "metoota": Voisitte ajatella, miten haluatte tyttäriänne kohdeltavan.

Vierailija
14/528 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistelijoilla puntit tutisee, normaaleilla miehillä ei hätää.

Vierailija
15/528 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se huutaa koviten joka pelkää eniten.

Kenellä on syytä pelätä ahdistelijoiden paljastumista? Kenellä?

Käräjillä on tuomari, syyttäjä ja poliisi eri henkilöitä hyvästä syystä. Metoo:ssa he ovat yksi ja sama henkilö. Älykkäimmät näkevät ongelman.

Vierailija
16/528 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalit miehet ja naiset maksavat kovimman hinnan.

Vierailija
17/528 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampanjassa on kyse nimenomaan puolensa pitämisestä.

Arvostan kovasti Suomalaisia miehiä, jotka kyllä tietävät mikä käytös on sallittua ja mikä ei. Eivät he ole tyhmiä, vaikka viimeisessä lauseessa siihen suuntaan vihjasitkin.

Vierailija
18/528 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30 ja latino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30 ja latino kirjoitti:

Voin olla myös #heforhe. She:ksi muuttuminen on jo vähän hankalampaa näin miehenä.

Jos näen seksuaalista häirintää niin menen väliin. Pari kertaa olen Suomessakin keskeyttänyt epäilyttävän tilanteen, molemmilla kerroilla on naista ahdisteltu. Toki autan yhtä mielelläni miestä pulassa.

Mitäpä jos vaan jättäisit sen cock blockkaamisen vähemmälle.

Vierailija
19/528 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä. Ei minkäänlaista kunnioitusta lakijärjestelmää ja todisteiden näyttämistä kohtaan. Pelkkä naisen sana muka riittää.

Vierailija
20/528 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalit miehet ja naiset maksavat kovimman hinnan.

Miksi niin?