Kaappaus keittiössä, onko tämä nyt se perhe missä mies söi lasten vanukkaat?
Kommentit (91)
Urpo toi äiti. Ois opetellut ensin kokkaamaan ja sitten vasta tehnyt lapset. Tollaset huonot elintavat periytyy 😣
Ärsyttää tää perhe heti alkumetreillä kun äiti on noin avuton.
Valtaosassa perheitä tilanne on juuri tuollainen, vanukasmiesmäinen.
Vaimoparat.
Lapsiparat.
Vanukasparat...
Mutta onhan niillä ruokatarpeita kaapit ja jääkaappi täynnä.
Mies vaikuttaa jopa ihan järkevältä mutta äiti on ihan tyhjäpää. Ja menee sit viel telkkariin.
Ruokaa ei oo todellakaan vaikea tehdä. Jokainen oppii jos vaan viitsii opetella. Tuo nainen on vaan laiska!
Musta on järkyttävää että lapsille syötetään tollasta!!!! Ja samaa mieltä naisen laiskuudesta. Pistää vihaks tollanen.
Tuo Kape on vaan niin ihana..... :) :)
Minun mielestäni tuo mies vaikuttaa siltä, että on naisen tossun alla kun ei uskaltanut ilmaista mielipiteitään, että haluaisi ruoaksi erilaista ruokaa. Tosin mies olisi myös itse voinut alkaa kokkaamaan ja opettelmaan vaimonsa kanssa kokkaamista.
No läskisoosiako siellä nyt aletaan tehdä! Tai siis sianlihakastiketta. Vanhojen miesten ruokaa.
Vetäisivät kännit ensin ja sit kännikokkaamista..
Miksei se ukko kokkaa niitä perunaruokiansa töiden jälkeen? Ärsyttää toi asenne, että jos on lasten kanssa kotona, ei työssäkäyvän tarvii tehdä mitään.
Avokadon syöminen pelottaa, hohhoijaa! Avokadot onkin niin pelottavia...
Ja mestarikokki-Kape laittoi sitten lusikan suoraan suustaan yhteiseen smoothiin.
Tekee tuholaismyrkyissä kylpeneistä hedelmistä terveys-smoothieee..haluuko Kape ne hengiltä?
Miksei vanhemmat oo opettanut noille ruoanlaittoa?! Että pitää mennä televisioon opettelemaan. En kestä tollasta uusavuttomuutta.
Nainen vaan naureskelee koko ajan, ihan teini. Mua ei naurattaisi jos syöttäisin lapsilleni tollasta sontaa! 😣
Vierailija kirjoitti:
Ja mestarikokki-Kape laittoi sitten lusikan suoraan suustaan yhteiseen smoothiin.
Kuvottavaa. Double dip. Yöööööööök.
On