Kaappaus keittiössä, onko tämä nyt se perhe missä mies söi lasten vanukkaat?
Kommentit (91)
No mutta jääsalaattikin on parannus pelkkiin eineksiin :)
Vierailija kirjoitti:
Kai isäkin lynkattais jos ois kotona tekemättä mitään! Tässä tapauksessa kuitenkin kävi töissä.
Mä en oo tiennyt, että lapsi pääsee tarhaan, jos vanhempi on kotona toisen lapsen kanssa?
Päiväkotiin.
Suomessa on subjektiivinen päivähoito-oikeus eli kaikilla lapsilla on oikeus varhaiskasvatukseen. Elokuussa 2016 tuli voimaan uusi laki, jonka mukaan kunnat voivat halutessaan rajata tätä oikeutta. Monet Suomen kunnat rajoittavatkin nyt tätä oikeutta rajaamalla varhaiskasvatuksen 20 viikkotuntiin niille lapsille, joiden toinen tai kummatkin vanhemmat ovat kotona syystä tai toisesta.
Ärsytti naisen uusavuttomuus mutta hyvä että sentään hakivat apua!
Kaikkea hyvää heille!
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo tiennyt, että lapsi pääsee tarhaan, jos vanhempi on kotona toisen lapsen kanssa?
No, oma esikoiseni (kohta 6v) käy päiväkodissa 20h/vk, vaikka olen nuoremman (1v) kanssa kotona. Ai miksi? Siksi, koska tuon ikäiselle uskon jo päiväkodin varhaiskasvatuksesta olevan hyötyä ja hän siellä itse tykkää olla, kun on tutut kivat kaverit. Ei kuuluta kirkkoon eli srk:n kerhoihin ei asiaa, ja muita sopivia ei täällä oikein olekaan, mihin lapsi voisi yksinään mennä muutamaksi tunniksi.
Tämän ohjelman lapsi ei toki ollut niin vanha kuin esikoiseni, mutta syitä voi olla monia päivähoidolle. Esim. kehitysviivästymät.
Olipa kamalat lävistykset rouvalla naamassa!
Vissiin joku kromosomipoikkeama on sillä tytöllä. Äiti on kirjoittanut siitä blogissa.
Aikuiset naiset ja käyttäytyy alaarvoisesti järki päähän jos ei oo hyvää sanottavaa niin eikö voi pitää mölyt mahassa naurettavaa miten lapsellisia voi ihmiset palstoilla olla
Miten tuo akka pystyy imee munaa kun on huulet täynnä rautaa? Ukolla oltava ohut pili..
Sääliksi käy lapset, kun eivät saa terveellistä ruokaa. Toinen tosin saa päiväkodissa vähän monipuolisempaa. Vanukkaiden hinnoilla saisi jo hedelmiä rutkasti. Pelkkää laiskuutta tuo on. Ostaisi jonkun helpon peruskeittokirjan, siitä homma lähtisi pikkuhiljaa sujumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, oma esikoiseni (kohta 6v) käy päiväkodissa 20h/vk, vaikka olen nuoremman (1v) kanssa kotona. Ai miksi? Siksi, koska tuon ikäiselle uskon jo päiväkodin varhaiskasvatuksesta olevan hyötyä ja hän siellä itse tykkää olla, kun on tutut kivat kaverit. Ei kuuluta kirkkoon eli srk:n kerhoihin ei asiaa, ja muita sopivia ei täällä oikein olekaan, mihin lapsi voisi yksinään mennä muutamaksi tunniksi.
Tämän ohjelman lapsi ei toki ollut niin vanha kuin esikoiseni, mutta syitä voi olla monia päivähoidolle. Esim. kehitysviivästymät.
Seurakunnan kerhoihin pääsee kyllä, vaikka ei kirkkoon kuuluisikaan.
Eri asia sitten, jos se on vahvasti vastoin omaa vakaumusta.
Kai isäkin lynkattais jos ois kotona tekemättä mitään! Tässä tapauksessa kuitenkin kävi töissä.