Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaappaus keittiössä, onko tämä nyt se perhe missä mies söi lasten vanukkaat?

Vierailija
19.03.2018 |

?

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää tästä jaksosta: miten voi olla noin uusavuton toi muikkeli!

Vierailija
42/91 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei se ukko kokkaa niitä perunaruokiansa töiden jälkeen? Ärsyttää toi asenne, että jos on lasten kanssa kotona, ei työssäkäyvän tarvii tehdä mitään.

Ja kotona makaavan loisen ei tarvitse tehdä mielestäsi mitään?

Kotihommat voi jakaa uudelleen. Mies tekee ruuan ja nainen taas jonkun sellaisen homman minkä mies olisi tehnyt töiden jälkeen. Ei se ole sen vaikeampaa.

Mies tekee raskasta fyysistä varastotyötä ja mamma shoppailee päivät pitkät nettikirppiksillä.

Tasajakohan toi tosiaan onkin.

Samoin se on teillä muillakin kotonamakaajilla, päivä menee av-palstalla roikkuen ja lapset on heitteillä.

Mutta mies on sitten se paha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen ärsyttävä jakso!

Vierailija
44/91 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa, näyttää pelottavalta, pelottaa.... 

Vierailija
45/91 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanessa ja Josefina. Kunnon Koivukylä-nimet.

Mies vaikuttaa suht normaalilta, ihme että katselee noin avutonta muijaa!

Vierailija
46/91 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta, mutta miksi ihmeessä nuori nainen on pilannut ulkonäkönsä noilla järkyttävillä lävistyksillä? Minua suorastaan puistattaa ja kuviottaa.

Vierailija
47/91 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköän äidiksi haluavan ajaa "äitikortti" (vastaisi ajokorttia), Tämä äiti kun ei tunnu ymmärtävän mitään lapsiensa ruokahuollosta ja taloudenhoidosta. Kuinka voi olla noin avuton hihitysautomaatti.

Vierailija
48/91 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo pariskunta oli uusimmassa Vauva lehdessä. Nainen oli kotiäitinä ja mies varastotyöntekijänä. Äidin harrastuksiin kuulu ostella kalliita lastenvaatteita jostain Face ryhmistä ym. Miehen kommenti oli" aluksi mietin tarvitseeko lapsi 30 pipoa, nykyisin ummärrän paremmin ym. Oli mainittu Gugguut ym ja kuinka muita harmittaa kun pienituloisetkin pukevat lspsensa hyvin. No tämän jakson nähdessä, ymmärrän vielä vähemmän.

Kotiäiti jonka lapsi on päiväkodissa? Voin sanoa että kyllä minua työssäkäyvänä harmittaa kun ei ole laittaa 800 e kuukaudessa ruokaan ja vielä päälle ostaa taaperolle 30 ylihintaista pipoa.

Vierailija
49/91 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvan paita valuu kohta pois päältä.

Vierailija
50/91 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Suomessa oon helppoa! Muija on vaan kotona yhden lapsen kanssa kun päiväkoti hoitaa toisen eikö silti viitti edes ruokaa tehdä!!!! Näen kyllä punaista.

Vierailija
51/91 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vispipuurokin syötiin suoraan kattilasta, voi elämän kevät!

Vierailija
52/91 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niin white trash toi nainen. Lapsia pitää tehdä, mutta sitten ei hoideta eikä ruokita. Hyi hitto!

Vierailija
53/91 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä nuo lapset ovat?

Vierailija
54/91 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ois pitänyt katsoa, alkoi vain ärsyttämään.

800€ laitetaan ruokaan mutta silti lapset syö eineksiä. Nainen vaan loisii kotona. Miten pitää tollasetkin asiat opettaa erikseen! Miten koulusta pääsee läpi oppimatta mitään?!

Vierailija
55/91 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut vähän kiloja lisää hyvän ruuan myötä!?!

Vierailija
56/91 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisiköän äidiksi haluavan ajaa "äitikortti" (vastaisi ajokorttia), Tämä äiti kun ei tunnu ymmärtävän mitään lapsiensa ruokahuollosta ja taloudenhoidosta. Kuinka voi olla noin avuton hihitysautomaatti.

Joo ja isien isikortti.

Vierailija
57/91 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä, että moni asia on avartunut.

Niin, se sipuli ei vissiin hypännytkään kurkkuun tai avokado käyny käsiksi.

Vierailija
58/91 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis.. tuo nainen ei osannut syödä edes haarukalla ja veitsellä, pisti silmään noissa syömiskohtauksissa. :D On kyllä aivan pihalla, hämmentää miten jotkut ovat noin kädettömiä keittiössä. Toivottavasti tuon jälkeen lapset ja he itse ovat saaneet ravitsevampaa ruokaa.

Vierailija
59/91 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 22, ja jotenkin järkyttävää miettiä, että tuo äiti on minua nuorempi ja nirsoilee noin paljon ja toistelee, että sitä pelottaa ruoka-ainekset. Todella uusavutonta meininkiä ja 2 pienen lapsen äitikin vielä. Tässä näkee, että avuttomien ei pitäisi lisääntyä. Hoitaisi ensin oman elämänsä kuntoon, koska tuollaiset tavat oppii muksu.

Vierailija
60/91 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin 22, ja jotenkin järkyttävää miettiä, että tuo äiti on minua nuorempi ja nirsoilee noin paljon ja toistelee, että sitä pelottaa ruoka-ainekset. Todella uusavutonta meininkiä ja 2 pienen lapsen äitikin vielä. Tässä näkee, että avuttomien ei pitäisi lisääntyä. Hoitaisi ensin oman elämänsä kuntoon, koska tuollaiset tavat oppii muksu.

*olen 22v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä