Tinder-turhautuminen
Aloitan aina keskustelun miehen kanssa, jos minä olen se, joka mätsää viimeisenä (eli mun painaman sydämen jälkeen tulee välittömästi match), ja silloinkin jos mies on se joka mätsää viimeisenä, niin aloitan keskustelun seuraavana päivänä, jos mies ei ole siihen mennessä aloittanut. Hyvin moni mies jättää vastaamatta, tai jos vastaa, niin keskustelu kuolee hyvin pian ilman mun panostusta. Ja tosiaan, kukaan mies ei ole koskaan aloittanut keskustelua. En ymmärrä mihin miehet käyttää tinderiä, jos ne ei edes halua keskustella/tavata? :D Moni sanoo että tinder on vaan panosovellus, mut aika vaikea on edes panna jos ei haluta keskustella ja sopia tapaamista, noin niin kuin esimerkiksi :D
Argh. En tapaa miehiä töiden kautta, en tykkää käydä baareissa ja harrastuksina mulla on vaan juokseminen ja luovat puuhat (maalaaminen, kirjoittaminen), joten missä hitossa mä tapaan miehiä?? Kavereiden kaveritkin on kaikki varattuja joten eipä sitä kauttakaan hirveästi löydy ketään. Luulin, että nettideittiaikana olis helppoa löytää mies...
Kiitos ja anteeks. Turhauttaa.
Kommentit (373)
Vierailija kirjoitti:
Mä en vastaa jos nainen laittaa vain hymiön viestin aloitukseks tai pelkkä moi/hei/terve. Vähän eforttia peliin naiset. Voit vaikka sanoo et onpas sulla kiva paita tos sun kakkoskuvas tjsp.
Saat siis ilmeisesti pilvin pimein viestejä naisilta, jos voit noin valikoida.
Itse vastaan ihan kaikkiin saamiini viesteihin (ihan jo kohteliaisuudesta), vaikka siinä olisi ihan vaan se tervehdys, ja paljon hyviä keskusteluja on kehkeytynyt ja treffeilläkin tullut monen kanssa käytyä.
N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No M29, saitko jo viestiä?
Minä jäin seuraamaan ketjua vain koska toivon että tästä tulee jotain ja jompikumpi tulee päivittämään tilanteen :D
En ainakaan minä ole laittanut viestiä. En uskalla :( Mutta ehkä se N29(?) laittaa?
ap
Ei se ole sen kummallisempaa kuin siellä tindereissä viestin laittaminen. Ei se sulle mitään virusta lähetä kun et vaan avaa yhtään linkkiä :D
Voit vaikka aloittaa "moi Käytkö usein palstalla? "
Hah. Kaks äijää jo laittanut viestiä (toinen sentään asiallisesn, mut luuli mua ap:ksi... ei luulis että missään viestissä ois käyny epäselväks)... Mikä siin on ettei lue vaan späämmää ekaan sähköpostiin jotain peppupanoista? Mut kehotin kääntymään homoviihdesaitin suuntaan sille peppupanijalle (olettaisin olleen mies... jos mieheks kehtaa kutsua)
Ois mukava jutella AP:n kanssa ku tais olla myös pääkaupunkiseudulta :)
M29
Vierailija kirjoitti:
Hah. Kaks äijää jo laittanut viestiä (toinen sentään asiallisesn, mut luuli mua ap:ksi... ei luulis että missään viestissä ois käyny epäselväks)... Mikä siin on ettei lue vaan späämmää ekaan sähköpostiin jotain peppupanoista? Mut kehotin kääntymään homoviihdesaitin suuntaan sille peppupanijalle (olettaisin olleen mies... jos mieheks kehtaa kutsua)
M29
Tämä muuttui hauskaksi :D toivottavasti nyt myös sinkkunaiset rohkaistuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ehkä sitten olen tylsä. Mutta on tosi outoa, että kyllä se juttu luistaa kun mä jaksan olla aktiivinen, mutta jos "heitän pallon" miehelle, niin keskustelu kuolee eikä miehiä näköjään kiinnosta tutustua muhun yhtään. Ja mä olen yrittänyt eri tekniikoita! Olen keskustellut syvällisiä, olen keskustellut panojuttuja, olen keskustellut miehen kiinnostuksenkohteista, ja mikään, mikään ei muuta sitä faktaa että juttu ei etene minnekään. Olen ihan suoraan ehdottanut tapaamista (kahvia, kävelyä, jotain yhteistä aktiviteettia yms.), olen ehdottanut jopa panemista (tällä oli kaikkein nihkeimmät seuraukset, eli miehet ei selkeästikään halua tällaista naista), olen vihjaillut että olisi kiva nähdä (jotta mies voi itse ehdottaa tapaamista jos se on hänelle "se tärkeä juttu miehenä"), olen ollut vihjaamatta tapaamisesta mitään jotta voidaan ensin tutustua, ja mikään ei vaan toimi!
Ehkä musta paistaa epätoivo ja turhautuminen? Tai ehkä tinder on vaan aikansa elänyt. Tykkään tästä jälkimmäisestä vaihtoehdosta enemmän :D
ap
Siis miten ylipainoinen tai epäviehättävä kasvoista olet?
Tosiasia on, että miehet lähes joutuvat anelemaan treffejä tinderissä..
Niin sinä. Ei normaalit miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Tämä muuttui hauskaksi :D toivottavasti nyt myös sinkkunaiset rohkaistuu!
Aattelin, että vois olla viihdyttävä yksityskohta. xD
Kyl yksi nainenkin laittoi, mut on sen verran kaukaa, ettei ehkä heti treffeille päätyis; sääli sinänsä ja en sulje pois, vaikka en kaukosuhdetta etsis.
M29
Vaihtoehtoja on kaksi:
1) Olet todella ruma/lihava
2)Olet trolli
Jopa kuvattomat nettitreffi-ilmoitukset saavat satoja viestejä viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtoja on kaksi:
1) Olet todella ruma/lihava
2)Olet trolli
Jopa kuvattomat nettitreffi-ilmoitukset saavat satoja viestejä viikossa.
Mitä niillä sadoilla viestillä tekee jos keskustelu ei jatku?
Kuulostaa kyllä oudolta. Saan matchin melkein jokaisesta tykkäyksestä, ja vähintään puolet matcheistä aloittaa keskustelun. Siinä olen kyllä samaa mieltä, että itse ei naisena kannata keskustelua aloittaa - ne eivät koskaan johda minnekään, koska jos mies olisi ollut kiinnostunut, hän olisi kyllä itse keskustelun aloittanut. Treffeillä saisin käydä vaikka joka ilta, jos haluisin... Olisi mielenkiintoista kuulla millainen teksti aplla on? Sen on pakko olla jotain joka karkottaa miehet, jos kerran naamassakaan ei ole vikaa.
Se on jo sanottu, AP on trolli.
Tai sitten todella epätavallisen ruma...netissä on naisten markkinat, ja pitää olla todella poikkeava jos jää huomiotta.
Tiedostaisi sen kuitenkin itsekin jos rumuudesta johtuisi, ja siksi hän on trolli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää kyseisessä sovelluksessa ihmeelliset vaatimukset. Kerran kirjoitin kirosanan niin mies sanoi että on rumaa jos nainen puhuu rivosti eikä häntä kiinnosta enää. Kerran mies ehdotti kahvia ja minä drinkkejä, olen kuulemma sosiaalisesti estoinen alkoholisti.
Vähän hankalaa tuo kommunikaatio kun ei näe toisen eleitä ja ilmeitä. Ja kyllä, sama homma kuin aloittajalla, harva osaa keskustella. Keskustelut ei koskaan ala tai on tyyliä: "moi. mitä viikonloppuna? " Ja se siitä ...
Ja mitä vikaa tuossa aloituksessa on?
Tuota piirrettä mä en voi sietää naisissa, pelkästään kritisoitte miesten aloitusviestejä mutta ette tee asialle mitään että itse kysyisitte mieheltä jotain. Jos te olette muka niin syvällisiä niin johtakaa itse sitä keskustelua..
Kyllä tuo mainittu aloitus voittaa mennen tullen monta saamaani aloitusviestiä. Otetaan esimerkiksi vaikka "Nieletkö vai syljetkö? 🍆💦". :D
Itsekin koin vaikeaksi keksiä alotusviestiä niin ymmärrän, että se voi olla miehellekin vaikeaa ja tuosta viikonlopun suunnitelmista on hyvä lähteä luomaan keskustelua. :)
Kyllä luulen et vika on tässä kohtaa naisten vaatimuksissa. Epärealistisissa. Ja tinder luo harhan et kaikki on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää kyseisessä sovelluksessa ihmeelliset vaatimukset. Kerran kirjoitin kirosanan niin mies sanoi että on rumaa jos nainen puhuu rivosti eikä häntä kiinnosta enää. Kerran mies ehdotti kahvia ja minä drinkkejä, olen kuulemma sosiaalisesti estoinen alkoholisti.
Vähän hankalaa tuo kommunikaatio kun ei näe toisen eleitä ja ilmeitä. Ja kyllä, sama homma kuin aloittajalla, harva osaa keskustella. Keskustelut ei koskaan ala tai on tyyliä: "moi. mitä viikonloppuna? " Ja se siitä ...
Ja mitä vikaa tuossa aloituksessa on?
Tuota piirrettä mä en voi sietää naisissa, pelkästään kritisoitte miesten aloitusviestejä mutta ette tee asialle mitään että itse kysyisitte mieheltä jotain. Jos te olette muka niin syvällisiä niin johtakaa itse sitä keskustelua..
Älä yleistä, toi yksi nainen vaan haluaa jonkun "persoonallisemman" iskureplan tajuamatta että sen voi helposti kopioida tuhansille.
Mun nähdäkseni neutraali lähestyminen on oikein toimivan, mutta siitä olisi kyllä hyvä edetä nopeasti mielenkiintoisemmille vesille. Henk. Koht. Inhokkini on se että mua lähestytään "hei ihanuus" tai "hello beautiful" -tyyppisillä reploilla vain koska näytän naiselta.
Mutta tääkin on vain yksi mielipide. Kuvasta voi päätellä paljon: veikkaisin että jos on esimerkiksi selvästi meikannut niin joku "hello beautiful" saattais toimiakin.
Ap:lle ei vaan kelpaa. Täälläkin yksi mies lähestyi,mutta ei niin ei. Ei tässä ole oikeasti muuta ongelmaa. Mitkä on kriteerit?
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle ei vaan kelpaa. Täälläkin yksi mies lähestyi,mutta ei niin ei. Ei tässä ole oikeasti muuta ongelmaa. Mitkä on kriteerit?
No voi hyvät hyssykät, laitan sit tänään viestiä töiden jälkeen :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on miehenä vähän samat kokemukset. Naiset ei keskusteluita aloita ja vähän se on sitten itse kannateltava sitä keskustelua. Voi olla, että naisilla on useita keskusteluja yhtäaikaa eikä itse ole se kiinnostavin sillä hetkellä.
Minua ei kyllä haittaisi jos naiset aloittaisivat niitä keskusteluja enenmän kun kerta molemmat on mätsänneet eli lähtökohtaisesti molemmilla pitäisi olla kiinnostusta?
En tiedä onko muut miehet huomanneet, mutta itsestä alkanut tuntua että tinder puolipakottaa ostamaan goldin. Se panttaa mätsejä sinne goldimuurin taakse.
M35
Emmä usko että se mitään mätsejä panttaa. Ilmeisesti goldissa vaan pystyy näkemään suoraan että ketkä on tykänny susta ja sä voit tykätä takaisin. Koska nythän se on arpapeliä että tykkääkö sun tykkäämä tyyppi susta takaisin (ja ei todellakaan kannata painaa sydäntä jokaisen kohdalla varmuuden vuoksi, koska silloin tinderin algoritmi vaikeuttaa sun elämää eikä näytä sua enää kovin monelle tyypille).
ap
En paina tykkäystä kuin niille jotka oikeasti kiinnostaa. En ymmärrä tuota, että painetaan sydäntä vaikkei kiinnostaisi edes. Mitä hyötyä tai järkeä?
M35
Sama täällä. Painan jos kiinnostaa. On kolmenlaisia naisia tinderissä. NE jotka on joka kuvassa bikinit päällä hanuri pystyssä, niin ne menee lokeroon, vois kerran kaks tuuppaa mutta ei vakituiseksi huoli. Sit on niitä joilla naamasta pelkästään kuva monta kertaa, eli jotain jää kertomatta loppuruhosta. Sitten nämä, jotka oikeasti kiinnostaa.. Selkeitä kuvia ja ei esitä mitä eivät ole. Olen muutamalta kaverilta kysyny, että mitä mieltä jos siellä mimmi esittelee sulojaan, kaikki vastas et ei suhteeseen ,mutta vois käydä panemassa. Ei kovinkaa moni mies halua naista joka esittelee itteensä koko maailmalle.
Suloja ei saa esitellä, mutta pelkkä naamakuva ei kelpaa koska "ruho" ei ole näkyvillä? Asia selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on miehenä vähän samat kokemukset. Naiset ei keskusteluita aloita ja vähän se on sitten itse kannateltava sitä keskustelua. Voi olla, että naisilla on useita keskusteluja yhtäaikaa eikä itse ole se kiinnostavin sillä hetkellä.
Minua ei kyllä haittaisi jos naiset aloittaisivat niitä keskusteluja enenmän kun kerta molemmat on mätsänneet eli lähtökohtaisesti molemmilla pitäisi olla kiinnostusta?
En tiedä onko muut miehet huomanneet, mutta itsestä alkanut tuntua että tinder puolipakottaa ostamaan goldin. Se panttaa mätsejä sinne goldimuurin taakse.
M35
Emmä usko että se mitään mätsejä panttaa. Ilmeisesti goldissa vaan pystyy näkemään suoraan että ketkä on tykänny susta ja sä voit tykätä takaisin. Koska nythän se on arpapeliä että tykkääkö sun tykkäämä tyyppi susta takaisin (ja ei todellakaan kannata painaa sydäntä jokaisen kohdalla varmuuden vuoksi, koska silloin tinderin algoritmi vaikeuttaa sun elämää eikä näytä sua enää kovin monelle tyypille).
ap
En paina tykkäystä kuin niille jotka oikeasti kiinnostaa. En ymmärrä tuota, että painetaan sydäntä vaikkei kiinnostaisi edes. Mitä hyötyä tai järkeä?
M35
Sama täällä. Painan jos kiinnostaa. On kolmenlaisia naisia tinderissä. NE jotka on joka kuvassa bikinit päällä hanuri pystyssä, niin ne menee lokeroon, vois kerran kaks tuuppaa mutta ei vakituiseksi huoli. Sit on niitä joilla naamasta pelkästään kuva monta kertaa, eli jotain jää kertomatta loppuruhosta. Sitten nämä, jotka oikeasti kiinnostaa.. Selkeitä kuvia ja ei esitä mitä eivät ole. Olen muutamalta kaverilta kysyny, että mitä mieltä jos siellä mimmi esittelee sulojaan, kaikki vastas et ei suhteeseen ,mutta vois käydä panemassa. Ei kovinkaa moni mies halua naista joka esittelee itteensä koko maailmalle.
Suloja ei saa esitellä, mutta pelkkä naamakuva ei kelpaa koska "ruho" ei ole näkyvillä? Asia selvä.
En mä ainakaan "sulojani" esittele kokovartalokuvassani, ihan on lyhythihainen (eikä mikään avokauluksinen) toppi ja farkut siinä päällä.
Tinder kuulostaa kauhealta.