Tinder-turhautuminen
Aloitan aina keskustelun miehen kanssa, jos minä olen se, joka mätsää viimeisenä (eli mun painaman sydämen jälkeen tulee välittömästi match), ja silloinkin jos mies on se joka mätsää viimeisenä, niin aloitan keskustelun seuraavana päivänä, jos mies ei ole siihen mennessä aloittanut. Hyvin moni mies jättää vastaamatta, tai jos vastaa, niin keskustelu kuolee hyvin pian ilman mun panostusta. Ja tosiaan, kukaan mies ei ole koskaan aloittanut keskustelua. En ymmärrä mihin miehet käyttää tinderiä, jos ne ei edes halua keskustella/tavata? :D Moni sanoo että tinder on vaan panosovellus, mut aika vaikea on edes panna jos ei haluta keskustella ja sopia tapaamista, noin niin kuin esimerkiksi :D
Argh. En tapaa miehiä töiden kautta, en tykkää käydä baareissa ja harrastuksina mulla on vaan juokseminen ja luovat puuhat (maalaaminen, kirjoittaminen), joten missä hitossa mä tapaan miehiä?? Kavereiden kaveritkin on kaikki varattuja joten eipä sitä kauttakaan hirveästi löydy ketään. Luulin, että nettideittiaikana olis helppoa löytää mies...
Kiitos ja anteeks. Turhauttaa.
Kommentit (373)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ongelma on varmaan se, että jos mätchäilet komeiden miesten kanssa, niiden tinderit on jo pullollaan kauniimpia naisia. Kuulostaahan se aika karulta, mutta on valitettavasti totta. Sellainen yhtään ns. tavallisempi nainen hukkuu sinne ig/fitnesspimujen virtaan, jos sussa ei oikeasti ole jotain erikoista tai mieleenpainuvaa ja sun kuva"feed" ei ole värikäs ja muuten erikoinen.
Itsekin olen ihan perusnätti, siro, hoikka yms. mutta tiedän itsekin et mun kuvat ei ole mitään kauhean ihmeellisiä ja hotteja verrattuna mitä olen joistain kaverimiehien puhelimista nähnyt niiden match-naisten kuvia. Ennen kuin näin millaisia kuvia niillä kavereiden mätcheillä oli, pidin omiani ihan hyvinä, nyt en todellakaan. :D Ihan hyvä ei enää riitä, jos muut naiset panostaa kuviinsa oikeasti ihan superpaljon ja ne profiilit vaikuttaa joltain mallikansioilta... Toki on asia erikseen ovatko sellaisia myös oikeassa elämässä, mutta anyway..
Sun pitäisi olla kuvankaunis kasvoista, lisäksi jotain tyyliin maailmanvalloituskuvia vuoren huipulta (todistaa että olet sporttinen) ja muutenkin esteettisesti kauniita instagram-filtteröityjä kuvia. Jotkut ihan perusselfiet ja muuten tavalliset kuvat ei riitä, pitää olla niitä megahienoja otoksia tai jää unholaan. Tämä nyt vähän kärjistettynä, mutta niin se vain on.
Varmasti pätee myös naisten kohdalla, ei sellanen perus mies erotu joukosta, jos siellä on yhtään niitä mallipoika-tyylisiä miehiä, joilla on vastaavat profiilit.
N24
En pidä niitä bikinifitness typyjä ihan naisellisina, mut kai ne monen ihanteena on. Mieluummin tavallinen tai vahän muhkumpi, kuin rasvat-nolliin-typy; en ainakaan jaksais ees elää semmosen kanssa joka laskin montako raejuustonjuvää tänä aamuna...
M29
Sinä vaikutat oikeasti todella mukavan oloiselta mieheltä! Toivottavasti löydät elämääsi kivan naisen, joka osaa arvostaa sinua. :)
Entä jos nää kaikki viestit on vaan M29:n itsensä kirjoittamia ja näin yrittää lobata itseään?
ap
Niin en oikein tiedä miten voin todistaa anonyymistä kirjoituksesta, että sen lähetin juuri minä. Kirjoitin viestin 80 ja olen 40+ v perheellinen nainen
Jos Ap ei kirjota tälle miehelle, niin minä voisin.
T. N29 joka myös pettyi Tinderiin.
Kaikki viestit ovat tervetulleita. Tarjouserä vain rajoitettu ja eka jonka kanssa synkkaa saa sietää mua ;D
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei modernit miehet jaksa nähdä vaivaa jos nainen vähänkään antaa merkkejä siitä ettei sitä kiinnosta. Kaikki tietää mikä on pelin henki, eli kun tuo vaihe on saavutettu niin naisella on jo joku toinen tai olet joutunut friendzonelle ja sieltä ei pääse pois muuta kuin muuttumalla nuoreksi miljonäärihughgrantiksi.
Ap ei ole saanut edes mahdollisuutta friendzonata ketään jos ne ei vaivaudu juttelemaan.
Niin, tällä kertaa miehet onkin askeleen edellä. Naiset nähkööt vaivaa, muuten ei tule vastauksia.
Miksi näkisi vaivaa jos toista ei kiinnosta edes keskustella.
Vierailija kirjoitti:
HANKI ELÄMÄ !! Oikeita miehiä tapaa harrastamalla jotain mitä nekin.
Tinder-pelleily ei ole harrastamista, eikä fiksua.
Uskomatonta miten jotkut viitsii tuhlata aikaansa johonkin Tinderiin.
Tuskin kukaan tuhlaa aikaansa Tinderiin kun sitä voit käyttää samalla kun istut bussia tai p*skalla.
Kyllä jokainen jota joku harrastus kiinnostaa sitä harrastaa. Naurettavaa neuvoa tuhlaamaan aikaa johonkin epämääräiseen harrastukseen siinä toivossa että sieltä löytää parisuhteen.
Minä taas ihmettelen näitä miehiä, joiden kanssa keskustelu luistaa ja vaikuttavat kiinnostuneelta mutta eivät vaan ehdota tapaamista..Tai sitten yhtäkkiä vaan hiljenevät, jää ihmetys mitä hittoa oikein tapahtui? Joku instatipu varmaan kiilaa aina paikalle 😔 Ja joo, ei kannata naisen tehdä aloitteita. Kokeillut olen moneen otteeseen. Jos miestä oikeesti kiinnostaa, niin laittaa kyllä viestiä. Muut matchit on sitten jotain paremmanpuutteessa kamaa, jotka vaan siellä pidentämässä listaa. Turhauttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ihmettelen näitä miehiä, joiden kanssa keskustelu luistaa ja vaikuttavat kiinnostuneelta mutta eivät vaan ehdota tapaamista..Tai sitten yhtäkkiä vaan hiljenevät, jää ihmetys mitä hittoa oikein tapahtui? Joku instatipu varmaan kiilaa aina paikalle 😔 Ja joo, ei kannata naisen tehdä aloitteita. Kokeillut olen moneen otteeseen. Jos miestä oikeesti kiinnostaa, niin laittaa kyllä viestiä. Muut matchit on sitten jotain paremmanpuutteessa kamaa, jotka vaan siellä pidentämässä listaa. Turhauttavaa.
Tää on vain mun ajatus, mutta silloin jos mätsäsit ja heti laitat viestiä (muutakin kuin sen perinteisen moi, jonka parilta olen itse saanut) ja olet ollut miehestä kiinnostava on se plussa, mutta, jos mies on mätsännyt ja ei ole muutamaan päivään laittanut viestiä ei ehkä ole hirveän kiinostunut ja viestin laitosta ei kannata hirveästi odottaa (vaikka paremmat mahikset kuin laittamatta).
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on vain mun ajatus, mutta silloin jos mätsäsit ja heti laitat viestiä (muutakin kuin sen perinteisen moi, jonka parilta olen itse saanut) ja olet ollut miehestä kiinnostava on se plussa, mutta, jos mies on mätsännyt ja ei ole muutamaan päivään laittanut viestiä ei ehkä ole hirveän kiinostunut ja viestin laitosta ei kannata hirveästi odottaa (vaikka paremmat mahikset kuin laittamatta).
M29
Omista tinderajoista on jo vierähtänyt jokunen vuosi mutta onko sillä lopulta väliä kuka ekana laittaa viestin jos siitä keskustelu syntyy. Jos ei kokeile ei tapahdu mitään. Jos se toinen ei vastaa niin sitten sen voi kääntää sen toisen menetyksekis kun ei edes yrittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Omista tinderajoista on jo vierähtänyt jokunen vuosi mutta onko sillä lopulta väliä kuka ekana laittaa viestin jos siitä keskustelu syntyy. Jos ei kokeile ei tapahdu mitään. Jos se toinen ei vastaa niin sitten sen voi kääntää sen toisen menetyksekis kun ei edes yrittänyt.
Totta tietenkin, mutta tarkoitin lähinnä sitä, jos mätsistä on kulunut aikaa ja mies ei ole laittanut mitään ensin, ei ehkä kannata paljoa odottaa laittamaltaan viestiltä. Ja se positiivinen yllätyskin on melko yhdentekevä, jos ei synkkaa; miehen huomion ehkä saa hetkeksi paremmin puoleensa kuitenkin, kun on ollut poikkeus.
M29
Mä niin petyin tinderiin.. nämä kokemukset niin tuttuja. Ihmiset niin pinnallisia mutta kyllä itsekin olen.. en tod paina sydäntä kuin muutamalle. Täällä idässä ei ole tuhansittain miehiä tindussa kuten etelässä, että valinnanvaraa ei ole.. mutta mätciä on tullut ja treffillä olen käynyt mutta sitten vaan ei nappaa. Haluaisin kokeilla muuta sovellusta.. laittakaa vinkkejä mitä kannattais kokeilla? Olen jo 2-v ollut nettideitissä ja edelleen sielunpari etsinnässä.. tsemppii ap:lle!
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä niin petyin tinderiin.. nämä kokemukset niin tuttuja. Ihmiset niin pinnallisia mutta kyllä itsekin olen.. en tod paina sydäntä kuin muutamalle. Täällä idässä ei ole tuhansittain miehiä tindussa kuten etelässä, että valinnanvaraa ei ole.. mutta mätciä on tullut ja treffillä olen käynyt mutta sitten vaan ei nappaa. Haluaisin kokeilla muuta sovellusta.. laittakaa vinkkejä mitä kannattais kokeilla? Olen jo 2-v ollut nettideitissä ja edelleen sielunpari etsinnässä.. tsemppii ap:lle!
Suosittelen fitnessiä, vaateliikettä ja kampaamoa.
Etelään muuttaminen ei auttaisi. Täällä on naisenemmistö; niille harvoille miehille jotka nappaisivat, riittää kysyntää. Ellei ulkomuotosi perusteella voisi edes kuvitella sinun osallistuneen kauneuskilpailuihin/fitnesskisoihin/tms, yhtä lailla treffeille tuppautuisi niitä epäkiinnostavia taviksia.
Mallikoulu käyty, filosofian kurssit suoritettu, omaisuutta silleen että pärjää.. haastava työ jne.. että ihan tusinatytöstä ei ole kyse. Ei vaan nappaa tindu mulle. Siks lähdin sieltä..
Mä en vastaa jos nainen laittaa vain hymiön viestin aloitukseks tai pelkkä moi/hei/terve. Vähän eforttia peliin naiset. Voit vaikka sanoo et onpas sulla kiva paita tos sun kakkoskuvas tjsp.
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen fitnessiä, vaateliikettä ja kampaamoa.
Etelään muuttaminen ei auttaisi. Täällä on naisenemmistö; niille harvoille miehille jotka nappaisivat, riittää kysyntää. Ellei ulkomuotosi perusteella voisi edes kuvitella sinun osallistuneen kauneuskilpailuihin/fitnesskisoihin/tms, yhtä lailla treffeille tuppautuisi niitä epäkiinnostavia taviksia.
Mallikoulu käyty, filosofian kurssit suoritettu, omaisuutta silleen että pärjää.. haastava työ jne.. että ihan tusinatytöstä ei ole kyse. Ei vaan nappaa tindu mulle. Siks lähdin sieltä..
Noista ainoastaan mallikoulu on tässä olennainen meriitti.
Mutta jos kerran olet ulkonäöltäsi mallitasoa...sitten ei auta kuin muutto pk-seudulle kisaamaan niistä pitkistä, tummista, komeista, menestyneistä, vuorikiipeilyä ja seikkailumatkailua harrastavista startup-toimitusjohtajista.
Vierailija kirjoitti:
Mä en vastaa jos nainen laittaa vain hymiön viestin aloitukseks tai pelkkä moi/hei/terve. Vähän eforttia peliin naiset. Voit vaikka sanoo et onpas sulla kiva paita tos sun kakkoskuvas tjsp.
Luitkohan sä aloitusta ollenkaan? Siinähän ap esitteli kaikki mahdolliset tavat joilla hän on keskustellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitkohan sä aloitusta ollenkaan? Siinähän ap esitteli kaikki mahdolliset tavat joilla hän on keskustellut.
Hmmm juu jaa joo niinpäs olikin. Noh ehkä hän nyt ei oo sit vaan tinderin kuuminta kamaa. En kyl itsekään ole.
Vierailija kirjoitti:
No M29, saitko jo viestiä?
Minä jäin seuraamaan ketjua vain koska toivon että tästä tulee jotain ja jompikumpi tulee päivittämään tilanteen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No M29, saitko jo viestiä?
Minä jäin seuraamaan ketjua vain koska toivon että tästä tulee jotain ja jompikumpi tulee päivittämään tilanteen :D
En ainakaan minä ole laittanut viestiä. En uskalla :( Mutta ehkä se N29(?) laittaa?
ap
Voi luoja, älä nyt ihan paranoidiksi heittäydy. :D
Jos ei koskaan uskalla kokeilla, ei myöskään voi onnistua. Eihän sinulla ole mitään hävittävää jos laitat hänelle viestin.