Tinder-turhautuminen
Aloitan aina keskustelun miehen kanssa, jos minä olen se, joka mätsää viimeisenä (eli mun painaman sydämen jälkeen tulee välittömästi match), ja silloinkin jos mies on se joka mätsää viimeisenä, niin aloitan keskustelun seuraavana päivänä, jos mies ei ole siihen mennessä aloittanut. Hyvin moni mies jättää vastaamatta, tai jos vastaa, niin keskustelu kuolee hyvin pian ilman mun panostusta. Ja tosiaan, kukaan mies ei ole koskaan aloittanut keskustelua. En ymmärrä mihin miehet käyttää tinderiä, jos ne ei edes halua keskustella/tavata? :D Moni sanoo että tinder on vaan panosovellus, mut aika vaikea on edes panna jos ei haluta keskustella ja sopia tapaamista, noin niin kuin esimerkiksi :D
Argh. En tapaa miehiä töiden kautta, en tykkää käydä baareissa ja harrastuksina mulla on vaan juokseminen ja luovat puuhat (maalaaminen, kirjoittaminen), joten missä hitossa mä tapaan miehiä?? Kavereiden kaveritkin on kaikki varattuja joten eipä sitä kauttakaan hirveästi löydy ketään. Luulin, että nettideittiaikana olis helppoa löytää mies...
Kiitos ja anteeks. Turhauttaa.
Kommentit (373)
Poikkean ap:n aiheesta vähäsen, mutta olen miettinyt kuvien merkitystä Tinderissä. Koko sovellus perustuu kuviin ja siihen, miltä näyttää niissä. Entä jos näyttää kuvissa ihan hirveältä, mutta livenä on paremman näköinen? Mulla on vähän tuollainen tilanne. Kuvissa olen järkyttävä ja esimerkiksi kaverit ovat sanoneet, että näytän livenä paljon paremmalta kuin kuvissa. Haluaisin kokeilla Tinderiä, mutta tuon ongelman takia en varmaan saisi yhtään matchia. Olen luonteeltani niin ujo, että miehiin tutustuminen normaalissa arjessa tuntuu tosi vaikealta.
N26
Minua ärsyttää kyseisessä sovelluksessa ihmeelliset vaatimukset. Kerran kirjoitin kirosanan niin mies sanoi että on rumaa jos nainen puhuu rivosti eikä häntä kiinnosta enää. Kerran mies ehdotti kahvia ja minä drinkkejä, olen kuulemma sosiaalisesti estoinen alkoholisti.
Vähän hankalaa tuo kommunikaatio kun ei näe toisen eleitä ja ilmeitä. Ja kyllä, sama homma kuin aloittajalla, harva osaa keskustella. Keskustelut ei koskaan ala tai on tyyliä: "moi. mitä viikonloppuna? " Ja se siitä ...
Vierailija kirjoitti:
Poikkean ap:n aiheesta vähäsen, mutta olen miettinyt kuvien merkitystä Tinderissä. Koko sovellus perustuu kuviin ja siihen, miltä näyttää niissä. Entä jos näyttää kuvissa ihan hirveältä, mutta livenä on paremman näköinen? Mulla on vähän tuollainen tilanne. Kuvissa olen järkyttävä ja esimerkiksi kaverit ovat sanoneet, että näytän livenä paljon paremmalta kuin kuvissa. Haluaisin kokeilla Tinderiä, mutta tuon ongelman takia en varmaan saisi yhtään matchia. Olen luonteeltani niin ujo, että miehiin tutustuminen normaalissa arjessa tuntuu tosi vaikealta.
N26
Ota etukameran avulla sun parhaita puoliakorostava kuva ja säädä esim. valaistusta ja ilmettä ja laita hiuksia ja meikkiä. Yrität siis luonnollisin keinoin saada itsestäsi sen parhaan kuvan ja sitten todellisuus ei eroa paljon jos kerran olet livenäkin hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
N26
Ole huoleti, kukaan nainen ei jää ilman mätsejä tinderissä. Päinvastoin sulla tulee olemaan LIIKAA vaihtoehtoja.
On mun kuviakin ainakin kerran luonnehdittu noin ja joitain mätsejä sain; naisille tulee enemmän, mutta ladusta en osaa mennä takuuseen xD.
M29
Vierailija kirjoitti:
N26
Treffeillä se on sitten positiivinen yllätys. Kannattaa kuitenkin panostaa kuviin, jotta ne näyttäisivät mahdollisimman paljon itseltäsi. Itse sain ainakin positiivista palautetta treffeillä, sillä näytin kuulemma tismalleen samalta kuin kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää kyseisessä sovelluksessa ihmeelliset vaatimukset. Kerran kirjoitin kirosanan niin mies sanoi että on rumaa jos nainen puhuu rivosti eikä häntä kiinnosta enää. Kerran mies ehdotti kahvia ja minä drinkkejä, olen kuulemma sosiaalisesti estoinen alkoholisti.
Vähän hankalaa tuo kommunikaatio kun ei näe toisen eleitä ja ilmeitä. Ja kyllä, sama homma kuin aloittajalla, harva osaa keskustella. Keskustelut ei koskaan ala tai on tyyliä: "moi. mitä viikonloppuna? " Ja se siitä ...
Ja mitä vikaa tuossa aloituksessa on?
Tuota piirrettä mä en voi sietää naisissa, pelkästään kritisoitte miesten aloitusviestejä mutta ette tee asialle mitään että itse kysyisitte mieheltä jotain. Jos te olette muka niin syvällisiä niin johtakaa itse sitä keskustelua..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
Treffeillä se on sitten positiivinen yllätys. Kannattaa kuitenkin panostaa kuviin, jotta ne näyttäisivät mahdollisimman paljon itseltäsi. Itse sain ainakin positiivista palautetta treffeillä, sillä näytin kuulemma tismalleen samalta kuin kuvissa.
Tämä on miehellä aika kaksipiippuinen juttu.
Jos minä miehenä laitan tosi realistiset kuvat niin en ehkä pääse ollenkaan treffeille. Eron huomaa selkeästi.
Jos laitan yliedustavat kuvat niin saan paljon treffejä mutta nainen sitten pettyy treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota piirrettä mä en voi sietää naisissa, pelkästään kritisoitte miesten aloitusviestejä mutta ette tee asialle mitään että itse kysyisitte mieheltä jotain. Jos te olette muka niin syvällisiä niin johtakaa itse sitä keskustelua..
Anteeks että tungen tähän väliin, mutta luitkohan sä mun aloitusta ollenkaan? :D Mähän se nimenomaan naisena olen johtanut kaikkia keskusteluja! Vai tulitko tähän ketjuun vain etsimään naisen jota haukkua?
ap
Vierailija kirjoitti:
No en minäkään tykkäisi jos nainen kiroilisi, luo tosi huonon ensivaikutelman. Kiroiletko myös kasvokkain?
Ja myös alkoholi ekoilla treffeillä ei varmasti miellytä kaikkia, onko elämäntavat terveelliset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
Jos minä miehenä laitan tosi realistiset kuvat niin en ehkä pääse ollenkaan treffeille. Eron huomaa selkeästi.
Jos laitan yliedustavat kuvat niin saan paljon treffejä mutta nainen sitten pettyy treffeillä.
No mutta onko se itsessään joku tavoite päästä yliedustavien kuvien takia treffeille? Jos kerran mitään jatkoa sen jälkeen ei ole luvassa. Eiks se oo kivempi, että sitten joskus ehkä pääsee aidoilla kuvillaan treffeille kuin että joutuu "huijaamaan" naisia jatkuvasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...
Keskustelut ei koskaan ala tai on tyyliä: "moi. mitä viikonloppuna? " Ja se siitä ...
.
Naiset muuten aloittaa itse usein juuri tuolla, haha :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
Tuossa tapauksessa laittaisin itsestäni hyvin edustavia kuvia, mutta en kuitenkaan huijaisi. Treffeillä voi sitten yhdistää luonteen kuviin. Olen ollut miesten kanssa treffeillä jotka kuvissa näyttivät paremmilta ja toisinpäin, ei sillä itselleni ainakaan loppupeleissä ollut vaikutusta, vain kokonaisuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
No mutta onko se itsessään joku tavoite päästä yliedustavien kuvien takia treffeille? Jos kerran mitään jatkoa sen jälkeen ei ole luvassa. Eiks se oo kivempi, että sitten joskus ehkä pääsee aidoilla kuvillaan treffeille kuin että joutuu "huijaamaan" naisia jatkuvasti?
Tuostakin voi ajatella kahdella eri tavalla.
Jos minä aion joskus ikinä saada parisuhteen niin se edellyttää treffejä ja yleensä monia treffejä.
Jos en koskaan pääse treffeille tai todella harvoin niin mitkä on todennäköisyydet siihen että löydän naisen jonka kanssa on kemiaa?
Itse miehenä olen vähän taipuvainen päätymään siihen vaihtoehtoon että miehellä kuvien on parempi olla yliedustavat koska sitten edes pääset esittelemään luonteesi naiselle. Kilpailu on tosi kovaa tinderissä miesten kesken..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ehkä sitten olen tylsä. Mutta on tosi outoa, että kyllä se juttu luistaa kun mä jaksan olla aktiivinen, mutta jos "heitän pallon" miehelle, niin keskustelu kuolee eikä miehiä näköjään kiinnosta tutustua muhun yhtään. Ja mä olen yrittänyt eri tekniikoita! Olen keskustellut syvällisiä, olen keskustellut panojuttuja, olen keskustellut miehen kiinnostuksenkohteista, ja mikään, mikään ei muuta sitä faktaa että juttu ei etene minnekään. Olen ihan suoraan ehdottanut tapaamista (kahvia, kävelyä, jotain yhteistä aktiviteettia yms.), olen ehdottanut jopa panemista (tällä oli kaikkein nihkeimmät seuraukset, eli miehet ei selkeästikään halua tällaista naista), olen vihjaillut että olisi kiva nähdä (jotta mies voi itse ehdottaa tapaamista jos se on hänelle "se tärkeä juttu miehenä"), olen ollut vihjaamatta tapaamisesta mitään jotta voidaan ensin tutustua, ja mikään ei vaan toimi!
Ehkä musta paistaa epätoivo ja turhautuminen? Tai ehkä tinder on vaan aikansa elänyt. Tykkään tästä jälkimmäisestä vaihtoehdosta enemmän :D
ap
Siis miten ylipainoinen tai epäviehättävä kasvoista olet?
Tosiasia on, että miehet lähes joutuvat anelemaan treffejä tinderissä..
No en mä ainakaan ylipainoinen ole kun kaksi kiloa laihempana olisin jo alipainoinen. Kasvoistani olen mielestäni nätti ja niinhän sitä luulisi että miestenkin mielestä olen kun kerran ovat sydäntä painaneet, mutta ehkä miehet antaa epätoivoissaan sydäntä sitten kaikille ja loppupeleissä en kelpaa edes sänkyyn :D
ap
Minkä ikänen ja mistäpäin oot? Jos et juuri mua vanhempi ole (ja vielä 170cm+ jos) niin mielenkiintoiselta vaikutat :)
M29
M29
27-vuotias, pk-seudulta, alle 170 cm. Mutta häpeän sen verran mun vauvapalstailua että en kyllä ikinä voisi antaa mun yhteystietoja jotka voidaan yhdistää tähän ketjuun :D
No tuohan selittää jo paljon. Ei pk-seudulla asuva nainen välttämättä saa Tinderissäkään sellaista viestitulvaa miehiltä kuin pienemmillä paikkakunnilla asuvat saavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ehkä sitten olen tylsä. Mutta on tosi outoa, että kyllä se juttu luistaa kun mä jaksan olla aktiivinen, mutta jos "heitän pallon" miehelle, niin keskustelu kuolee eikä miehiä näköjään kiinnosta tutustua muhun yhtään. Ja mä olen yrittänyt eri tekniikoita! Olen keskustellut syvällisiä, olen keskustellut panojuttuja, olen keskustellut miehen kiinnostuksenkohteista, ja mikään, mikään ei muuta sitä faktaa että juttu ei etene minnekään. Olen ihan suoraan ehdottanut tapaamista (kahvia, kävelyä, jotain yhteistä aktiviteettia yms.), olen ehdottanut jopa panemista (tällä oli kaikkein nihkeimmät seuraukset, eli miehet ei selkeästikään halua tällaista naista), olen vihjaillut että olisi kiva nähdä (jotta mies voi itse ehdottaa tapaamista jos se on hänelle "se tärkeä juttu miehenä"), olen ollut vihjaamatta tapaamisesta mitään jotta voidaan ensin tutustua, ja mikään ei vaan toimi!
Ehkä musta paistaa epätoivo ja turhautuminen? Tai ehkä tinder on vaan aikansa elänyt. Tykkään tästä jälkimmäisestä vaihtoehdosta enemmän :D
ap
Siis miten ylipainoinen tai epäviehättävä kasvoista olet?
Tosiasia on, että miehet lähes joutuvat anelemaan treffejä tinderissä..
No en mä ainakaan ylipainoinen ole kun kaksi kiloa laihempana olisin jo alipainoinen. Kasvoistani olen mielestäni nätti ja niinhän sitä luulisi että miestenkin mielestä olen kun kerran ovat sydäntä painaneet, mutta ehkä miehet antaa epätoivoissaan sydäntä sitten kaikille ja loppupeleissä en kelpaa edes sänkyyn :D
ap
Minkä ikänen ja mistäpäin oot? Jos et juuri mua vanhempi ole (ja vielä 170cm+ jos) niin mielenkiintoiselta vaikutat :)
M29
M29
27-vuotias, pk-seudulta, alle 170 cm. Mutta häpeän sen verran mun vauvapalstailua että en kyllä ikinä voisi antaa mun yhteystietoja jotka voidaan yhdistää tähän ketjuun :D
Hah. Mut aatteleppa mua. Jos tavattais eiköhän mun palstailu ois suurempi "häpeä" ;D
ihanrandom@meiliboxi.fi siin on mun yks nimetön posti, johon saa nakata viestiä jos haluut jutella :)
M29
Oletko se sama joka kirjoitti juuso-ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on miehenä vähän samat kokemukset. Naiset ei keskusteluita aloita ja vähän se on sitten itse kannateltava sitä keskustelua. Voi olla, että naisilla on useita keskusteluja yhtäaikaa eikä itse ole se kiinnostavin sillä hetkellä.
Minua ei kyllä haittaisi jos naiset aloittaisivat niitä keskusteluja enenmän kun kerta molemmat on mätsänneet eli lähtökohtaisesti molemmilla pitäisi olla kiinnostusta?
En tiedä onko muut miehet huomanneet, mutta itsestä alkanut tuntua että tinder puolipakottaa ostamaan goldin. Se panttaa mätsejä sinne goldimuurin taakse.
M35
Emmä usko että se mitään mätsejä panttaa. Ilmeisesti goldissa vaan pystyy näkemään suoraan että ketkä on tykänny susta ja sä voit tykätä takaisin. Koska nythän se on arpapeliä että tykkääkö sun tykkäämä tyyppi susta takaisin (ja ei todellakaan kannata painaa sydäntä jokaisen kohdalla varmuuden vuoksi, koska silloin tinderin algoritmi vaikeuttaa sun elämää eikä näytä sua enää kovin monelle tyypille).
ap
En paina tykkäystä kuin niille jotka oikeasti kiinnostaa. En ymmärrä tuota, että painetaan sydäntä vaikkei kiinnostaisi edes. Mitä hyötyä tai järkeä?
M35
Sama täällä. Painan jos kiinnostaa. On kolmenlaisia naisia tinderissä. NE jotka on joka kuvassa bikinit päällä hanuri pystyssä, niin ne menee lokeroon, vois kerran kaks tuuppaa mutta ei vakituiseksi huoli. Sit on niitä joilla naamasta pelkästään kuva monta kertaa, eli jotain jää kertomatta loppuruhosta. Sitten nämä, jotka oikeasti kiinnostaa.. Selkeitä kuvia ja ei esitä mitä eivät ole. Olen muutamalta kaverilta kysyny, että mitä mieltä jos siellä mimmi esittelee sulojaan, kaikki vastas et ei suhteeseen ,mutta vois käydä panemassa. Ei kovinkaa moni mies halua naista joka esittelee itteensä koko maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä on vängätty täällä aiemminkin, osalla naisista (ja kyllä miehistäkin) on kovat kriteerit aloitusviestin suhteen, mutta on myös monia joille ihan nämä perinteiset kuulumisten kyselyt riittää aloitukseksi.
Miksi ihmiset käyttävät Tinderiä https://www.psychologytoday.com/blog/love-digitally/201610/the-surprisi…
Paranna mahdollisuuksiasi Tinderissä https://www.psychologytoday.com/blog/love-digitally/201711/improving-yo…
Onko Tinder hookup app? https://www.psychologytoday.com/blog/close-encounters/201706/is-tinder-…
183cm ja oiskohan joku 25-26; en oo vaa-alla käyny ihan just. En mikään timmi, mut lihaksiakin on.