Tapailemallani miehellä on doro-puhelin (siis ns. vanhuspuhelin), olisiko teille turn-off?
Siis netitön ja hyvin selkeäkäyttöinen doro-puhelin, lähinnä vanhuksille tarkoitettu selkeä ja yksinkertainen käyttää. Mies on vähän päälle kolmikymppinen. Kun kysyin tästä niin sanoi että ei ole tarvetta muunlaiselle kun netti on kotikoneella jos sitä tarvitsee.
Olisiko teille turn-off tai muuten jonkinlainen miinus muuten kunnollisessa, fiksussa ja mukavassa miehessä?
Kommentit (82)
Hienoa, että joku uskaltaa olla nykymaailmassa "erilainen". Mistä löytää tuollaisia miehiä?
Ettei vain olisi jotain kehitysongelmia... Osaako mies ajaa autoa? Onko ammattia? Liikkuuko hyvin? Asuuko kaupungin asunnossa?
Ei olisi. Kun mies sai älykännykän niin alkoi "erilleen kasvaminen". Kun ehdotin että puhelimet ois illan jossain muussa huoneessa niin "Miksi? Jos meillä ois juteltavaa, niin ei me sillon katottais kännyihin."
Aha. Eroa ei ihmetellyt kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin sellaisen olisi turha odottaa että soittelen tai viestittelen, muutoin kuin sinne kotikoneelle.
Etkö satu tietämään, että ne puhelut ja viestit kulke samalla tavalla kaiken merkkisiin puhelimiin?:DDDDDD
Ajan oloon siihen väsyy, kun toinen on liian erilainen.
Seuraa, minne mies menee treffien loputtua, onko joku tukiasuminen tms . taustalla
No ei ole provo.
Mun mies käytti pitkään tavis kännyä ja samoin tätini.
Ehkä siksi ettei kummatkaan käytä netti kuin pöytäkoneella.
Mieheni on maisteri ja ohjelmoi uutta.
Nykyään niillä on älyluurit mutta ei ne pahemmin niitä käytä.
Mieheni kyllä käyttää paljon pöytäkonetta.
Jos on auto niin ei paljon niitä lippuja tarvitse ostella.
En tapaile kehitysvammaisia ihmisiä. Eli en tapaile ihmisiä jotka ihmettelevät puhelintani.
Doro taskussa ja Tena kalsareissa.
Eräällä tapailemallani naisella on älypas ka.
Aina kun tavataan, niin selaa sitä vi tun kämmenjumalaansa.
Ihan vitunmo inen turn off.
Vierailija kirjoitti:
Sulla se Tena pitäisi olla päässä.
Moderni mies, kannettava puhelin ja kaikki! Hyvä mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reps :D
Minulle olisi, en usko että tuonsorttisen ihmisen kanssa olisi paljoa yhteistä (olen IT-alalla ja hamstraan kaikenlaista elektroniikkaa, netti on elinehto).
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon, ei mies eikä provo. Itse tarvitsen älypuhelinta mm. erilaisten lippujen ostamiseen ja olisi vaikea kuvitella, että tuon ikäisellä miehellä olisi sellainen elämä missä ei koskaan matkusteta kertalipuilla (HSL, lähijunat), käydä elokuvissa tai muissa paikoissa spontaanisti. Lentoliputkin ovat nykyisin kännykässä (vaikka itse usein tykkään myös tulostaa ne mukaan ihan varmuuden vuoksi).
Miten luulet kaikkien vanhusten saavan niitä lippuja.
Ihan niitä voi ostaa r-kiskoilta, lippuautoimaateista, asemilta yms.
Itse en periaatteessa osta lippuja puhelimella, koska yhteiskunta ei voi vaatia ihmistä hankkimaan tietynlaista puhelinta.
ajan omalla autolla tai taksilla, jos en saa julkisiin kulkuvälinesiin lippua ilman puhelinta.
Tämäkö on julkisen liikenteen suosimista. Huoh.
Somehörhöt saavat painua sinne minne aurinko ei paista tai kuukuumota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reps :D
Kyllä nyt on kuivat jutut!
Miettisin, että miksi hänellä on Doro, vaikka halvemmallakin saa parempia peruspuhelimia esim käytettynä. Assosioin Doron vanhuksiin, joten miehestäkin saattaisi tulla sellaiset vanhusvibat. Vastaavaa mielikuvaa ei tule henkilöstä, joka käyttää kännykkää, joka on esim. vuosituhannen alusta.
No ei pääsis kyllä tommonen jatkoon. Kyllä minusta nykyihmisellä pitää olla kunnollinen puhelin. Vanhukset erikseen kun eivät kerran näe/kuule/osu näppäimiin.