Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemallani miehellä on doro-puhelin (siis ns. vanhuspuhelin), olisiko teille turn-off?

Vierailija
19.03.2018 |

Siis netitön ja hyvin selkeäkäyttöinen doro-puhelin, lähinnä vanhuksille tarkoitettu selkeä ja yksinkertainen käyttää. Mies on vähän päälle kolmikymppinen. Kun kysyin tästä niin sanoi että ei ole tarvetta muunlaiselle kun netti on kotikoneella jos sitä tarvitsee.

Olisiko teille turn-off tai muuten jonkinlainen miinus muuten kunnollisessa, fiksussa ja mukavassa miehessä?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten on jotain salattavaa? Oikeasti omistaa nykyaikaisen luurin, mutta jos taustalla on esim. vaimo tai avokki niin treffeille tullaan sen doro-luurin kanssa, jossa on prepaid. 

totta tuokin . 

Vierailija
42/82 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin sellaisen olisi turha odottaa että soittelen tai viestittelen, muutoin kuin sinne kotikoneelle.

Ei kai soittamisen kannalta puhelimella ole väliä?

Niin, mutta minulla ei ole varaa soitella tai lähetellä tekstareita. Siksi. 

Ei ole varaa? Minulla liittymä, johon sisältyy kaikki. Puhelut tekstarit ja rajaton netti + ulkomaan käyttö. Maksaa alle 30e kuussa.

Minulla on käytössä 800e kuussa, ja siihen sisältyy kaikki. Asuminen, ruoka, liikkuminen, puhelut, ja ulkomaan käytöistä on turha haaveilla... En todellakaan laita 30e puhelinkuluihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne miehet vaan sikoja kun ei edes puhelinvalinnalla miellytä naista

Vierailija
44/82 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon, ei mies eikä provo. Itse tarvitsen älypuhelinta mm. erilaisten lippujen ostamiseen ja olisi vaikea kuvitella, että tuon ikäisellä miehellä olisi sellainen elämä missä ei koskaan matkusteta kertalipuilla (HSL, lähijunat), käydä elokuvissa tai muissa paikoissa spontaanisti. Lentoliputkin ovat nykyisin kännykässä (vaikka itse usein tykkään myös tulostaa ne mukaan ihan varmuuden vuoksi).

Sä et ole koskaan kuullut HSL:n arvokortista? Siihen saa ladattua arvoa lipun ostoa varten.

Tottakai minulla on HSL:n arvokortti, kun Helsingissä asun. Silti ostin tänä aamuna kännykkälipun, kun muistin vasta metrossa, että kortillani ei ole enää arvoa.

Älä tee minun matkustamisestani ongelmaa, tässä kysyttiin miten suhtautuisin mieheen, jolla ei ole älykännykkää ja annoin vain pari esimerkkiä siitä, kuinka monessa asiassa älypuhelin on elämää helpottava asia ja siksi minusta olisi erittäin outoa, jos tuon ikäinen ihminen ei sellaista haluaisi käyttää. Enkä lähtökohtaisesti ole kiinnostunut oudoista ihmisistä.

Vierailija
45/82 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten on jotain salattavaa? Oikeasti omistaa nykyaikaisen luurin, mutta jos taustalla on esim. vaimo tai avokki niin treffeille tullaan sen doro-luurin kanssa, jossa on prepaid. 

Puhumattakaan, jos omistaa lankapuhelimen. Mutta sehän onkin ragamiehen merkki. Ei ole ilmaisia ne osakkeet.

Vierailija
46/82 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
47/82 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa, samaa kategoriaa kuin Ecco- kengät. Ensin turn-off kunnes rakastuu mieheen joka käyttää ja sit on pääasia että kullalla on kengät eikä jalat palellu <3'Parastahan tossa Dorossa on että hän saa sinut kiinni sillä luurilla.

Kunnon mies, ota hänet pois tuolta kuleksimasta :D

Vierailija
48/82 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhumattakaan, jos omistaa lankapuhelimen. Mutta sehän onkin ragamiehen merkki. Ei ole ilmaisia ne osakkeet.

Tai kuukausimaksut, jolla soittelee jo kännykällä melko paljon... Itsellänikin oli osake, kun silloin aikoinaan oli pakko, mutta kuukausimaksujen vuoksi luovuin siitä. Joten ei se "rahamies" tee hyvää vaikutelmaa jos käyttää ne rahansa johonkin niinkin pöljään asiaan.

Vierailija
49/82 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin sellaisen olisi turha odottaa että soittelen tai viestittelen, muutoin kuin sinne kotikoneelle.

Ei ole varaa? Minulla liittymä, johon sisältyy kaikki. Puhelut tekstarit ja rajaton netti + ulkomaan käyttö. Maksaa alle 30e kuussa.

Minulla on käytössä 800e kuussa, ja siihen sisältyy kaikki. Asuminen, ruoka, liikkuminen, puhelut, ja ulkomaan käytöistä on turha haaveilla... En todellakaan laita 30e puhelinkuluihin.

Oliko tämä ap? Jos oli, niin ap:lla 800 e kuussa ja ihmettelee, miksei mies omista hienompaa luuria. Miksi mies tuhlaisi, kun et sinäkään?

Vierailija
50/82 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis netitön ja hyvin selkeäkäyttöinen doro-puhelin, lähinnä vanhuksille tarkoitettu selkeä ja yksinkertainen käyttää. Mies on vähän päälle kolmikymppinen. Kun kysyin tästä niin sanoi että ei ole tarvetta muunlaiselle kun netti on kotikoneella jos sitä tarvitsee.

Olisiko teille turn-off tai muuten jonkinlainen miinus muuten kunnollisessa, fiksussa ja mukavassa miehessä?

Jätä vaan se mies.kyllä sille muita ottajia on. On sulle liian fiksu.

Vierailija
51/82 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on sen puhelin eikä sun. Miten sen muka pitäisi kiinnostaa muita? Tuo on vain hyvä asia, eipä ole mikään tyhjäpäinen nettibimboilijamies.

Vierailija
52/82 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täytyy olla vähintään jänkkä jos ei edes joskus päivitä puhelinta. Eli en deittailisi, joko jumi tai änkkäpässi.

Noissa kuule myös mallit päivittyvät ja löytyy myös älyversioinakin. Onko ap varma, ettei ole sellainen helppokäyttöinen älyversio?

Vierailija
53/82 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan saanut perinnöksi mummultaan.

Vierailija
54/82 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä ap? Jos oli, niin ap:lla 800 e kuussa ja ihmettelee, miksei mies omista hienompaa luuria. Miksi mies tuhlaisi, kun et sinäkään?

En ole ap vaan tuo vastaaja joka sanoi etten soittelisi tuollaiselle miehelle ainakaan. Ja minulla on älyluuri, 70e lumia jolla toimii netti/sähköposti ja whatsapp, tietokoneeseen minulla ei varaa olekaan. 

Uskoisin että nuo dorotkin ovat kalliimpia.

Vierailija
55/82 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään nää rajattomat liittymät tosi edullisia. Sisältää kaiken muun paitsi palvelunumerot.

Vierailija
56/82 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tjaa, samaa kategoriaa kuin Ecco- kengät. Ensin turn-off kunnes rakastuu mieheen joka käyttää ja sit on pääasia että kullalla on kengät eikä jalat palellu <3'Parastahan tossa Dorossa on että hän saa sinut kiinni sillä luurilla.

Kunnon mies, ota hänet pois tuolta kuleksimasta :D

Nyt olis Dorolle hyvä mainoslause!

Vierailija
57/82 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doro on isoine näppäimineen, sekeine näyttöineen ja akunkestoineen ehdoton valinta eräreissulle. Sitä voi käyttää vaikka muovipussin läpi pudottuaan avantoon tai kurun pohjalle. Kaupunkipissiksille ei tällaisia asioita voi esitellä, eikä selitellä, eikä tarvitsekaan.

Vierailija
58/82 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä helvetti. Tuohan kertoisi ainakin sen että mies ei ole puhelimen näpelöimiseen addiktoitunut kuten suurin osa ihmisistä jotka pitävät addiktiostaan huolimatta itseään terveinä. Vielä kun löytyisi naisia jotka harrastavat samanlaista oman päänsä mukaan toimintaa ilman puhelin tai someaddiktiota.  

Vierailija
59/82 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen joku entinen apukouluoppilas. 

Vierailija
60/82 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko mummonsa kanssa?