Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on noloin juttu minkä vuoksi olet joutunut menemään lääkäriin?

Vierailija
19.03.2018 |

Lääkärit näkevät kaikenlaista työssään, mutta onko sinua nolottanut? Itselleni ei ole sattunut mitään supernoloa, mutta peräpukamien takia oli ihan suht kiusallista käydä lääkärissä.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinko ollut toisella luokalla kun tungin paperitupon korvaan enkä saanut ulos. Vanhemmat olivat töissä niin menin naapurin mummolle itkemään ja vei lääkäriin. Sain lääkäriltä torut ja tikkarin. Oli korva kipeänä muutaman päivän, enkä ole työntänyt sinne mitään tuon jälkeen.

Vierailija
2/55 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha Ientulehdus, haisen niin kamalalle että hammaslääkärin ilme kätellessä oli näkemisen arvoinen ::D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan nolottanut mennä lääkäriin. En nimittäin ole koskaan tehnyt mitään niin typerää temppua, että olisin lääkärin apua tarvinnut, tai edes hoitajan. Mikään omista teoista riippumaton sairaus tai muu vaiva ei voisi nolottaa.

Vierailija
4/55 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäonnistunut itsemurhayritys. Olin niin soossissa lääkkeissä että hävettää mitä olen kysymyksiin vastannut.

Vierailija
5/55 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oo koskaan nolottanut mennä lääkäriin, koska ne on nähnyt kaiken. 

Vierailija
6/55 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa paiseen takia joka tuolla puoliks persauksessa.

Vierailija
7/55 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaiva itsessään ei ollut nolo, vain murtunut ranne. Nolous johtui siitä, että olin kaatunut kännissä ja olin ensiapuun mennessä edelleen kännissä, onneksi oli sentään mukana selväpäinen saattaja...

Vierailija
8/55 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli iso munasarjakysta/kasvain joka sitten repesi kesken seksin ja jouduin hirveissä tuskissa päivystysleikkaukseen. Eivät varmaan muuten olisi tienneet minkä vuoksi repesi, mutta tietysti meillä oli juuri silloin käytössä jotain ihan hirveää imelän mansikan hajuista liukkaria, jota en tietenkään ehtinyt pestä pois. Enpä muista milloin viimeksi olisi hävettänyt niin paljon! Jälkeenpäin enää naurattaa.

Ja yksi sivuhuomio: ärsyttää miten nämä ketjut täyttyy aina pätemisestä "ne on nähneet kaiken, ei ole syytä hävetä". Häpeä on ihan inhimillinen normaali tunne, jolle ei aina tarvitse olla loogista syytä. Eihän kukaan häpeä siksi, etteikö lääkäri olisi jo nähnyt vastaavaa, vaan siksi että asia on arkaluonteinen/epämiellyttävä keskustella tuntemattoman ihmisen kanssa jne. On normaalia hävetä, vaikka asiassa ei sinänsä olisikaan mitään hävettävää.

Vierailija
9/55 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuaikana veristä vuotoa dildottelun jälkeen. Myös alavatsakipuja oli ja gynekologiset syövät seulottiin pois listalta. Paljastui bakteerivaginoosiksi joka oli ollut jo ilmeisesti pitempään. Hävetti kertoa dildon käytöstä vaikka se sinällään ihan normaalia onkin. Nyt lukee sitten terveystiedoissakin. :/

Vierailija
10/55 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli joku hammashomma, olisko ollut mätää tai joku tulehdus ja haju oli oikeasti oksettavan paha ja äiti yökki koko matkan mua hammaslääkäriin viedessä 😂

Vierailija
11/55 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rytmihäiriöt jotka johtuivat liiallisesta saunomisesta ja kaljoittelusta ilman vesinesteytystä. Luulin sairaalan päivystykseen mennessä että teen kuolemaa, ja useamman tunnin sydänkäyrä/labrakoe/yms juttujen jälkeen lääkäri sitten pitikin sellaisen luennon että "yksi pullo olutta - kaksi lasia vettä ja neljännen pullon jälkeen korkki kiinni".  Hävetti silloin ja hävettää yhä 10 vuoden jälkeen että olen tuhlannut verorahoja ja kallisarvoista lääkärinosaamista tollaseen.

Vierailija
12/55 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä olin teininä nuollut auton vetokoukkua ja kieli jäi siihen tietysti kiinni. Irti se saatiin, mutta verta tuli kamalasti ja itkin kivusta. Kaveri vei sitten päivystykseen, en muista muuta kuin kamalan häpeän ja hoitajan naurunpidättelyn.

Vierailija
13/55 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että olin raskaana mutta mulla olikin kaasua vatsassa. True story.

Vierailija
14/55 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulostamisvaikeudet, jotka johtuivat munasarjakystasta. On aina kiusallista mennä gynekologille tai antaa lääkärin ronkkia B-rappua.

Vierailija
15/55 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypin metsässä ja lauloin Kikan Apinamiestä. Kertosäkeen kohdalla tein "hienon" koreografian imitoiden apinaa ja nilkka nyrjähti. En kertonut Kikasta lääkärissä mutta häpesin syvällä sielussani. Olin tapahtuman aikana reilusti yli 20-vuotias ja selvin päin.

Vierailija
16/55 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen aikaisen tyttöystävän toivomuksesta ajoin alakerran karvat ja seurauksena sisäänkasvanut karva, joka lopulta tulehtui ja meni aika kuppaseen kuntoon. Hävetti kyllä mennä näyttämään. Eipä siinä ainakin oppi arvostamaan eri tavalla jos nainen ajaa karvansa :P

Vierailija
17/55 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpukamat. Varsinkin kun niille ei lääkärin mukaan kannattanut edes mitään tehdä enkä siis päässyt vaivasta eroon. Turha reissu, turha häpeä.

Vierailija
18/55 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mennyt lääkäriin, vaan apteekkiin satiaisten takia. Kysyin arasti vanhemmalta apteekin tädiltä, mikä auttaisi satiaisiin, niin apteekin täti sanoi kovalla äänellä, "Desitan linimentti auttaa satiaisiin ja kun hoito uusitaan viikon kuluttua varmistetaan, että myös satiaisten munat tuhoutuvat". Kiitos vain, kaikki muutkin asiakkaat kuulivat, että poika oli hankkinut itselleen satiaiset. 

Vierailija
19/55 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin psykoosin rajamailla kun ystäväni lopulta vei minut lääkäriin. Se hävetti vaikka pakokauhu olikin päällimmäisin tunne tuolloin.

Vierailija
20/55 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeitä ja viinaa yöllä, heräsin aamulla tipasta sairaalassa. Aivan sekaisin vielä silloinkin, repäsin tipan pois ja olin lähdössä kävellen kotiin, tietämättä edes missä olin. Sairaalavaatteissa.

Hävettää vieläkin, vaikka tuosta on jo paljon aikaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme