Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinin huone järkyttävässä kunnossa

Vierailija
19.03.2018 |

Etsin tässä muutamia omia vaatteitani ja kun niitä ei mistään löytynyt, päädyin teinin huoneeseen. Hyi hitto missä kunnossa,vaikka jankkaan jatkuvasti samoista asioista, kuten siivouksesta ja pyykeistä. Minun vaatteeni alushousuja myöten löytyivät sieltä likaisina. Energiajuomatölkkejä, vaikka tytöllä ei todella ole lupaa niitä ostaa,on vasta 13v. Hirveä määrä hienhajuisia paitoja ja oikeasti prseeltä haisevia housuja. Joka päivä pitää käydä suihkussa yms mutta ei näköjään auta. Hlvetti sentään mitä tässä pitäisi tehdä kun puhe ei auta. Kiva löytää omat alushousut sieltä ryönäisinä, hyi, ja omat paidat likaisina. Että mua raivostuttaa.

Otan tänään teiniltä puhelimen pois ja asiaa ei sille ole, ennen kuin tuo pskaläävä on siisti.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutiinit. Joka ilta voisi viedä astiat ja roskat pois huoneesta ja laittaa likaiset vaatteet pyykkikoriin. Mene teinin avuksi, jos yksin ei onnistu. Huone on helppo siivota, kuin se ei pääse kaaokseen.

Vierailija
62/78 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko tyttökulttuurissa nyt  jotain jonka vuoksi sotkuisuus on jotenkin "hienoa"? Osoitus itsenäisyydestä, alistumattomuudesta, ettei ole sellaien perinteinen kodin hengetär, siivooa tams vaan pätee muualla kuten koulussa ja myöh. uralla? Miehiset arvot siis? Sopisi mun tyttööni nimittäin kanssa. Se on nyt jo abi eikä mitään oleellita parannusta ole tapahtunut, paitsi että siivoaa oma-aloitteisesti jos vieraita tulossa. Jotaihan sekin, mutta en tajua miten voi elää viikot sen sotkun keskellä. Ja kuulemma kavereilla sama juttu.

Monellako teinillä on huone, jonka on saanut sisustaa itse? Todella harvalla. Yleensä äiti päättää seinien neutraalin väein, olohuoneen verhoihin sointuvat verhot, huonekalut jne., koka äitihän se osaa ja tietää! Sitten ihmetellään, kun teini tekee huoneesta itsensä näköisen sotkuilla, kun ei saa edes päättää sitä, millainen matto hankitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko tyttökulttuurissa nyt  jotain jonka vuoksi sotkuisuus on jotenkin "hienoa"? Osoitus itsenäisyydestä, alistumattomuudesta, ettei ole sellaien perinteinen kodin hengetär, siivooa tams vaan pätee muualla kuten koulussa ja myöh. uralla? Miehiset arvot siis? Sopisi mun tyttööni nimittäin kanssa. Se on nyt jo abi eikä mitään oleellita parannusta ole tapahtunut, paitsi että siivoaa oma-aloitteisesti jos vieraita tulossa. Jotaihan sekin, mutta en tajua miten voi elää viikot sen sotkun keskellä. Ja kuulemma kavereilla sama juttu.

Monellako teinillä on huone, jonka on saanut sisustaa itse? Todella harvalla. Yleensä äiti päättää seinien neutraalin väein, olohuoneen verhoihin sointuvat verhot, huonekalut jne., koka äitihän se osaa ja tietää! Sitten ihmetellään, kun teini tekee huoneesta itsensä näköisen sotkuilla, kun ei saa edes päättää sitä, millainen matto hankitaan.

Mä taas uskoisin että suurimmalla osalla on itsesisustettu huone. Itse ovat meilläkin valinneet tapetit, maalit, sängyt, verhot jne.

Vierailija
64/78 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 käytettyä tamponia sängyn alla?? Huoneessa taisi olla aika mielenkiintoiset aromit, kun ajattelee miltä julkisten naistenvessojen menkkaroskikset lemahtavat. Ei miltään kukkasilta todellakaan. Tuollainen haju tarttuu ja pinttyy pomminvarmasti myös vaatteisiin ja hiuksiin sekä sisustustekstiileihin.

Ja yleensä suojien vaihdot hoidetaan wc-tiloissa eikä omassa huoneessa(!), huh huh. Kun muistelen omia teiniaikojani niin ei olisi tullut mieleenkään säilöä käytettyjä siteitä sängyn alla, tai missä muuallakaan.

Vierailija
65/78 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meillä kumpaakaan ei kiinnosta pätkääkään se sisustus tai sisustaminen. Moneen kertaan kysytty ja tarjottu.

Vierailija
66/78 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakas hienhaju ap:n tyttärellä viittaa hormonaalisiin muutoksiin ja liian tehottomaan antiperspiranttiin. Tytön nykyinen dödö vaihtoon? Tekokuituiset paidat ja rintsikat ovat myös varsinaisia hikisieppareita ja haisu pinttyy kainaloihin. P*rseeltä haisevat housut kielivät huonosta hygieniasta, osta tytölle esim. Savett intim kosteuspyyhkeitä mukaan otettavaksi? Tosin nekään eivät auta jos niitä ei viitsi käyttää.

Vierailija
67/78 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on. 2 vuotta sitten ollaan tähän muutettu, ja kalusteita myöten meni kaikki uusiksi. Teinit saivat itse valkata Ikean silloisesta valikoimasta ihan oman mielen mukaan kalusteet ja muut. Seinien värin myös.

T. 18, jolla siis 17- ja 15-vuotiaat tyttäret jotka tykkää asua sikolättihuoneissa.

Vierailija
68/78 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kasvatuksessa epäonnistuneella äidillä" on ihan mahtava kirjoitustyyli, voitko pliis kirjoittaa kokemuksistasi kirjan? Mun lapsi on vielä äärimmäisen helppo 3v mutta elävästi tulee mieleen omat teiniajat, nauran ääneen oikeasti. Mahtavuutta!

Meinaatko, että minulla on vielä toivoa tuon tytön kanssa :)

Kävi viikonloppuna kotona ja sitä ei voinut olla huomaamatta. Majoittui sohvalle puhelimen kanssa. Seuraavana päivänä oli sohvan vierustalla lautasia, juomalasi, viltti syltyssä, papereita ja äidille tuliaisina paskaiset sukat jätetty siihen muistoksi, ettei vain lapsrukka pääse unohtumaan.

Jos yrittäisi ajatella positiivisesti, että hän kuuluu niihin ihmisiin, jotka haluavat jättää jälkensä maailmaan. Vanan,missä on sukkia, alushousuja, lautasia, haaruoita. Sellainen tilataideteos nimeltään: lapsesi kävi kotona. Ehkä muutankin suhtautumista ja ajattelen, että taiteilijasielu, joka valtaa tilaa itselleen ja ei kuulu naisiin, jotka sanovat, että näiden seinien sisällä minua ei näy. Sen kyllä näkee, missä on käynyt.

Se äiti, joka on epäonnistunut tytön kasvatuksessa

Vierailija
69/78 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä

Vierailija
70/78 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ihan ekana tosiaan kiellät noiden sun vaatteiden lainaamisen. Luojan kiitos itsellä on vaan poikia, niin eivät lainaa mun vaatteita.

Ollaanpa sitä nyt 1970-lukulaisen ahdasmielisiä. 2010-luvulla on ihan suotavaakin että luovutaan jo lapsesta pitäen noista jäykistävistä sukupuolirooleista. Missä muka sanotaan että vain tyttäret saavat nykyään lainata äitinsä vaatteita?39

Vierailija
71/78 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimakas hienhaju ap:n tyttärellä viittaa hormonaalisiin muutoksiin ja liian tehottomaan antiperspiranttiin. Tytön nykyinen dödö vaihtoon? Tekokuituiset paidat ja rintsikat ovat myös varsinaisia hikisieppareita ja haisu pinttyy kainaloihin. P*rseeltä haisevat housut kielivät huonosta hygieniasta, osta tytölle esim. Savett intim kosteuspyyhkeitä mukaan otettavaksi? Tosin nekään eivät auta jos niitä ei viitsi käyttää.

Tytöllä on useampi dödö, en toki vahdi joka aamu ja ilta, että käyttääkö niitä, ohjeet on ainakin saanut. Käy useasti myös harrastuksissaan suihkussa ja vaihtaa vaatteensa siellä. Ja siis tämä prseen haju --} menkat, hormonit yms. Täytyy hankkia vielä noita Savetteja reissuun mukaan. Kosteuspyyhkeitä meillä kyllä on. Ap

Vierailija
72/78 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa meillä. Teini on itse valinnut huoneeseensa viime keväänä seinien värin, sängyn, verhot ja tuolin. Mattoa ei halunnut. Sama homma on myös siskollansa, joka pitää kyllä huoneensa siistinä ja osaa tuoda vaatteensa pyykkiin. Ap

Vierailija
73/78 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk kun luin viestejänne, iski paniikki jo valmiiksi. Tyttö nyt 10v. Nyt jo pitää sanoa huoneen siivoamisesta, miten sitten teininä? Siis nyt siellä on leluja, barbeja, petsejä, legoja lattiat täynnä.Mä aattelin että leikki aika menee ohi huone siivoutuu Ilmeisesti näin ei olekaan.

Johan tehneille pitää olla kauhean isot vaate varastot jos ne vaatteet ei kulkeudu pyykkiin. Vai miten ne vaatteet riittää.... mua vähän kyllä nauratti noi pepulta haisevat huoneet😂

Vierailija
74/78 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut?

Vierailija
75/78 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kasvatuksessa epäonnistuneella äidillä" on ihan mahtava kirjoitustyyli, voitko pliis kirjoittaa kokemuksistasi kirjan? Mun lapsi on vielä äärimmäisen helppo 3v mutta elävästi tulee mieleen omat teiniajat, nauran ääneen oikeasti. Mahtavuutta!

Kävi viikonloppuna kotona ja sitä ei voinut olla huomaamatta. Majoittui sohvalle puhelimen kanssa. Seuraavana päivänä oli sohvan vierustalla lautasia, juomalasi, viltti syltyssä, papereita ja äidille tuliaisina paskaiset sukat jätetty siihen muistoksi, ettei vain lapsrukka pääse unohtumaan.

Jos yrittäisi ajatella positiivisesti, että hän kuuluu niihin ihmisiin, jotka haluavat jättää jälkensä maailmaan. Vanan,missä on sukkia, alushousuja, lautasia, haaruoita. Sellainen tilataideteos nimeltään: lapsesi kävi kotona. Ehkä muutankin suhtautumista ja ajattelen, että taiteilijasielu, joka valtaa tilaa itselleen ja ei kuulu naisiin, jotka sanovat, että näiden seinien sisällä minua ei näy. Sen kyllä näkee, missä on käynyt.

Sä olet kyllä ihan paras. :D Tyttöni on juuri tuollainen sohvaeläin. Kaikki minkä saa haettua keittiöstä lähinnä jääkaapista niin jätökset jää siihen sohvan viereen. Ainoa tapa saada siihen kontakti on ottaa puhelin pois. Todella odotan että tuo vaihe menisi ohi. Meinaa vähän rasittaa hermoja.

Vierailija
76/78 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet kyllä ihan paras. :D Tyttöni on juuri tuollainen sohvaeläin. Kaikki minkä saa haettua keittiöstä lähinnä jääkaapista niin jätökset jää siihen sohvan viereen. Ainoa tapa saada siihen kontakti on ottaa puhelin pois. Todella odotan että tuo vaihe menisi ohi. Meinaa vähän rasittaa hermoja.

Ja vastaus, kun sanoo, että josko siivoaisit jälkesi, on, että "älä aina päkätä, musta tuntuu, ettet hyväksy mun elämäntapaa, vaikka oon jo täysikäinen, jää sellainen tunne, ettet luota minuun"

Arghhhhhhhh

Olen joskus sanonut, että haluan polttohautauksen. Totta tuo tyttö hoitelee ne minun tuhkatkin niin, että "hups, äiti kaatu tohon matolle, nooooooo, katonpa ensin leffan netflixistä ja kerään tuhkat uurnaan sen jälkeen, kun äiti ei ole enää imuroimassa"

se äiti, joka jne.....

Vierailija
77/78 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rutiinit. Joka ilta voisi viedä astiat ja roskat pois huoneesta ja laittaa likaiset vaatteet pyykkikoriin. Mene teinin avuksi, jos yksin ei onnistu. Huone on helppo siivota, kuin se ei pääse kaaokseen.

Me ollaan siivottu yhdessä lukemattomia kertoja. Iltarutiinit on olleet 13vuotta, mutta nykyään en ole joka ikinen ilta vahtaamassa, hoitaako tyttö hommiaan. Teen kolmivuorotyötä, lapsia on toinenkin, lisäksi koira ja ok-talo, mä en vaan ehdi koko aikaa kädestä pitäen ohjeistaa miten likaiset vaatteet laitetaan pyykkikoriin tai likaiset astiat tuodaan tiskikoneeseen. 13 v saa alkaa kantamaan vastuuta tuollaisista asioista, ainakin meillä. Ap

Vierailija
78/78 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ilmeisesti paljoa pese pyllyvakoaan suihkussa käydessä. kerro että se persustan väli pitää kuurata saippuavedellä ja huuhdella pois, muuten haisee kuin synti. johan pojatkin kaikkoaa tuollaista tahmakakkelia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän