Mies rasittava juoppo
Kaadoin suuhun risiiniöljyä, kun nukkuu tuossa lattialla (jonne pudotin sohvalta)
Vituttaa moinen pelle
Kommentit (25)
Ymmärrän. Mun juoppo katsoo tuolla telkkaria puoliavoimin silmin. Meen ite sunnuntaina al-anoniin, ainakin yritän, vaikka ei huvittais. Se on siis se alkoholistin omaisten tukiryhmä. Mies ei aio kuulemma lopettaa ryyppäämistä, mun tarvii kerätä voimia että jaksan aloittaa itsenäisen elämän.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Mun juoppo katsoo tuolla telkkaria puoliavoimin silmin. Meen ite sunnuntaina al-anoniin, ainakin yritän, vaikka ei huvittais. Se on siis se alkoholistin omaisten tukiryhmä. Mies ei aio kuulemma lopettaa ryyppäämistä, mun tarvii kerätä voimia että jaksan aloittaa itsenäisen elämän.
Oon kans sunnuntaina QAnon-ryhmän tapaamisessa, ootko Järvenpäästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun sori, en lukenut kunnolla
Unohda!
Olen aivn juovukssa ei kuulu sinulle eikä kenellekään OLE HILJAA ÀKKÁ
Ukolla on aamulla ripuli, uskoisin 🏃💩👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en Q mut al :) Jäkestä joo
mitä sulle kuuluu minun juominen EI MITÄÄN PAINu HELVETTIIN
Vierailija kirjoitti:
OTAN SUSTA AIVOERON MAANANTAINA
Tämä ei ole oikea lomake, hep
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni nöpö
Kai se nyt vituttaa olla selvinpäin ja katsella kun muut ryyppää. Kun olisit ajoissa varautunut niin voisit itsekin olla jo sammuksissa.
pidä akkà turpas kiinni minä tuon rahan talouteen JUON SILLON KUN JUON
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Älä puutu mun juomiseen SE EI KUULU SULLE
Siivoo omat oksennukses surkea JUOPPO
EN OLE OKSENTANUT KUIN PÖNTTÖÖN TÄNÄÄN lopeta kyylääminen menen autotalliin ja kyllä SIELLÄ ON PULLO
Jätä se sika