Isoimmat juttusi, jotka olet elämässäsi tehnyt tai kokenut? Benji-hyppy? Lapsen saaminen? Avioero? Valmistuminen?
Mitkä ovat ne isoimmat jutut elämässäsi?
Minulla ehdottomasti (ei tärkeysjärjestyksessä):
- avioliitto maailman parhaan miehen kanssa
- syömishäiriöstä selviytyminen
- lasten saaminen
- ammatinvaihto nelikymppisenä
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä naisia, jotka pitävät lasten tekemisenä jonain saavutuksena elämässä. Sen osaa tehdä jokainen nainen joka harrastaa vain seksiä
Minä olen vela, mutta todellakin ymmärrän, miksi lasten saaminen on suurimpia asioita elämässä. Onhan jo biologian sanelemana olemassaolomme tarkoitus tuottaa elinkelpoisia jälkeläisiä ja jatkaa geeniperimäämme sukupolvesta toiseen. Siinä mielessä kyllä elämän suurin saavutus on saada lapsia ja saattaa heidät aikuisuuteen ja omillaan pärjääviksi.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä naisia, jotka pitävät lasten tekemisenä jonain saavutuksena elämässä. Sen osaa tehdä jokainen nainen joka harrastaa vain seksiä
Ei kai se tekeminen, synnyttäminen on kyllä jokaiselle naiselle aika maraton ja se miten synnytyksen jälkeen , p..se revenneenä, verta pulppuavana, jälkisupistuksista kärsivänä, pissan pidätys niin ja näin, 70tikkiä alapäässä, häntäluu murtuneena, tissit pinkeinä, maitoa joko vuotaa tai vielä pahempaa ei heru millään vaikka rinnat on haljeta, nainen sanoo kaikki on hyvin ja kaikki on ihanaa. Ilman hormonihuuruja, jokainen äiti hylkäisi sen rintaa jäystävän parasiitin siihen paikkaan. Eli kyllä se jo että pitää lapsen elossa ensi viikot on naiselle saavutus, varsinkin kun tuntuu olevan aika yleistä, että isä saa niistä viikosta luistaa kun ei imetä.
Samat kuin sinulla ap! Ainoastaan tuo viimeinen ei päde omalla kohdalla ja olen alle 30v.