Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli baarista kotiin ja lipsautti

Vierailija
18.03.2018 |

Kello 19.10 saapui herra eilen alkaneelta "muutamalta kaljalta". Siinä kun riisui päällysvaatteitaan lipsautti, että ei ollutkaan kaverinsa vaan naisen seurassa. Painui suoraan nukkumaan. Jätti lompakon ja puhelimen olkkariin, viestejä tulee...

Kommentit (197)

Vierailija
121/197 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse eroaisin tuossa tilanteessa HETI.

Vierailija
122/197 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota rahat lompakosta ja heitä tavarat ja mies käytävälle/ulos

Nämä on kyllä hauskoja nämä kommentit että "pistä ukko pihalle." Tuokin ylläoleva kommentti on kerännyt peukutuksia.

Mihin pihalle? Useimmiten pariskuntien koti on yhteinen, asunto on molempien nimissä ja velkaa/vuokraa maksetaan yhdessä. Missä vaiheessa vaimo/tyttöystävä on saanut oikeuden määritellä missä kunnossa ja milläedellytyksillä mies saa tulla omaan kotiinsa? Ajan työkseni ambulanssia. Aikaisemmin olin sairaalassa töissä. Toisinaan tulee eteen tilanteita joissa vaimo "kieltäytyy" ottamasta liian humalaista tai sairaalasta jopa liian kipeätä tai sairasta miestään kotiin, vaikka lääkäri on katsomut kotikuntoiseksi. Tämä todella ihmetyttää minua että suomalaisessa kulttuurissa ollaan näin naisvaltaan alistuneita jopa viranomaistaholta. Ei humala ole sairaus, jonka takia ei voisi mennä kotiinsa nukkumaan sitä pois. Ei yhteinen asunto ole naisen yksityisomaisuutta. Jos on tullut eroon johtava riita, asia pitää parin itse ratkaista eikä viranomaisten toimittaa miestä siksi aikaa jonnekin säilöön. Voihan olla, että mies omistaa asunnon. Voihan olla, että pariskunta itse päätyy siihen, että nainen muuttaa. Entisaikaan humalassa mies heitti muijan pihalle. En sano että se oli mitenkään oikein mutta ei tämä tällainen pirttihirmuilu, missä toista ihmistä estetään palaamasta kotiinsa ja varsinkin se, että tällaista toimintaa tuetaan ja ymmärretään virallisilta viranomaistahoilta, ole oikein. Koti on ihmisen koti ja sinne pitää päästä oli missä kunnossa tahansa ja ollut keneen kanssa tahansa. Aikuiset ihmiset selvittävät asiansa sitten keskenään ja jos päätyvät siihen, että on parempi ottaa eri osoitteet, sekin tehdään järjestäytyneesti, eikä "potkaisemalla ukko ulos". Tsiisus! Mitenkähän kävisi jos miehet kirjoittelisisvat naisista samaan tyyliin: "Potkaise muija ulos!" Varmasti poliisi ja sairaankuljetuskin ymmärtäisivät. Not..

Tiedän yhden tapauksen, jossa pariskunta oli kriisissä ja nainen heitti miehen öisin ulos. Mies sitten nukkui missä nukkui, jos ei päässyt kenellekään kaverille, niin yöpyi häkkikellareissa, rappukäytävissä ja toisinaan jopa ulkona (myöhään syksyllä siis tämä).

Ja aamulla töihin. Erosivat siis lopulta, mutta todella kipeää touhua.

Kai sillä ulosheitetyllä muuten jotain juridisia oikeuksia on? Eli eikö olisi paikallaan soitto poliisille, jos puoliso heittää ulos yhteisestä kodista, eikä mitään paikkaa mihin mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/197 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap heititkö siis miehen ulos vai mikä on nyt tilanne? Onko jo selvinnyt humalastaan?

Vierailija
124/197 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minä omistan kämpän jossa avokin kanssa asumme. Ei olisi mitään epäselvää kuka lähtisi jos sellainen tilanne tulisi vastaan.

Vierailija
125/197 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero

Vierailija
126/197 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää mennä naimisiin sellaisen ihmisen kanssa joka käyttää alkoholia? Tervehenkiset ihmissuhteet eivät ala baareista. Itse en huolisi ihmistä joka juo. 

Vierailija
127/197 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota rahat lompakosta ja heitä tavarat ja mies käytävälle/ulos

Nämä on kyllä hauskoja nämä kommentit että "pistä ukko pihalle." Tuokin ylläoleva kommentti on kerännyt peukutuksia.

Mihin pihalle? Useimmiten pariskuntien koti on yhteinen, asunto on molempien nimissä ja velkaa/vuokraa maksetaan yhdessä. Missä vaiheessa vaimo/tyttöystävä on saanut oikeuden määritellä missä kunnossa ja milläedellytyksillä mies saa tulla omaan kotiinsa? Ajan työkseni ambulanssia. Aikaisemmin olin sairaalassa töissä. Toisinaan tulee eteen tilanteita joissa vaimo "kieltäytyy" ottamasta liian humalaista tai sairaalasta jopa liian kipeätä tai sairasta miestään kotiin, vaikka lääkäri on katsomut kotikuntoiseksi. Tämä todella ihmetyttää minua että suomalaisessa kulttuurissa ollaan näin naisvaltaan alistuneita jopa viranomaistaholta. Ei humala ole sairaus, jonka takia ei voisi mennä kotiinsa nukkumaan sitä pois. Ei yhteinen asunto ole naisen yksityisomaisuutta. Jos on tullut eroon johtava riita, asia pitää parin itse ratkaista eikä viranomaisten toimittaa miestä siksi aikaa jonnekin säilöön. Voihan olla, että mies omistaa asunnon. Voihan olla, että pariskunta itse päätyy siihen, että nainen muuttaa. Entisaikaan humalassa mies heitti muijan pihalle. En sano että se oli mitenkään oikein mutta ei tämä tällainen pirttihirmuilu, missä toista ihmistä estetään palaamasta kotiinsa ja varsinkin se, että tällaista toimintaa tuetaan ja ymmärretään virallisilta viranomaistahoilta, ole oikein. Koti on ihmisen koti ja sinne pitää päästä oli missä kunnossa tahansa ja ollut keneen kanssa tahansa. Aikuiset ihmiset selvittävät asiansa sitten keskenään ja jos päätyvät siihen, että on parempi ottaa eri osoitteet, sekin tehdään järjestäytyneesti, eikä "potkaisemalla ukko ulos". Tsiisus! Mitenkähän kävisi jos miehet kirjoittelisisvat naisista samaan tyyliin: "Potkaise muija ulos!" Varmasti poliisi ja sairaankuljetuskin ymmärtäisivät. Not..

Erittäin oleellisen epäkohdan osoitit Suomessa. Tähän me olemme tottuneet.

Vierailija
128/197 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat sille naiselle että noutaa tuon miehen pois sinun nurkista.

Vierailija
129/197 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene makkariin ja huikkaa ohimennen, että Penalta saattoi sitten jäädä käytetty kortonki sinne sänkyyn, muttet ole ihan varma.

Onko tämmöinen teidän mielestä oikeasti hauska, hyvä ja järkevä heitto?

Vierailija
130/197 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap heititkö siis miehen ulos vai mikä on nyt tilanne? Onko jo selvinnyt humalastaan?

Ei ole vielä sillä pää selvinnyt, kohta neljättä kuukautta se sama känni päällä.

Vierailija
131/197 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestintäsalaisuuden rikkominen on rikos. Toivottavasti miehellä on salasana puhelimessa, jos ei oma järki riitä olemaan lukematta hänelle lähetettyjä viestejä.

Mammat alapeukuttaa tätäkin, koska lakihan ei heitä koske jos heitä on loukattu!

Vierailija
132/197 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vttu miten pienestä eukot suuttuu. Kerran tai pari vuodessa pitäisi miehen saada käydä painamassa jotain vierasta eukkoa jos omalta ei enää tipu.

Ja naisten vierasta miestä jotta kerrankin saisi isoa.

Mutta kun ne miehet suuttuu niin pienestä...

Miehet ei tod ota antamatonta naista. Mutta nämä rakkaat mammat ottavat pienimunaisen miehen, jota voivat sitten haukkua ja käyttää oikeutuksena käydä vieraissa.

Vierailija
133/197 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap varma ettei mies tarkoittanut jotain miestä?

Vierailija
134/197 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut sallivat mieheltä tuollaista, en vaan voi käsittää.

Vierailija
135/197 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tili tyhjäksi, sähköpostia työpaikalle olen sukupuolitautien pkl, pakkaat miehen kamat ja heittelet pihalle, siinä alkuun

Vierailija
136/197 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sietäisi tuollaista käytöstä yhtään. Miksi sinä siedät?

Vierailija
137/197 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätön temppu mieheltä, ja ap vai odottelee milloin herra herää uniltaan.

Vierailija
138/197 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä ulos tuollainen mies!

Vierailija
139/197 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet pistänyt miehen tavarat pihalle ap?

Vierailija
140/197 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jutellut asianajajajasi kanssa, ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme