Mies tuli baarista kotiin ja lipsautti
Kello 19.10 saapui herra eilen alkaneelta "muutamalta kaljalta". Siinä kun riisui päällysvaatteitaan lipsautti, että ei ollutkaan kaverinsa vaan naisen seurassa. Painui suoraan nukkumaan. Jätti lompakon ja puhelimen olkkariin, viestejä tulee...
Kommentit (197)
Mistä näitä kultakimpaleita löytyy? Määki haluun! Ei ku....
Tietenkin katot lompsan ja puhelimen läpi.
Mene makkariin ja huikkaa ohimennen, että Penalta saattoi sitten jäädä käytetty kortonki sinne sänkyyn, muttet ole ihan varma.
vastaa niihin viesteihin, laita jotain nasevaa tyyliin 'tässä on "Kaken" vaimo hei. Tavoittelemasi retku meni just nukkumaan krapulaansa pois. Yritä myöhemmin uudelleen.'
Aamulla vaan kova kovaa vastaan ja perheneuvontaan ajanvaraus. Ei kannata jäädä katselemaan tuollaisia temppuja.
Tossa mitään perheneuvontaa tarvi! Äijä pihalle vaa ja heti. Ja tutki nyt ne viestit kun kerta niitä pukkaa! Mitä niis lukee??
Nyt vaan avioehdot ja muut illan mittaan olkkarin pöydälle esille ja aamulla neuvottelut päälle. Auton avaimet pois ja vaatekaappikin lukkoon ettei pääse lähtemään ennen kuin on löytynyt selitys. Mulla oli samanlainen tapaus ja vasta tällainen ankaruus toi vastauksen.
Soita sille naiselle /viestittäjille salaa ja kysy ystävällisesti mistä on kyse. Ei tarvita riitaa ja näin pääset miehestä eroon.
Viestintäsalaisuuden rikkominen on rikos. Toivottavasti miehellä on salasana puhelimessa, jos ei oma järki riitä olemaan lukematta hänelle lähetettyjä viestejä.
Olisiko väärinkäsitys vain, jos vaikka naapurin rouva on heittänyt miehesi baarista kotiin.
Piilota sinne lompakkoon huulipuna ja katso, mitä mies huomenna reagoi.
En tajua miksei näitä asioita voi kysyä mieheltä heti, kun tulee kotiin. Vaan jäädään makuuhuoneen oven taakse kiukusta kihisemään kun toinen kuorsaa siellä tietämättömänä, että rouva draamailee asiasta Aivot Vapaalla -palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Herätä miehesi kostealla suihinotolla ja panosta jatkossakin seksielämäänne niin ettei miehen tarvitse käydä vieraissa.
Se on tosi että kun kotona saa niin sitä ei etsii muualta. Karu totuus sekin että jos ei kotona saa niin sitä etsii muualta. Baareista olen nopeimmillaan löytänyt alle tunnissa panoseuraa. Alkoholin aiheuttama estojen aleneminen on paineisille palleille erittäin hyvä asia.
Tarkalleen en ole pettänyt. Koska aina on edellisen kanssa ollut poikki kun uutta olen etsinyt. Joskus olen palannut yhteen toisen pyynnöstä. Mä en jaksa sitä jos seksiä pitää pyydellä/ruinata. Humalassa menee hermot välittömästi ja lähden. Jokin minussa vetoaa kun aika helposti saan iskettyä naisia.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksei näitä asioita voi kysyä mieheltä heti, kun tulee kotiin. Vaan jäädään makuuhuoneen oven taakse kiukusta kihisemään kun toinen kuorsaa siellä tietämättömänä, että rouva draamailee asiasta Aivot Vapaalla -palstalla.
Tämä.
Miehesi käytti keinoa, jolla siirtää ovelasti sinulle vastuun mahdollisesta tulevasta erosta. Ei itse näemmä pysty ottamaan vastuuta asiasta.
Eron paikka..