Mies tuli baarista kotiin ja lipsautti
Kello 19.10 saapui herra eilen alkaneelta "muutamalta kaljalta". Siinä kun riisui päällysvaatteitaan lipsautti, että ei ollutkaan kaverinsa vaan naisen seurassa. Painui suoraan nukkumaan. Jätti lompakon ja puhelimen olkkariin, viestejä tulee...
Kommentit (197)
Joko trollin kuviteltu mies on heränny? Vai vieläkö se jäbä nukkuu ruususen unta? Vai joko kaveri on kylmänä:) Toisen puhelintahan ei saa penkoa ja ei sellainen kannatakkaan, itse kunnioitusta pitää olla sen verran. Ja tietyllä tavalla itsesuojelua ku ei lueskele toisen posteja yms. Intuitio kyllä kertoo sulle kuhan kuuntelet sitä.
Yritin ottaa puheeksi mutta ei mene perille.
Taisi käydä sanomassa äidilleen rakastan sinua mamma
Vierailija kirjoitti:
Mies on nukkunut nyt kuusi vuorokautta, millon tuollaisen päivän kestäneen ryyppyreissun jälkeen yleensä herätään?
Vaiko soitto 000?
Jos ei hengitä., soita 112 > ambulanssi.
Jos hengittää, soita 112 > poliisi > putkaan.
Ja 112> palomiehet. Jos kännistä kattonu kuusi päivää ja yötä, eiköhän jo tarvii simänruokaa ; )
Vierailija kirjoitti:
Ota rahat lompakosta ja heitä tavarat ja mies käytävälle/ulos
Nämä on kyllä hauskoja nämä kommentit että "pistä ukko pihalle." Tuokin ylläoleva kommentti on kerännyt peukutuksia.
Mihin pihalle? Useimmiten pariskuntien koti on yhteinen, asunto on molempien nimissä ja velkaa/vuokraa maksetaan yhdessä. Missä vaiheessa vaimo/tyttöystävä on saanut oikeuden määritellä missä kunnossa ja milläedellytyksillä mies saa tulla omaan kotiinsa? Ajan työkseni ambulanssia. Aikaisemmin olin sairaalassa töissä. Toisinaan tulee eteen tilanteita joissa vaimo "kieltäytyy" ottamasta liian humalaista tai sairaalasta jopa liian kipeätä tai sairasta miestään kotiin, vaikka lääkäri on katsomut kotikuntoiseksi. Tämä todella ihmetyttää minua että suomalaisessa kulttuurissa ollaan näin naisvaltaan alistuneita jopa viranomaistaholta. Ei humala ole sairaus, jonka takia ei voisi mennä kotiinsa nukkumaan sitä pois. Ei yhteinen asunto ole naisen yksityisomaisuutta. Jos on tullut eroon johtava riita, asia pitää parin itse ratkaista eikä viranomaisten toimittaa miestä siksi aikaa jonnekin säilöön. Voihan olla, että mies omistaa asunnon. Voihan olla, että pariskunta itse päätyy siihen, että nainen muuttaa. Entisaikaan humalassa mies heitti muijan pihalle. En sano että se oli mitenkään oikein mutta ei tämä tällainen pirttihirmuilu, missä toista ihmistä estetään palaamasta kotiinsa ja varsinkin se, että tällaista toimintaa tuetaan ja ymmärretään virallisilta viranomaistahoilta, ole oikein. Koti on ihmisen koti ja sinne pitää päästä oli missä kunnossa tahansa ja ollut keneen kanssa tahansa. Aikuiset ihmiset selvittävät asiansa sitten keskenään ja jos päätyvät siihen, että on parempi ottaa eri osoitteet, sekin tehdään järjestäytyneesti, eikä "potkaisemalla ukko ulos". Tsiisus! Mitenkähän kävisi jos miehet kirjoittelisisvat naisista samaan tyyliin: "Potkaise muija ulos!" Varmasti poliisi ja sairaankuljetuskin ymmärtäisivät. Not..
Vierailija kirjoitti:
Herätä miehesi kostealla suihinotolla ja panosta jatkossakin seksielämäänne niin ettei miehen tarvitse käydä vieraissa.
Ja saa tauti minkä herra hankkinut siltä horoltaan.
Nyt vaan asia heti puheeksi, kun mies herää.
Minä tapasin ihanan oloisen varatun,selvisi kun kysyin. Itse osoitti ja osoittaa kiinnostuksen. Ilmeisesti ei onnellinen suhteessaan,ihan julkisesti päivälläkin halaillu,suudellu ja tännään näimme taas,hänen aloitteesta ja tullaan tapaamaan. Pitkään myös toinen varattu laittanut viestiä,kaveri,vaikka haluaisi enemmän,tännään laittoi,kuinka haluaisi päästä mun lähelle ja kysy onko mitenkään mahdollista,ollaan keskusteltu onko onnellinen..
Vierailija kirjoitti:
Vttu miten pienestä eukot suuttuu. Kerran tai pari vuodessa pitäisi miehen saada käydä painamassa jotain vierasta eukkoa jos omalta ei enää tipu.
Ja naisten vierasta miestä jotta kerrankin saisi isoa.
Mutta kun ne miehet suuttuu niin pienestä...
Kohtuu hyvä tarina. Vähän tavanomainen mut aika uskottava.
Nyt vaan huomiselle aika perheneuvolaan.
Kannattaa toimia ennen kuin on myöhäistä.
Oletteko puhuneet asiasta
miehen vanhemmille?
Niin juuri!
Voi olla myös huumorinkukan istutusta, .. tai sitten on mennyt ansaan joita meille miehille on jos jonkinmoista,,
Vierailija kirjoitti:
vastaa niihin viesteihin, laita jotain nasevaa tyyliin 'tässä on "Kaken" vaimo hei. Tavoittelemasi retku meni just nukkumaan krapulaansa pois. Yritä myöhemmin uudelleen.'
Viisaampaa olisi vain sanoa: "Sukupuolitautien poliklinikka. Avaamme huomenna klo 8:00"
On näköjään tyhmyys vahvana miehessä. Mikset jätä sitä, oletko vielä tyhmempi?
Anna sille piiskaa
t. Domina