Mies tuli baarista kotiin ja lipsautti
Kello 19.10 saapui herra eilen alkaneelta "muutamalta kaljalta". Siinä kun riisui päällysvaatteitaan lipsautti, että ei ollutkaan kaverinsa vaan naisen seurassa. Painui suoraan nukkumaan. Jätti lompakon ja puhelimen olkkariin, viestejä tulee...
Kommentit (197)
Mie anna vaa yhyje neuvhon: jätä set sika.
Voi olla myös huumorinkukan istutusta, .. tai sitten on mennyt ansaan joita meille miehille on jos jonkinmoista.
En oikein usko, että pienellä keskustelulla selvitään. Kyllä teillä on parisuhteellisessa diskurssissa eksistentiaalista problematiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herätä miehesi kostealla suihinotolla ja panosta jatkossakin seksielämäänne niin ettei miehen tarvitse käydä vieraissa.
Se on tosi että kun kotona saa niin sitä ei etsii muualta. Karu totuus sekin että jos ei kotona saa niin sitä etsii muualta. Baareista olen nopeimmillaan löytänyt alle tunnissa panoseuraa. Alkoholin aiheuttama estojen aleneminen on paineisille palleille erittäin hyvä asia.
Tarkalleen en ole pettänyt. Koska aina on edellisen kanssa ollut poikki kun uutta olen etsinyt. Joskus olen palannut yhteen toisen pyynnöstä. Mä en jaksa sitä jos seksiä pitää pyydellä/ruinata. Humalassa menee hermot välittömästi ja lähden. Jokin minussa vetoaa kun aika helposti saan iskettyä naisia.
Juuh, tuommosta se on miehillä, aivot on, mut pienet ja ne sijaitsee kullin päässä. Kehitä siinä sitten jotain korkeenpaa aivotoimintaa. Kun ei pysty niin ei kykene. MOT
Ei panetus sulje pois "korkeenpaa" aivotoimintaa. Ne asuvat samassa miehessä ihan sujuvasti. Miksi sotket asioita?
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanoen itse pakottaisin itseni olemaan täysin välinpitämätön, mikäli mies jäisi pettämisestä kiinni.
Saattaisin todeta ilahtuneena, että hyvä kun voidaan päästä tavoimen suhteen tilaan, nyt voin viimein huoletta pelehtiä muutaman tyypin kanssa.
Kävisin läpi vaatekaappiin esitellen miehelle, että sopisiko tämä vai tämä mekko treffeille, joille aion lähteä X:n tai Y:n kanssa.
Siinähän sitten änkyttäisi.
Phöh, miksi alkaa moiseen? Minä ainakin lähtisin lätkimään välittömästi. Rahanko takia jäisit roikkumaan?
Kumpikohan ehti heittää toisen pihalle? Vai ovatko nyt molemmat pihalla kuin lumiukot?
Vierailija kirjoitti:
Kello 19.10 saapui herra eilen alkaneelta "muutamalta kaljalta". Siinä kun riisui päällysvaatteitaan lipsautti, että ei ollutkaan kaverinsa vaan naisen seurassa. Painui suoraan nukkumaan. Jätti lompakon ja puhelimen olkkariin, viestejä tulee...
Ei muuta kun PIHALLE.
Nyt vaan yhteys omaan asianajajaan ja sitten sen mukaan mitä juristi päättää tehdä.
Juristi tosiaan kannattaa pyytää väliin. Meillä on muutaman kerran vuodessa käyty perheasioita oman juristin kanssa. Maksaa muutaman tonnin, mutta kannattaa, kun molemmat ollaan hyvissä positioissa uralla, niin ei kannata riskeerata suhdeasioilla karriääriä. Juristikulut on meillä perheen budjetissa samalla tavalla kuin kodinhoitajan kulut.
Samaa mieltä, asianajaja paikalle kun mies herää.
Juu, eihän tuossa kannata mitään ottaa selvää todellisuudessa tapahtuneista asioista. Av:n raati kun on tuominnut miehen täydeksi siaksi, niin pakkohan se on sitä olla. Ei tietenkään ole mahdollista, että nainen on miehen kaveri ja mitään ei ole tapahtunut. Ei, kerta kaikkiaan ei. Kyllä siinä on pantu piipistä saakka 18h joka koloon ja lapsi on tosiasia 9 kk jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Herätä miehesi kostealla suihinotolla ja panosta jatkossakin seksielämäänne niin ettei miehen tarvitse käydä vieraissa.
😂😂😂😂
no ap, kuis panee? Vieläkö seukkaatte?
En painaisi villaisella tuollaisen miehen toimintaa.
Oletko harkinnut aivoeroa? Minä ainakin tilanteessasi pohtisn sitä
Annan vaa yhyje neuvhon kun kokemusta on: jätä set sika.
Tosiaan neuvolaan teidän pitäisi mennä ja puhua asiantuntijoiden kanssa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tosi että kun kotona saa niin sitä ei etsii muualta. Karu totuus sekin että jos ei kotona saa niin sitä etsii muualta. Baareista olen nopeimmillaan löytänyt alle tunnissa panoseuraa. Alkoholin aiheuttama estojen aleneminen on paineisille palleille erittäin hyvä asia.
Tarkalleen en ole pettänyt. Koska aina on edellisen kanssa ollut poikki kun uutta olen etsinyt. Joskus olen palannut yhteen toisen pyynnöstä. Mä en jaksa sitä jos seksiä pitää pyydellä/ruinata. Humalassa menee hermot välittömästi ja lähden. Jokin minussa vetoaa kun aika helposti saan iskettyä naisia.
Oletpa naiivi.
Luuletko todella, että kaikki pettäjät eivät saa kotona munaa/emätintä?
Osa miehistä on herras-sellaisia, mutta ap:n mies ei vaikuta positioituvan kyseiseen segmenttiin.
Luulen että mies vaan testaa sinua nyt tällä tempulla.