Miksi miehen pitäisi tarjota naiselle juomat baarissa ja ruuat treffeillä?
Kommentit (126)
Jos käytöstavoiltaan tasokas mies on tasokkaan naisen kanssa treffeillä jne, silloin mies maksaa. Se on oikein ja herrasmiesmäistä
Joissakin maissa naiset panostavat ulkonäköönsä niin paljon aikaa ja rahaa, että kokevat, että se menee tasan, kun mies maksaa ruoat ja juomat sekä hakee kotoa.
Olen suomalainen nainen, en panosta ulkonäkööni mitenkään ylettömästi enkä oleta miehen maksavan. Kuulostaa jotenkin siltä, että mun pitäis hyvittää se aterian hinta miehelle jotenkin, joten molemmat maksakoon omansa.
Vierailija kirjoitti:
Jos käytöstavoiltaan tasokas mies on tasokkaan naisen kanssa treffeillä jne, silloin mies maksaa. Se on oikein ja herrasmiesmäistä
Vaikka muutoin arvostan tietynlaisia perinteitä ja klassista tyyliä, niin siihen en taivu että mies maksaa ruoat ja juomat. Yhden lasillisen saa tarjota, mutta ei kokonaisia illallisia. Nyt avioliitossa maksetaan vuorotellen illallismenot ja muut riennot.
En ikinä menis treffeille naisen kanssa, joka tarvitsee heti tapaamisen kärkeen alkoholia.
M42
Mä en edes muista mitä syötiin ekoilla treffeillä ja kuka maksoi. Siitä jo 20 vuotta. Pitää kysyä muistaako puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka muutoin arvostan tietynlaisia perinteitä ja klassista tyyliä, niin siihen en taivu että mies maksaa ruoat ja juomat. Yhden lasillisen saa tarjota, mutta ei kokonaisia illallisia. Nyt avioliitossa maksetaan vuorotellen illallismenot ja muut riennot.
Sinä et siis todellakaan ole tasokkaan herrasmiehen kanssa aviossa. Mutta hyvä, jos kelpaa sinulle. Hän taitaa muutenkin olla sellainen, että vaatii itselleen arvostusta ja muita naisille suunnattuja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on miesten tapa alistaa naista! Älkää koskaan suostuko sikojen alistamaksi!
Naisethan tuota usein odottavat. Eli kuka se sika on? Sinä ainakin olet miesvihaaja ja mielisairas.
Se maksaa joka kutsuu, on normaali, yleinen käytöstapa.
Vierailija kirjoitti:
Joissakin maissa naiset panostavat ulkonäköönsä niin paljon aikaa ja rahaa, että kokevat, että se menee tasan, kun mies maksaa ruoat ja juomat sekä hakee kotoa.
Olen suomalainen nainen, en panosta ulkonäkööni mitenkään ylettömästi enkä oleta miehen maksavan. Kuulostaa jotenkin siltä, että mun pitäis hyvittää se aterian hinta miehelle jotenkin, joten molemmat maksakoon omansa.
Olen mies ja panostan ulkonäkööni enemmän aikaa ja rahaa kuin suurin osa naisista, miksei naiset ikinä tarjoa minulle mitään?
Ei pidä. Maksan itse ruokani ja juomani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja panostan ulkonäkööni enemmän aikaa ja rahaa kuin suurin osa naisista, miksei naiset ikinä tarjoa minulle mitään?
Koska naisten homotutka toimii.
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes muista mitä syötiin ekoilla treffeillä ja kuka maksoi. Siitä jo 20 vuotta. Pitää kysyä muistaako puoliso.
Minä muistan. Olin 18, tyttö 16. Raxissa syötiin pizzaa ja juotiin light colaa. Minä maksoin. Siinä oli nyt 23 vuotta. Tuosta hetkestä lähtien olemme olleet yhdessä.
Se kuuluu hyviin tapoihin, koska se mieshän on naisen kutsunut treffeille ja päättää mitä tehdään.
Se kuuluu hyviin tapoihin, ja kertoo miehestä sen, että hän on tosissaan kiinnostunut ja haluaa tehdä vaikutuksen itsestään.
Jos minut mies kutsuisi treffeille, oli mitä hyvänsä, eikä maksaisi, tietäisin että miehellä ei ole käytöstapoja ja on pihi, nuuka ja itara, eli ei myöskään oikeasti anna mitään muutakaan itsesään, ei henkisesti eikä fyysisesti, rakastaa vain rahojaan. EI ole aviomiesmatskua. Todennäköisesti huono sängyssä. Eikä tee osuuttaan kotitöistä eikä kanna vastuuta mistään.
En tiedä miksi pitäisi. Kukaan mies ei ole tarjonnut kertaakaan. Treffejä on ollut ja seukkailuakin sekä puolisoita 2.
Köyhää, pihiä porukkaa. Päin vastoin minä olen tarjonnut rafloissa sapuskat.
Vierailija kirjoitti:
Se maksaa joka kutsuu, on normaali, yleinen käytöstapa.
Mulle tämä käytäntö selvisi vasta pari vuotta sitten, kun aloin vauvapalstalla käymään. Siihen asti olin aina itse tarjonnut, eikä tietääkseni se ollut koskaan kenellekään seuralaiselleni ongelma. M81
Koska niin vaan kuuluu tehdä. Nainen laittautuu nätiksi ja hymyilee kauniisti ja on muutenkin hyvää seuraa, mies avaa ovet, maksaa taksit/kyyditsee autolla, varaa ravintolan, maistaa viinit, tilaa ja maksaa laskun jne. Mies ikäänkuin toimii illan isäntänä, koska mies vie tilannetta samoin kuin mies vie tanssissakin.
En ymmärrä mikä ihme tässä on niin vaikeaa ymmärtää?
Vanhakantainen tapa ajalta, jolloin naisten ainoa tehtävä oli näyttää nätiltä sekä hoitaa lapsia ja kotia. Mies tuo elannon pöytään, ja siksi tietysti myös maksaa treffeillä kaiken. Miehen on näytettävä naiselle, että pystyy huolehtimaan hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Etumaksu.
Suomalaiset miehet vaatii sitä pillua ilman että edes tarjoavat mitään.
Miksi kuvittelet, että se, että tarjoat jotain, edellyttää, että naisen pitää tarjota seksiä sinulle?
Minä olen kutsunut monesti miehen syömään, ja tarjonnut ruuat. Usea mies ei ole tuonut tullessa edes kukkia saatikka viiniä. Yksi ei edes kiittänyt, vasn alkoi arvostelemaan ruokaa. Pitäisikö teidän miesten alkaa opettelemaan niitä peruskäytöstapoja?
Ja älkää, pliis, haaveilko niiden " perinteisten" naisten perään....Ai niin, teille perinteinen nainen tarkoittaa sitä, että nainen tekee kaikki kotityöt, mutta on suominaisen tapaan kuitenkin tasa- arvoinen, ja maksaa puolet. Ja älkää missään nimessä deittailko naisia Pohjoismaiden ulkopuolelta, ja alkako vaatimaan deiteillä, että nainen maksaa puolet. Niitä seuraavia deittejä ei nimittäin sitten tule.
Etumaksu.